Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 01 lis 2005, 12:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2005, 9:17
Posty: 399
GG: 0

Podobne volvo kiedyś było o bok mnie w klubie nocnym na ćwiczeniach strażackich, ale było chyba 2osiowe.


Tytuł:
Post Wysłano: 29 lis 2005, 19:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2005, 13:02
Posty: 186
GG: 6339605
Samochód: STAR 244 GBA Pożarniczy
Lokalizacja: Pawłowice Śląskie

kilka ciekawych pojazdów
zwróćcie uwage na ŻUKA na wyposażeniu Straż w Węgrzech
http://firetrucks.uw.hu/kepek/ote/zuk_djeno2.jpg
http://firetrucks.uw.hu/kepek/ote/zuk_djeno3.jpg
http://firetrucks.uw.hu/kepek/ote/zuk_totkomlos.jpg
http://firetrucks.uw.hu/kepek/ote/zuk_sullysap_1.jpg
oraz inne pojazdy równie ciekawe
http://firetrucks.uw.hu/kepek/vasutas/t ... ervar1.jpg
http://firetrucks.uw.hu/kepek/vasutas/t ... olnok.jpeg
http://firetrucks.uw.hu/kepek/vasutas/t ... skolc.jpeg
http://www.ailes-militaires-belges.be/i ... teyr01.jpg
http://www.ailes-militaires-belges.be/i ... teyr03.jpg

[ Dodano: Sro, 30.11.2005, 9:54 ]
Każde działanie serwisowe i ratownicze wymaga w dzisiejszych czasach bardzo specjalistycznego wyposażenia i sprzętu. I to nie gdzieś w bazie, ale na miejscu akcji. Czymś trzeba go tam dowieźć, najlepiej więc mieć do tego wyspecjalizowany pojazd. Taki też samochód ratowniczo-techniczny dla potrzeb ratownictwa chemiczno-technicznego powstał niedawno na podwoziu MAN-a LE 10.220 4X4 BB w bielskiej firmie Pojazdy Specjalistyczne Zbigniew Szczęśniak. Zamówiło go Polskie Górnictwo Nafty i Gazu (PGNiG) z Warszawy.
Jako bazę do zbudowania tego ratownika wybrano podwozie MAN LE 10.220 4x4 BB z kabiną pojedynczą, 3-miejscową w układzie 1+2. Kabina, podobnie jak zabudowa, lakierowane są na niebiesko. Auto ma napęd na wszystkie osie (4x4) i napędzane jest rzędowym silnikiem 6-cylindrowym typu D0836LFL02 wzmocnionym turbodoładowaniem z chłodzeniem powietrza doładowującego o pojemności skokowej 6871 cm3. Jego maksymalna moc to 220 KM (162 kW) przy 2400 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 850 Nm osiągany jest w zakresie od 1200-1800 obr./min. Jednostka zarządzana jest elektronicznie przez układ EDC (Electonic Diesel Control) i wyposażona w wiele urządzeń ułatwiających eksploatację - m.in. elektrycznie ogrzewany podwójny filtr paliwa, filtr SEPAR - separator wody z paliwa, podgrzewacz silnika do zimnego startu, sprężarkę o pojemności 238 cm3 i klapowy hamulec silnikowy na wydechu. Ze względu na przeznaczenie, wydech wyprowadzony został do góry, za kabiną. Motor spełnia normę Euro 3 i zaopatrzony jest w ogranicznik prędkości do 85 km/h.
Siła z silnika jest przekazywana przez suche sprzęgło jednotarczowe na w pełni synchronizowaną, mechaniczną skrzynię biegów ZF 6S-850 (6 + 1 biegów) oraz skrzynię rozdzielczą MAN-a typu VG 1000/2 o przełożeniu drogowym 1:1,031 i zredukowanym 1:1,608 na mosty napędowe przedni i tylny z blokadami mechanizmów różnicowych. Przednia oś VA9-0540 ma odłączany napęd, a jej techniczna nośność to 5600 kg. Przednie zawieszenie składa się z resorów piórowych parabolicznych o nośności 5200 kg i stabilizatora. Tylna oś AP H9-0670 z przekładnią planetarną ma techniczną nośność 6800 kg i zawieszenie na resorach piórowych, trapezowych o nośności 6800 kg i stabilizatorem. Auto ma dopuszczalną masę całkowitą 10800 kg, rozstaw osi 3560 mm i zostało osadzone na ogumieniu o rozmiarze 365/80R20 S+G. Pneumatyczny, dwuobwodowy układ hamulcowy współpracuje z hamulcami bębnowymi przy wszystkich kołach i jest zaopatrzony w ABS i osuszacz powietrza. Krótką kabinę o szerokości 2200 mm wyposażono w komfortowe siedzenie kierowcy firmy Grammer, a także pochodzące z niej fotele dla 2 pasażerów. Z ponadstandardowych urządzeń znalazły się w niej niezależne, powietrzne ogrzewanie postojowe Eberspächer D2 o mocy 2 kW oraz klimatyzacja. Na zewnątrz zwraca uwagę linowa, elektryczna wciągarka mechaniczna SuperWinch Husky 10 o maksymalnym obciążeniu 4536 kg. Jej pracą można sterować przy pomocy pilota (na kablu). Lina o długości 30 m wychodzi z bębna poprzez rolkową prowadnicę. Kontenerowa zabudowa samochodu to dzieło uznanego specjalisty od tworzenia pojazdów specjalnych - bielskiej firmy Pojazdy Specjalistyczne (do niedawna Budowa Pojazdów Specjalnych) Zbigniew Szczęśniak. Szkielet kontenera wykonany został z zamkniętych profili ze stali nierdzewnej, a jego poszycia to gładkie blachy aluminiowe, lakierowane z zewnątrz w takim samym kolorze jak kabina kierowcy. Blachy poszycia są klejone i nitowane do szkieletu. Dach kontenera wykonany został jako podest roboczy i przystosowany jest do chodzenia oraz montażu wyposażenia.
Bogaty zestaw wyposażenia ratowniczego rozlokowano na półkach i wysuwanych szufladach w skrytkach wewnątrz kontenera. Każde urządzenie i przyrząd mają swoje dokładnie określone i wyraźnie oznaczone oraz opisane miejsce. Dostęp do wyposażenia jest możliwy z trzech stron kontenera, ponieważ skrytki zamykane są żaluzjami aluminiowymi zaopatrzonymi w zamki (wszystkie zamki z tym samym kodem klucza) i uchwyty pozwalające na ich obsługę w grubych rękawicach roboczych. Wnętrze skrytek jest oświetlane automatycznie po otwarciu żaluzji, a włączane głównym włącznikiem umieszczonym w kabinie kierowcy. Oświetlenie pola pracy także włącza się w szoferce. Szuflady na sprzęt poruszają się na metalowych rolkach, a część półek ma regulowaną wysokość, wysuwne są też podstawy na agregat prądotwórczy i sprężarkę powietrza.
Na dachu kabiny zamontowana jest belka dachowa z sygnalizacją świetlną z dwoma niebieskimi światłami pulsacyjnymi, głośnikiem o mocy 100 W oraz podświetlanym szyldem z napisem „Pogotowie Gazowe”. Na tylnej ścianie zabudowy zainstalowana jest sygnalizacja przeciwnajazdowa - fala świetlna z lampami w kolorze żółtym. Maszt o wysuwie pneumatycznym ma wysokość około 4,5 metra (na szczycie zamontowano najaśnice halogenowe o mocy 2x1000 W) a sterowany jest z pulpitu w kontenerze. Kąt obrotu głowicy w osi pionowej masztu to +/-180 stopni, kąt obrotu najaśnic w osi poziomej 340 stopni. Tablicę sterującą wyposażono w bezpieczniki i włączniki zasilania, a wykonano ją w klasie IP 54. Pojazd został wyposażony w sprzęt niezbędny podczas akcji ratowniczych i przy usuwaniu awarii sieci gazowniczej. Znajdziemy w nim m.in. aluminiową drabinę mocowaną na dachu o długości po rozłożeniu 8 metrów, 3 gaśnice GS5X oraz kanistry 20 l, dodatkowe miejsca na 3 szuflady, narzędzia (klucze płaskie, młotki, śrubokręty), 2 aparaty powietrzne jednobutlowe, agregat prądotwórczy 230/400 W. W ramie pojazdu pod kontenerem zabudowy zamocowany został generator prądotwórczy Linz Electronic o mocy 22 kVA. Generator jest napędzany od przystawki odbioru mocy silnika, a jego tablica rozdzielcza umieszczona jest w skrytce sprzętowej z tyłu pojazdu i stanowi zabezpieczenie przeciwporażeniowe. Pod tablicą umieszczone zostały gniazda podłączeniowe: prądu zmiennego - 220 V (3 szt.), prądu stałego trójfazowego - 380V (1 szt) i przyłącze zasilające sprężarkę.
Sprzęt używany do napraw i podczas akcji ratowniczych przy gazie z oczywistych względów nie może iskrzyć. Tu zamiast narzędzi elektrycznych konieczne jest stosowanie narzędzi z napędem pneumatycznym, do których powietrze dostarczane jest ze znacznej odległości od źródła ulatniania się gazu. Dlatego gazowniczego MAN-a wyposażono w ultranowoczesną sprężarkę śrubową Kaeser SM 11 pozwalającą uzyskać ciśnienie robocze powietrza o wartości 10 barów i mającą wydajność 975 l/min. Zasilana jest silnikiem o mocy 7,5 kW. Sprężarki śrubowe tej firmy mają elastyczny napęd pasowy i wykazują się dużą ekonomicznością i niezawodnością. Kaeser Kompressoren jako jeden z pierwszych producentów sprężarek zastosowała tego rodzaju napęd. Dzięki automatycznemu urządzeniu napinającemu sprawność przesyłu napędu w tych sprężarkach pozostaje podczas całego okresu eksploatacji na tym samym, wysokim poziomie. Redukuje to jednocześnie koszty konserwacji. Poza tym sprężarki śrubowe z napędem pasowym są szczególnie elastyczne, jeśli konieczne jest np. podwyższenie ciśnienia. Wyposażone są też m.in. w zoptymalizowany system separacji. Wynikiem kombinacji separacji wstępnej, która jest dostosowana do przepływającego strumienia, oraz specjalnych wkładów separujących jest bardzo niska zawartość resztkowa płynu chłodzącego (poniżej 2 mg/m3) w sprężonym powietrzu, Oczywiście w tego rodzaju samochodzie nie mogło zabraknąć urządzeń do lokalizacji tras i monitoringu stanu izolacji rurociągów. Zestaw lokalizacyjny RD400PCM pozwala na dokładne ustalenie miejsc upływności prądu w rurociągach chronionych metodą katodową. Odbiornik posiada funkcje „peak”, „null”, „power”, CM (Current Measurement) - pomiaru natężenia prądu sygnałowego z generatora. Funkcja ta pozwala na mierzenie wartości prądu sygnałowego w instalacjach, w których występuje (tj. w instalacji, do której został podany sygnał z generatora bezpośrednio, a także w instalacjach, w których sygnał się zaindukował). Pomiar ten nie daje jednak pewności przy identyfikacji „własnej instalacji” (służy do wstępnej identyfikacji). Ma więc też funkcję CD (Current Direction) - to wyjątkowa funkcja rozpoznawania kierunku prądu sygnałowego wysyłanego z generatora wg Reguły Lenza (reguła „lewej ręki” - prąd zaindukowany w obcych instalacjach ma kierunek przeciwny do kierunku prądu, który go wytworzył) służąca do bardzo pewnej identyfikacji „własnej” instalacji. Mierzy ona kierunek prądu w instalacji, do której jest podłączony generator galwanicznie oraz kierunek prądu w instalacjach, w których nastąpiła indukcja. Swoimi zaletami sprzęt ten przewyższa inne zestawy do lokalizacji tras i uszkodzeń sieci gazowych. Najważniejsze z nich to: wysoka moc generatora (200 W) i zastosowane częstotliwości sygnału lokalizacyjnego i pomiarowego (4 Hz, 8 Hz, 128 Hz), które pozwalają na znacznie większy zasięg lokalizacji i pomiaru upływności prądu - nawet do 30 km; do pomiaru i tworzenia map upływności prądu zastosowano sygnał o częstotliwości 4 Hz, który niemal dokładnie odzwierciedla upływ prądu stałego w rurociągach chronionych metodą katodową; wewnętrzny rejestrator danych (w odbiorniku); współpraca z komputerem klasy PC pozwala na archiwizację i dokładną analizę danych. Skład zestawu to lokalizator RD 400 PDL-2 PCM, generator RD 400 PCM, moduł magnetometryczny PCM, zaciski standardowe i torba.
W skład osprzętu pojazdu wchodzą też dwie pompy - motopompa szlamowa Honda WT40X i pompa hydrauliczna z napędem pneumatycznym, z wężami hydraulicznymi HYTORC HY 142112 HD o wydajności 12 l/min przy ciśnieniu 700 barów, z zasilaniem powietrzem o ciśnieniu 5-7 barów, wyposażona w oczyszczacz powietrza, naolejacz i reduktor powietrza, 4-drożny rozdzielacz do pracy 4 urządzeń jednocześnie, dwudrożne węże hydrauliczne 4,5 mb o maksymalnym przepływie oleju równym 11 l/min. Jej waga to 23 kg.
Przyrządem niezbędnym przy akcjach ratowniczych jest nożyco-rozpieracz. Tu także zastosowano wyposażenie od renomowanego dostawcy określone kodem Lukas LKS 35 EN. Jego siła cięcia wynosi 275 kN (ok 27,5 t), rozwarcia 93 kN, szerokość rozwarcia 360 mm, a średnica ciętego materiału to 28 mm. Jak na możliwości jego waga jest niewielka - tylko 13,5 kg. Nożyco-rozpieracz LKS 35 EN jest narzędziem kombinowanym, umożliwiającym pracę również z zestawem łańcuchów. Ramiona zaopatrzone są w specjalne zęby o podwójnych krawędziach w celu zwiększenia pewności operacji ściskania i rozpierania. Do pomocy przy podnoszeniu ciężkich elementów w wyposażeniu znalazły się poduszki wysokociśnieniowe Vetter V24 - 2 szt., V31 - 2 szt., a także pneumatyczne korki uszczelniające Vetter RDK20/40, 30/60, 50/100.
http://www.pojazdyspecjalne.com.pl/glowna.php?szcz=1fa
tekst żródłowy
-Miesięcznik Ciężarówki

_________________
Z wojskowym pozdrowieniem CZOŁEM


Tytuł:
Post Wysłano: 03 gru 2005, 1:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:07
Posty: 5

Cytuj:
A ja se tak przeglądałem różne strony i natrafiłem na Volvo coprawda nie nasze Polskie bo to Angielskie ale mi się bardzo podoba...:wink:
U mnie w Saczu straż ma Volviaczka podnośnik z koszem ... nie pamietam dokladnie jaki to jest model ... ale kupili go chyba 2 lata temu jako calkiem nowiutkie autko ... wyglada pieknie ;-)


Tytuł:
Post Wysłano: 03 gru 2005, 16:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

A tu Stralis:

Obrazek


Tytuł:
Post Wysłano: 03 gru 2005, 16:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2005, 9:17
Posty: 399
GG: 0

Mi sie jakieś takie dzwiadło wydaje. Niepodobają mi się te kształty ani nic


Tytuł:
Post Wysłano: 03 gru 2005, 16:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Fakt jakiś trochę dziwny, ale to nie ma się podobać tylko spełniać określone zadanie... :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 03 gru 2005, 16:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2005, 9:17
Posty: 399
GG: 0

Cytuj:
ale to nie ma się podobać tylko spełniać określone zadanie..
Masz rację ale jak na straż wydaje mi się trochę za niski. Niekiedy trzeba gdziś w teren dojechać a tu auto niepozwala na to.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 gru 2005, 17:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2431
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

A czy panowie naprawdę nie widzą, że to jest model? :D


Tytuł:
Post Wysłano: 03 gru 2005, 17:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2005, 9:17
Posty: 399
GG: 0

Cytuj:
A czy panowie naprawdę nie widzą, że to jest model?
O kurde :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Ale jaja :lol: :lol: :lol:


Tytuł:
Post Wysłano: 03 gru 2005, 17:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 sie 2005, 10:41
Posty: 587
GG: 0
Samochód: MAN TGA XXL
Lokalizacja: Gliwice

No właśnie, coś panowie się pomylili, Ja tak teraz 1 raz patrze i se myśle że przecież to jest model...:wink: Popatrzcie choćby na wielkość tego auta w porównaniu z tym na czym stoi, mi się wydaje że to jakiś basen jest, a on u góry stoi na murku...:wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 03 gru 2005, 17:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2005, 9:17
Posty: 399
GG: 0

Cytuj:
No właśnie, coś panowie się pomylili, Ja tak teraz 1 raz patrze i se myśle że przecież to jest model...Wink Popatrzcie choćby na wielkość tego auta w porównaniu z tym na czym stoi, mi się wydaje że to jakiś basen jest, a on u góry stoi na murku..
Teraz to juz też widzę że stoi na murku, bierznok w oponach inny itd.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 gru 2005, 17:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2005, 13:02
Posty: 186
GG: 6339605
Samochód: STAR 244 GBA Pożarniczy
Lokalizacja: Pawłowice Śląskie

nie ważne jqkie są,kształty.i jak wyglada ważne że sprawdza się w działaniach ratowniczo-gaśniczych(prawdziwy pojazd nie model)
a Klegę PAŻDZIOCH proszę napisać skąd pochodzi zdjęcie modelu IVECO -tzn Żródło zdjęcia.Pozdrawiam

_________________
Z wojskowym pozdrowieniem CZOŁEM


Tytuł:
Post Wysłano: 03 gru 2005, 17:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Hehe ale zonk... :oops: :lol:
---------------------------------------------
Dostajesz pierwsze ostrzeżenie za pisanie postów jedniozdaniowych i nic nie wnoszących do dyskusji na temat pojazdów Pożarniczych


Tytuł:
Post Wysłano: 25 gru 2005, 14:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2005, 13:02
Posty: 186
GG: 6339605
Samochód: STAR 244 GBA Pożarniczy
Lokalizacja: Pawłowice Śląskie

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Autorem zdjęc jest JAKUB POŚWIATA a zdjęcia przedstawiają
Cięzki gaśniczy samochód GCBA 6/32 na podwoziu Jelcza 325, ratowniczo-gaśniczy GCBA 5/24 na podwoziu Jelcza p 422 ds 4x2 i wyposazenie samochodu lekkiego ratownictwa technicznego SLRTD VW Transporter

_________________
Z wojskowym pozdrowieniem CZOŁEM


Tytuł:
Post Wysłano: 25 gru 2005, 14:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 20:21
Posty: 932
Lokalizacja: Łódź/Wieluń

a ostatnie zdjecie przedstawia przedział sprzętowy jakiego pojazdu ? czy jest to pojazd wężowy z armaturą do podawana wody ?


Tytuł:
Post Wysłano: 25 gru 2005, 18:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2005, 13:02
Posty: 186
GG: 6339605
Samochód: STAR 244 GBA Pożarniczy
Lokalizacja: Pawłowice Śląskie

nie ostatnia Skrytka to samochód JELCZ 422 -DS zabudowa typu 010 GCBA

[ Dodano: Wto, 27.12.2005, 14:16 ]
nowe fotki
Autorem zdjęc i prezentacji jest Firma BOCAR
Obrazek
TATRA 148
Obrazek
Marka pojazdu: STAR
Model podwozia:266
Typ pojazdu:Specjalny pożarniczy
Rodzaj samochodu pożarniczego:
Pojemność zbiornika na wodę: 2500 litrów
Pojemność zbiornika na środek pianotwórczy:
Typ autopompy:Euro 20/10
Wydajność autopompy: 2300 dm3/ min - 8 bar
Wyposażenie dodatkowe: Szybkie natarcie, Wyciągarka, Maszt oświetleniowy, Sprzęt łączności radiowej, System pianowy, Zraszacze, Działko wodno-pianowe

Obrazek STAR 244
Obrazek STAR 1142
Obrazek JELCZ 325
Przedsiębiorstwo Specjalistyczne BOCAR -'' Samochody pożąrnicze to nasza specjalność''
Korwinów 42-263
ulica Okólna 15

[ Dodano: Sro, 28.12.2005, 14:30 ]
Ikoilejna porcja świeżych fotek nadesłanych przez pana Jakuba Poświatę-Dziękuję Kuba
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek zdjęcia przedstawiają pojazdy Renault midlum,Jelcz c 417 k .Star 266 i stara 1142 cj turbo

[ Dodano: Sro, 28.12.2005, 14:55 ]
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
KOLEJNA porcja zdjec, tym razem nadesłane dzieki uprzejmośći pracowników Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej z Jastrzębia-Zdroju za co dziękuję i pozdrawiam
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: Sro, 28.12.2005, 15:25 ]
I znowu świeża porcja zdjęc,zdjęcia są autorstwa JRG Suwałki i pochodzą z portalu tejże jednostki
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Z wojskowym pozdrowieniem CZOŁEM


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2005, 15:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 20:21
Posty: 932
Lokalizacja: Łódź/Wieluń

ładna porcja zdjęć Arku, proponuje zamiescic jakies szczegółowe dane dotyczące tych pojazdów


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2005, 15:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 sie 2005, 10:41
Posty: 587
GG: 0
Samochód: MAN TGA XXL
Lokalizacja: Gliwice

No bardzo ładna galeryjka widze że niektóre wozy są nowiutkie...:wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2005, 16:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2005, 13:02
Posty: 186
GG: 6339605
Samochód: STAR 244 GBA Pożarniczy
Lokalizacja: Pawłowice Śląskie

moi kochani-Chroniczny brak czasu niesety ogranicza moja moja możliwośc dodania sczegółowych danych ale w miare czasu postaram sie dodać dane techniczno-operacyjne

[ Dodano: Pią, 06.01.2006, 21:14 ]
Kolejne zdjęcia dla symaptyków czerwonych Pojazdów i tutaj dla Pana Tomasza N. uwaga iż Autor osobiście zgodził się na publikację zdjęc a autorem zdjęc jest SWENDI sebastian 21:46:40

Wyrażam zgodę, na umieszczenie moich zdjęć przez Arkadiusza Tasiora na http://www.wagaciezka.com. Jednocześnie zastrzegam sobie wszystkie prawa autorskie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
powtarzam jesli ktoś ma wątpliwości co do zgody na publikację zdjęc ( panowie z RG) Proszę o kontat ze mną osobiście lub z Sebastianem - Swendi
Pozdrawiam

[ Dodano: Pią, 06.01.2006, 21:32 ]
Kolejne zdjęcia tym razem dzięki uprzejmośći i ZGODY NA PUBLIKACJĘ!!!!! Autora zdjęcia i dziękuję Panu Koimendantowi JRG 2 Kraków za nadesłanie zdjęc -Dziękuję i pozdrawiam
Obrazek MAN 14-284 SCRT
Obrazek Renault mega-city

Obrazek Iveco Magirus sd-37
Obrazek SD-37
Obrazek Jelcz c 417 k 4x2 GCBM
Obrazek Jelcz p 422 ds-010 GCBA
Obrazek Dżwig ratowniczy Bumar-Łabędy
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek Jelcz 315 proszkowy
Obrazek Renault Midliner 210 4x2 GBA
w razie jakichkolwiek zastrzeżeń z strony Tomasza N albo innych panów proszę o kontakt pod adresem jrg2@km.straz.krakow.pl
Pozdrawiam
ZDJECIA NIE SĄ KRADZIONE -to do wiadomośći

_________________
Z wojskowym pozdrowieniem CZOŁEM


Ostatnio zmieniony 07 sty 2006, 14:13 przez arkadiusz tasior, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 07 sty 2006, 13:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2006, 13:39
Posty: 2

Arku mała poprawka, ten ostatni to GBA Renault MIDLINER 210 4x2. Pozdrawiam.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: