TruckFocus.pl

Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Strona 8 z 8 [ Posty: 156 ] Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 cze 2019, 12:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 4618
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
.
W tej całej zabawie jest jedno ALE, mieliśmy zaladowane 5,5 tony i być może dopiero przy cięższych ładunkach pokażą się jakieś różnice.
Różnica będzie taka, że jak dostanie ciężar, i pójdziesz w góry, gdzie zaczniesz używać tych koników po remapie, to dopiero zobaczysz ile wciągnie :( .

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Post Wysłano: 15 cze 2019, 14:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 2536
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

U nas jeden Hiway jest po programie i spalanie trochę, ale zauważalnie znalazło, a moc wzrosła t i to poważnie. Tyle że to był 420 seryjnie więc te koniki mu się przydali, tym bardziej, że u nas wozi się głównie ciężko.
Ja tam mam taką teorię, którą nawet sprawdza się w praktyce, że tak 460km to jest optimum dla silnika E5, E6, bo jest już czym jechać i się silnik specjalnie nie męczy, ale i nie przepala wachy na darmo. Do tych 460 kucs ak dla mnie twierdzenie, że mocniejszy mnij poli ma sens, ale już powyżej to bym się spierał. Jak chip powyżej takich mocy ma coś dać w spalaniu to chyba tylko na takiej zasadzie, że wychodzimy z normami spalin poza skalę.

_________________
Alkoholikiem nie jestem, gdyż wódki, niestety, codziennie nie piję.


Post Wysłano: 15 cze 2019, 14:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 791
Samochód: Duży FIAT
Lokalizacja: Chełmek

Kierownik całkiem możliwe że tak będzie.
Doświadczenie uczy że w górach mocniejsze silniki palą więcej...
Pożyjemy zobaczymy, najwyżej się wróci do serii bo tak się z nimi umówiłem że jak będę niezadowolony to zwrot kasy i powrót programu.

Pierwszym kamionem jakim jeździłem był Turbostar 360,
Następnie Turbol 380 i tu niebyło czuć różnicy, następnie Eurostar 420 fuller i tu już był przyrost fajny, ale jak wsiadłem na Eurostara 520 V8 Bi-turbo to było coś.... Wtedy jeździły Majorki 340, Many 372 itp.
Dziś gdybym wsiadł na FH 16 750 to bym pewno już takiego awansu nie poczuł :lol:


Post Wysłano: 15 cze 2019, 15:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 415
GG: 0

wszytko ładnie fajnie etc, ale jakoś bardziej wierzę testom niż szofera... i wszystkie testy jakie by to nie były porównujące tą samą markę te same przełożenia czy to góry czy to płaskie czy mieszane jakoś np 420km pali mniej niż 500... czas przejazdu owszem ułamkowo mniejszy ale spalanie to już raczej nie ułamki :wink: tak appropo mocny poli mnji :mrgreen:

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 15 cze 2019, 21:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1598
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Cytuj:
Dodaje nowe info:
Auto po remapie na 570 koni
Ja, to tylko jedno pytanko chciałem - czy te kunie to są potwierdzone na hamowni?

Bo, jak wiadomo - papier wszystko przyjmie...a i z tyłu głowy gdzieś "siedzi" że tyle koni ma...

A tu się nagle okazuje, że "Narazie u mnie na pierwszej trasie nic ciekawego nie wyszło..."
A z drugiej strony (już kiedyś o tym pisałem) to nie konie a moment obrotowy jest ważniejszy :)


Post Wysłano: 16 cze 2019, 0:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 791
Samochód: Duży FIAT
Lokalizacja: Chełmek

No na sete potwierdzone na hamowni... :lol:
Poprostu zrobili remap i tyle, ogolnie to wszystkie firmy wygrywają to samo każdy ma 500 na 570 i 2300 na 2700 NM, także oni wszyscy mają podobne softy jak nie te same, tylko jedną firmę widziałem na necie że miała opis 500 na 575...
Gość się mnie pytał co prawda jak go podkręcić czy pasuje na 600 to mu mówię zróbcie z umiarem jak innym klientom żeby się motor nie rozleciał po pierwszym kursie 8) przecież to nie nowe auto, a on do mnie robimy silniki co mają banie dwieście i jeżdżą do dziś....
Także ciekawe ile by wypluło na hamowni.
Gość mówił że w Viva transie robią meśki z 420 na 550 i nic się nie dzieje, także tu jest na spokojnie ponoć.
Mi bardziej zależy żeby mniej spalił niż miał te 570 bo to mi nie jest tak niezbędne....
Ponoć 15% wzrost mocy to jest nic.


Post Wysłano: 17 cze 2019, 23:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 maja 2007, 11:42
Posty: 393
Samochód: cokolwiek dadza

Z ciekawości jaki przebieg ma teraz Stralis, bańka pękła? Jakieś poważniejsze awarie?

Swoją drogą mógłbyś gdzieś w którymś dziale jeszcze raz wstawić zdjęcia i opis Eurostara. Pamiętam jeszcze temat jak nim jeździłeś, kozak fura była.


Post Wysłano: 18 cze 2019, 1:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 791
Samochód: Duży FIAT
Lokalizacja: Chełmek

875 tys. na dzień dzisiejszy, narazie odpukac jeździ, najbardziej mi nerwy napsuł rozrusznik - wyjmowałem go z 5 razy minimum.
Niewiem czy wykopie zdjęcia Eurostara bo na starym kompie mi padł dysk.....


Post Wysłano: 06 wrz 2019, 22:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2007, 16:12
Posty: 40
Samochód: 80 B4 ABK
Lokalizacja: Będzin

Post Wysłano: 07 wrz 2019, 13:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 791
Samochód: Duży FIAT
Lokalizacja: Chełmek

Ja niemoge :lol: spieszyliśmy się więc do końca lewym a tu komentarz: "ci kierowcy jadą dobrze"....
Ale to było dobre... :lol:


Post Wysłano: 07 wrz 2019, 18:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 1999
Samochód: R450
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Bardziej chodziło tu chyba o zachowanie kierowców osobówek na prawym pasie- zostawiali Wam miejsce na płynny wjazd, zgodnie z ideą jazdy na suwak :wink:


Post Wysłano: 08 paź 2019, 20:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2017, 23:00
Posty: 122

Co do podkręcania mocy w MB. Nie wiem kto mówi prawdę. Ale w tym roku byłem w firmie z Actrosem o mocy fabrycznej 430 PS. Za ok. 1.5 tyś zł mechanik podniósł moc do 480 PS mówiąc że więcej się nie da „komputer/system nie pozwala”. Co ciekawe spalanie faktycznie spadło. Ponieważ auto teraz mieści się ze spalaniem poniżej 25l/100km.
Patrząc przykładem osobówek, tak wysokie procentowe podniesienie mocy, czyli z 420 na 550 wymagałoby zmian mechanicznych, tj. układów wtryskowych lub chociaż zmian sposobu ich chłodzenia aby się nie zapiekły jeżeli miałyby techniczną możliwość aż tak dużych zmian dawkowań czy cykli. Następnie trzeba by zainteresować się skrzynią biegów, tj. zwiększeniem ilości przełożeń bo z taką mocą i tak skokowym wzrostem momentu spalanie skoczyło by niemiłosiernie przy takim samym oprogramowaniu co doprowadziło by raczej prędzej niżeli później do jej awarii.
Tak ja to widzę. Dla mnie to raczej opowieść dość mocno przesadzona.


Post Wysłano: 23 paź 2019, 20:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 sty 2009, 18:03
Posty: 241
Samochód: Iveco Daily II 98'
Lokalizacja: KOL/KR

Mijałem Cię dzisiaj na 94 w Strzemieszycach, leciałeś na śląsk. :)


Post Wysłano: 23 paź 2019, 23:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 791
Samochód: Duży FIAT
Lokalizacja: Chełmek

Było, leciałem od Olkusza na drugi kurs do kokota 8)


Post Wysłano: 24 paź 2019, 22:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 1977
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Panie, ja to nawet na autostradzie płatnej mijalem jakoś w tym tygodniu :D Jak wrażenia po wiekszym przebiegu na chipie ?

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 25 paź 2019, 12:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 791
Samochód: Duży FIAT
Lokalizacja: Chełmek

Czasem trza dać zarobić innym :lol:
Z tym chip'em to jest wkońcu tak że niemam tych 570 koni, odrazu mi się wydawało że coś to za słabo idzie.....
Sprawa wygląda tak że wgrali mi mapę ecotuning....z racji tego że mi na mocy mniej zależało jak na spalaniu...
Takie ecotuningi podnoszą parametry nieznacznie dlatego szału nie czuć bo jest pewno z 520...
A spalanie? No cóż miało być do 2 litrów mniej... I jest, tylko ten kruczek "do" więc w tym przypadku jest pół litra może czasem litr mniej....
Także wodotrysków nie widzę.
Może trza było wgrać mapę zwykłą i mieć te 570 bo tu oszczędności to zaduże nie są...
Wiec mówię jak jest, nie będę kita walił że mi zrobili na 650 koni i pali 4 litry mniej.... :lol:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 8 z 8 [ Posty: 156 ] Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Forum Samochodowe