Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: BDF-em poza UE
Post Wysłano: 04 sie 2017, 12:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2017, 23:00
Posty: 124

Cześć

Pewne pytanie mnie dość mocno nurtuje. Niestety w ITD nie pomogli - lub znów trafiłem na głupich ludzi.
Czy jest możliwy legalny transport rzeczy na relacjach UE - CIS w nadwoziach wymiennych typu BDF ?
Pytanie czysto hipotetyczne. Ale nasuneło mi się ono po wakacjach kiedy zauważyłem że firankami z linkami celnymi firmy wybierają się na Turcje. Poza tym wiem że do Rosji, jak na razie rzadko, ale można spotkać naczepy typu firanka a nie zwykła plandeka.
Więc jak to jest ? Ewentualnie może ktoś by podał namiar na rzetelne źródło informacji.

Dzięki


Post Wysłano: 04 sie 2017, 22:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1348
Lokalizacja: BIA

Cytuj:
(...)Poza tym wiem że do Rosji, jak na razie rzadko, ale można spotkać naczepy typu firanka a nie zwykła plandeka.
(...)
Już w 2010 r.jeździłem firanką do Rosji. W Polsce nie wszędzie można było otworzyć karnet a po Białoruskiej stronie robili problemy,na Rosji nie miałem z tego powodu żadnych problemów. BDFa w Rosji raz widziałem na tandemie LLU.

_________________
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Post Wysłano: 12 sie 2017, 0:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1275
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Na Rosję będzie problem, ponieważ nie będziesz miał masy własnej kontenera i masz bankowy dosmotr za który sam zapłacisz. Ale możliwość jest.


Post Wysłano: 12 sie 2017, 0:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1275
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Na Rosję będzie problem, ponieważ nie będziesz miał masy własnej kontenera i masz bankowy dosmotr za który sam zapłacisz. Ale możliwość jest.


Post Wysłano: 16 sie 2017, 16:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2017, 23:00
Posty: 124

Serdeczne dzięki za odpowiedzi.
JoHn, czy aby nie wszystkie zabudowy wymienne mają podaną tzw. tarę, czyli masę własną i dopuszczalny tonaż jaki można na nie załadować ?
Ile taki dosmotr kosztuje ? Zależny jest od wagi kontenera czy widzimisię urzędnika ?

Dzięki za odpowiedź :)


Post Wysłano: 16 sie 2017, 19:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1275
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Mają tylko wytłumacz to im :mrgreen: Kiedyś to był problem, oczywiście kwestia kasy może zmienić bieg wydarzeń :wink: Zależne to jest od ilości towaru plus waga auta. W ich mniemaniu nie ma czegoś takiego jak wymienne nadwozie. Ich interesuje waga rzeczywista oraz waga w dowodach. Różnica jest w wadze kontenera co jest już kontrabandą. Trochę inaczej wygląda to na przejściach z BY, a potem to lecisz.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: