Laboratorium COCH

Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

TruckFocus.pl

Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 151 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8
Autor Wiadomość
PostWysłano: 15 cze 2019, 12:19 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 4564
Samochód: Volvo FH
Cytuj:
.
W tej całej zabawie jest jedno ALE, mieliśmy zaladowane 5,5 tony i być może dopiero przy cięższych ładunkach pokażą się jakieś różnice.
Różnica będzie taka, że jak dostanie ciężar, i pójdziesz w góry, gdzie zaczniesz używać tych koników po remapie, to dopiero zobaczysz ile wciągnie :( .

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Na górę
PostWysłano: 15 cze 2019, 14:30 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 2516
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
U nas jeden Hiway jest po programie i spalanie trochę, ale zauważalnie znalazło, a moc wzrosła t i to poważnie. Tyle że to był 420 seryjnie więc te koniki mu się przydali, tym bardziej, że u nas wozi się głównie ciężko.
Ja tam mam taką teorię, którą nawet sprawdza się w praktyce, że tak 460km to jest optimum dla silnika E5, E6, bo jest już czym jechać i się silnik specjalnie nie męczy, ale i nie przepala wachy na darmo. Do tych 460 kucs ak dla mnie twierdzenie, że mocniejszy mnij poli ma sens, ale już powyżej to bym się spierał. Jak chip powyżej takich mocy ma coś dać w spalaniu to chyba tylko na takiej zasadzie, że wychodzimy z normami spalin poza skalę.

_________________
3+9=11


Na górę
PostWysłano: 15 cze 2019, 14:37 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 730
Samochód: Duży FIAT
Lokalizacja: Chełmek
Kierownik całkiem możliwe że tak będzie.
Doświadczenie uczy że w górach mocniejsze silniki palą więcej...
Pożyjemy zobaczymy, najwyżej się wróci do serii bo tak się z nimi umówiłem że jak będę niezadowolony to zwrot kasy i powrót programu.

Pierwszym kamionem jakim jeździłem był Turbostar 360,
Następnie Turbol 380 i tu niebyło czuć różnicy, następnie Eurostar 420 fuller i tu już był przyrost fajny, ale jak wsiadłem na Eurostara 520 V8 Bi-turbo to było coś.... Wtedy jeździły Majorki 340, Many 372 itp.
Dziś gdybym wsiadł na FH 16 750 to bym pewno już takiego awansu nie poczuł :lol:


Na górę
PostWysłano: 15 cze 2019, 15:31 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 387
GG: 0
wszytko ładnie fajnie etc, ale jakoś bardziej wierzę testom niż szofera... i wszystkie testy jakie by to nie były porównujące tą samą markę te same przełożenia czy to góry czy to płaskie czy mieszane jakoś np 420km pali mniej niż 500... czas przejazdu owszem ułamkowo mniejszy ale spalanie to już raczej nie ułamki :wink: tak appropo mocny poli mnji :mrgreen:

_________________
:mrgreen:


Na górę
PostWysłano: 15 cze 2019, 21:13 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1563
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA
Cytuj:
Dodaje nowe info:
Auto po remapie na 570 koni
Ja, to tylko jedno pytanko chciałem - czy te kunie to są potwierdzone na hamowni?

Bo, jak wiadomo - papier wszystko przyjmie...a i z tyłu głowy gdzieś "siedzi" że tyle koni ma...

A tu się nagle okazuje, że "Narazie u mnie na pierwszej trasie nic ciekawego nie wyszło..."
A z drugiej strony (już kiedyś o tym pisałem) to nie konie a moment obrotowy jest ważniejszy :)


Na górę
PostWysłano: 16 cze 2019, 0:35 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 730
Samochód: Duży FIAT
Lokalizacja: Chełmek
No na sete potwierdzone na hamowni... :lol:
Poprostu zrobili remap i tyle, ogolnie to wszystkie firmy wygrywają to samo każdy ma 500 na 570 i 2300 na 2700 NM, także oni wszyscy mają podobne softy jak nie te same, tylko jedną firmę widziałem na necie że miała opis 500 na 575...
Gość się mnie pytał co prawda jak go podkręcić czy pasuje na 600 to mu mówię zróbcie z umiarem jak innym klientom żeby się motor nie rozleciał po pierwszym kursie 8) przecież to nie nowe auto, a on do mnie robimy silniki co mają banie dwieście i jeżdżą do dziś....
Także ciekawe ile by wypluło na hamowni.
Gość mówił że w Viva transie robią meśki z 420 na 550 i nic się nie dzieje, także tu jest na spokojnie ponoć.
Mi bardziej zależy żeby mniej spalił niż miał te 570 bo to mi nie jest tak niezbędne....
Ponoć 15% wzrost mocy to jest nic.


Na górę
PostWysłano: 17 cze 2019, 23:51 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2007, 11:42
Posty: 393
Samochód: cokolwiek dadza
Z ciekawości jaki przebieg ma teraz Stralis, bańka pękła? Jakieś poważniejsze awarie?

Swoją drogą mógłbyś gdzieś w którymś dziale jeszcze raz wstawić zdjęcia i opis Eurostara. Pamiętam jeszcze temat jak nim jeździłeś, kozak fura była.


Na górę
PostWysłano: 18 cze 2019, 1:19 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 730
Samochód: Duży FIAT
Lokalizacja: Chełmek
875 tys. na dzień dzisiejszy, narazie odpukac jeździ, najbardziej mi nerwy napsuł rozrusznik - wyjmowałem go z 5 razy minimum.
Niewiem czy wykopie zdjęcia Eurostara bo na starym kompie mi padł dysk.....


Na górę
PostWysłano: 06 wrz 2019, 22:27 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 16:12
Posty: 40
Samochód: 80 B4 ABK
Lokalizacja: Będzin
https://www.facebook.com/dziennikzachod ... yNTI5NzY5/
0:39


Na górę
PostWysłano: 07 wrz 2019, 13:02 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 730
Samochód: Duży FIAT
Lokalizacja: Chełmek
Ja niemoge :lol: spieszyliśmy się więc do końca lewym a tu komentarz: "ci kierowcy jadą dobrze"....
Ale to było dobre... :lol:


Na górę
PostWysłano: 07 wrz 2019, 18:39 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 1975
Samochód: R450
Lokalizacja: Jelcz Laskowice
Bardziej chodziło tu chyba o zachowanie kierowców osobówek na prawym pasie- zostawiali Wam miejsce na płynny wjazd, zgodnie z ideą jazdy na suwak :wink:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 151 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Forum Samochodowe