Laboratorium COCH

Scania Polska

40TON.netNaprawa foteli TIRSpeedtruck.euFuelSave



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1099 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 151 52 53 54 55 Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 09 paź 2018, 16:51 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 12 kwie 2014, 18:32
Posty: 1351
Samochód: XF 106 460
Lokalizacja: SY
Sergiej bierz nowa Pandę w leasing i po problemie.

_________________
Kawaleria szatana.


Na górę
PostWysłano: 09 paź 2018, 17:15 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1413
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA
Panie, potrzebuję bardziej praktyczne auto - typu kombi...już wiem że BMW to nie będzie, a i Volvo V/XC 70 też nie. Dlatego bardziej patrzę w stronę np. Citroena C5 2.0HDI albo 2.2 HDI, bo 2.7HDI i 3.0 HDI to są kiepskie motory. Albo Peugeot 3008 lub 5008 też w HDI. Od kilku lat jeżdżę Berlingo 2.0HDI i se chwalę, od momentu kiedy zacząłem lać normalne paliwo (kiedyś bywało różnie bo i paliwa były różne :)), to problemy się skończyły...


Na górę
PostWysłano: 09 paź 2018, 19:43 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3891
Jeszcze kilka lat temu szczytem prestiżu był pastuch w tdiku. Też wtedy dorabiali teorie, dlaczego te auta są takie drogie i wychwalali jakie zajebiste. Teraz passeratti jest be, auto dla wieśniaków, teraz prestiżowe jest bmw. Sam jestem ciekaw co będzie za kilka lat. Przesiadka na dojeżdżone panamery i cayenne?
Nie jestem ekspertem od bmw, ale w e46 praktycznie każdy silnik ma jakieś bolączki. Od grzania się benzyn, przez vanosy, rozrządy i kilka innych historii.
Apropos e90, jest taki filmik, który zatoczył kilka razy koło po internecie.
https://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek

No i cóż powiedzieć, auto jak auto, ma swoje wady i zalety, nie ma co dorabiać teorii o wyższości bmw nad innymi markami.


Na górę
PostWysłano: 09 paź 2018, 20:09 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 4119
Samochód: Volvo FH
Ja bym tu spokojnie dorobił kilka teorii (ocierajacych się o fakty) o niższości BMW, gdzie tam o wyższości.

Wóz jak każdy inny, tylko te 3ki, to ciasne bardzo są.
Te powybijane magle, słaby przedni zawias, urywajace sie wały w 2.0, dwumasy po 2000zł, zatarte tylne wycieraczki w kombi, ceny części, i ceny aut z kosmosu. Jeśli doliczyć do tego że 9/10 aut w Pl to ulepieńce, cofnięte o 300kkm, lub dotknięte ręką chama którego było stać na wóz ale nie stać na jego utrzymanie, to sory.

Na przykład Cytryna C5, fajny normalny wóz, z tym 2.0Hdi leci się 2 paki bez proszenia się. I pół piniendzy w porównaniu do BMW.

Choć chyba każdy z nas miał etap fascynacji Beemami. Mnie minął jakiś czas temu.

I do dziś dnia nie rozumiem jarania się dźwiękiem R6. Nie chwytam o co chodzi. Nie wiele lepszy niż z Hondy 1.6.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Na górę
PostWysłano: 09 paź 2018, 20:26 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 19 lip 2011, 3:48
Posty: 644
GG: 0
bo nawet R6 w dieslu fajnie brzmi. każdy lubi coś innego, i dzięki temu świat jest piękny!!!!

_________________
FULCRUM forever....
viewtopic.php?f=44&t=44282
mam alergię na pierd...lenie od rzeczy...


Na górę
PostWysłano: 09 paź 2018, 21:51 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 1883
Samochód: XF e6, MP3, FH e5
Lokalizacja: Jelcz/Wrocław
Cytuj:
Cytuj:
No i wylicytowalem '14 Freemonta 3.6 AWD z fabrycznym LPG. Jakby ktos chciał ciekawego 7 miejscowego crossovera z amerykańskimi korzeniami i 100% pewna historia to mogę odsprzedać :wink:
Jechałem tym wczoraj, w smsie z taxi korpo było podane ze podjedzie "czarny fiat" a podjechało uj wie co ale kurde zgłupiałem jak usiadłem w srodku a gosciu depnał :shock: ciekawa maszyna, kolega przez chwile jeszcze na poczatku sie smial "eee to pewno jakas nowa multipla będzie :D
Auto fajne, wygodne, nietuzinkowe i szybkie - moparowski 3,6 Pentastar że swoimi 280ps robi robotę :wink:

Ja swojego ostatecznie odpuściłem - okazało się, że ma braki w dokumentacji i byłoby z tym sporo zabawy.

Macie jakieś doświadczenia z OM642? Diesel 3.0 V6 z, m.in. W211.


Na górę
PostWysłano: 09 paź 2018, 21:58 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 3361
GG: 1
Samochód: Poobijany
Lokalizacja: Jawor
Czasem na forum W211 nie wchodź.
Tam niektórzy uważają, ze ten silnik to technologia kosmiczna, po czym jeżdżą bez górnej osłony bo została założona na złość, żeby się szybciej psuł :wink:

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej

Raben Transport


Na górę
PostWysłano: 09 paź 2018, 22:09 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 2344
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
https://spidersweb-pl.cdn.ampproject.or ... -v6-cdi%2F
Bez wchodzenia w szczegóły szef ma w Sce taki silnik i bardzo dużo pieniędzy w niego włożył, mimo że nie jest jakiś skatowany. Ogólnie chodzi fajnie, ale rzyci nie urywa, tak bez emocji.

_________________
3+9=11


Na górę
PostWysłano: 09 paź 2018, 22:30 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1077
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61
Jeździłem kiedyś W211 V6 3.0, w rodzinie był od nowości do 220 tys km i nie było z nim żadnego problemu. Skrzynia 7G fajna tylko delikatna i trzeba dbać.


Na górę
PostWysłano: 09 paź 2018, 22:34 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 1883
Samochód: XF e6, MP3, FH e5
Lokalizacja: Jelcz/Wrocław
To miałoby jeździć w Chryslerze (często to też mają dużo niższe przebiegi niż W211), więc skrzynia to prechistoryczna 5 :wink:


Na górę
PostWysłano: 09 paź 2018, 22:40 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1322
GG: 1
Samochód: z bawarii.
Lokalizacja: WO
Cytuj:
Jeszcze kilka lat temu szczytem prestiżu był pastuch w tdiku. Też wtedy dorabiali teorie, dlaczego te auta są takie drogie i wychwalali jakie zajebiste. Teraz passeratti jest be, auto dla wieśniaków, teraz prestiżowe jest bmw. Sam jestem ciekaw co będzie za kilka lat. Przesiadka na dojeżdżone panamery i cayenne?
Nie jestem ekspertem od bmw, ale w e46 praktycznie każdy silnik ma jakieś bolączki. Od grzania się benzyn, przez vanosy, rozrządy i kilka innych historii.
Jak dla kogoś wymiana wisko i termostatu jest niewyobrażalnym kosztem to się grzeją..... Z rozrządem żadne R6 problemu nie miało, vanosy to klasyka gatunku, ale da się z tym jeździć, tyle że silnik nie ma swojej mocy na niskich obrotach. Wymiana jakaś kosztowna ani skomplikowana nie jest. Fakt jest taki, że wymagają te auta pewnej troski, ale model to sobie wybrałeś bardzo kiepski do takiej tezy.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Na górę
PostWysłano: 10 paź 2018, 2:45 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3891
Czyli w sumie wszystko potwierdziłeś, tylko dołożyłeś "ale", żeby nie wyglądało tak źle.

Swoją drogą, wczoraj na A4 stało E46 z magicznym białym dymem unoszącym się spod maski. Szkoda, że nie pisałeś wcześniej, bo bym zapytał, czy szkoda było kasy. Nie wiem ile to kosztuje, ale 9zl mówił, że to bmw, to nie są tanie rzeczy.
Przyznaj uczciwie, że to nie jest normalne, żeby auta w obecnych czasach tak się grzały. Od czasów poloneza nie było w domu auta, które by miało z tym jakikolwiek problem.



Na górę
PostWysłano: 10 paź 2018, 8:15 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1322
GG: 1
Samochód: z bawarii.
Lokalizacja: WO
A co jest dziwnego w tym, że auto z niesprawnym układem chłodniczym się grzeje? Z niesprawnym wisko tak samo się będzie grzać i Audi i cokolwiek innego co ma chłodzenie oparte o sprzęgło wiskotyczne. To jest zwykły element eksploatacyjny i trzeba go zmieniać, uwaga, nawet w niezniszczalnym 1.9 TDI 90KM :O Wisko Hella behr 300pln, termostat też Hella Behr chyba ze 120, nie pamiętam już dokładnie. Całe problemy biorą się stąd, że ludzie nie znają tego tematu, myślą że to dożywotnio będzie jeździć jak elektryczny wentylator, a tu nagle ze zużycia wisko się urywa - maska rozwalona, chłodnica też, węże pocięte i lament jakie to BMW jest ch**. Albo Audi.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Na górę
PostWysłano: 10 paź 2018, 8:39 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3891
Właśnie o to chodzi, że ten układ chłodzenia jest tak zaprojektowany, że trzeba o nim "pamiętać". To generuje koszty, a przy eksploatacji nieświadomych przez użytkowników może prowadzić do zagotowania silnika.

O 1.9 TDI mogę powiedzieć sporo złego, ale pomimo 400k przebiegu, z układem chłodzenia nie było żadnych problemów. W zasadzie tylko po zbiorniku wyrównawczym, którzy czasem sprawdzam, kojarzę że on tam w ogóle jest.
I tak to powinno działać. A nie przekonywać, że użytkownicy muszą być świadomi. Przeciętny użytkownik ma takie niuanse w dupie.


Na górę
PostWysłano: 10 paź 2018, 9:46 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 894
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Swoją drogą, wczoraj na A4 stało E46 z magicznym białym dymem unoszącym się spod maski.
Mi jak sie zsunął wąż od chłodnicy to też był biały dym. Mogło się zdarzyć w każdej innej marce


Na górę
PostWysłano: 10 paź 2018, 11:29 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1322
GG: 1
Samochód: z bawarii.
Lokalizacja: WO
Cytuj:
Właśnie o to chodzi, że ten układ chłodzenia jest tak zaprojektowany, że trzeba o nim "pamiętać". To generuje koszty, a przy eksploatacji nieświadomych przez użytkowników może prowadzić do zagotowania silnika.

O 1.9 TDI mogę powiedzieć sporo złego, ale pomimo 400k przebiegu, z układem chłodzenia nie było żadnych problemów. W zasadzie tylko po zbiorniku wyrównawczym, którzy czasem sprawdzam, kojarzę że on tam w ogóle jest.
I tak to powinno działać. A nie przekonywać, że użytkownicy muszą być świadomi. Przeciętny użytkownik ma takie niuanse w dupie.
Nie tylko w tej marce trzeba o nim ''pamiętać''. Tak samo jak nie ma przymusu kupowania BMW, Audi, MB i całej masy terenówek, które też wisko mają. A jak się zrobi po zakupie to co trzeba to nie ma najmniejszej konieczności zaglądania do tego, tak jak w Twoim mitycznym 1.9.

W sumie to tirów też nie powinni kupować bo tu wisko powszechne jest....

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Na górę
PostWysłano: 10 paź 2018, 11:45 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3891
Widzę, że opinia o problematycznym układzie chłodzenia w BMW zakuła cię, jakbym co najmniej interesował się twoja dziewczyną.
Zluzuj, to tylko auto.


Na górę
PostWysłano: 10 paź 2018, 12:13 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1322
GG: 1
Samochód: z bawarii.
Lokalizacja: WO
Iks De

Śmieszy mnie wybitnie czepianie się jednej marki z jakiegoś tam powodu, pomimo, że te same problemy są w setkach innych aut, i to sporo popularniejszych, ale tylko BMW jest beeeee :lol: No i jak już wspominałem, nawet w tirach masz układ chłodniczy ze znienawidzonym wisko, i co teraz?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Na górę
PostWysłano: 10 paź 2018, 12:29 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 31 paź 2008, 21:07
Posty: 30
GG: 1
Lokalizacja: WGS
Mam e46 z konca produkcji. Jak na marke "premium" mogli by sie wiecej postarac. Mialem juz problem z velvetronic, pekl kruciec od wody, zima potrafi zamarznac odma mimo wymiany separtora i wezykow org. Bmw. Zawieszenie przod cos do wymiany raz na pol roku. Rdza mimo ze auto nie mialo zadnej przygody blacharskiej. Fakt fajnie sie tym jezdzi ale to chyba pierwsze i ostatnie moje bmw. Przebieg jedyne 240.000 km.


Na górę
PostWysłano: 10 paź 2018, 12:38 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2368
GG: 1
Samochód: Volvo FH 12
Lokalizacja: Gdynia
Mialem E90 i 320d i zlego slowa nie powiem. Drogie czesci ale trzeba byc kretynem jesli kupujesz suto ktore od wielu lat uchodzi za marke premium i myslisz ze czesci beda tanie. W becie przod heble 1200 netto. Za tyle w passku zrobilem wszystkie 4 kola i na flaszke zostalo. Beta daje radosc z jazdy (zgodnie z haslem reklamowym) mialem 2 litrowego diesla ktory mial 180koni i w passku mam 2.0 tdi 140 koni. W becie ten silnik nawet jakos brzmial, nie byl to typowy klekot. Wtedy mowilem Tylko Beta nie chce nic innego! I kupilem passka bo mi sie hajs nie zgadzal. Jak bym jeszcze raz stal przed tym wyborem tez bym wzial passka. Bo hajs sie musi zgadzac. A jak juz bede mial 100 tirow i 150 ukraincow to se wezme w leasing nowa bete i oddam po 2 latach. Bo wtedy bede mial w nosie czy sie psuje czy nie :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1099 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 151 52 53 54 55 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe