Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 lis 2012, 15:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lut 2010, 17:42
Posty: 191
GG: 4511173
Samochód: Fiat Doblo/Motorynka
Lokalizacja: Meszna

Słyszeliście coś o nim?
http://www.encontracarros.com/novo-ivec ... -detalhes/

_________________
Pozdrawiam
Jakub Szlósarczyk


Post Wysłano: 28 lis 2012, 19:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

Wersja na Brazylię :wink:

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Post Wysłano: 28 lis 2012, 21:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 wrz 2007, 10:01
Posty: 1208
Lokalizacja: Janów k.Częstochowy

Jakie są różnice między wersją EU?

_________________
Pozdrawiam
Leszek


Straż pożarna Częstochowa


Post Wysłano: 28 lis 2012, 21:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

Bardzo możliwe, że nie ma tych naszych śmiesznych norm unijnych i spełnia Euro 3 tak jak Actrosy, które są produkowane dla bliskiego wschodu

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Post Wysłano: 28 lis 2012, 21:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lis 2008, 16:00
Posty: 448

No i Tector na rynek EU czyli Eurocargo nie jest produkowany w wersji 6x2, 6x4. :wink:

_________________
MM Models - Modele w skali 1/87


Post Wysłano: 29 lis 2012, 12:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lut 2010, 17:42
Posty: 191
GG: 4511173
Samochód: Fiat Doblo/Motorynka
Lokalizacja: Meszna

Bardzo dziękuje za informacje!

_________________
Pozdrawiam
Jakub Szlósarczyk


Post Wysłano: 29 lis 2012, 13:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Cytuj:
Bardzo możliwe, że nie ma tych naszych śmiesznych norm unijnych i spełnia Euro 3
Tylko wtedy raczej nie miałby zbiornika na adblue. No i ten ma lewarek w tradycyjnym miejscu, jak w poprzedniej generacji na Europę, bo teraz jest w desce rozdzielczej, co z drugiej strony też może sugerować euro 3.


Post Wysłano: 05 gru 2012, 11:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Jest napisane w artykule ze silnik euro V i technologia SCR takze niewiem dlaczego podejrzewacie ze to e3...?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: