Strona 2651 z 3472 [ Posty: 69427 ] Przejdź na stronę Poprzednia 12649 2650 2651 2652 26533472 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 sie 2019, 11:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2017, 14:53
Posty: 75

Dzięki bardzo [emoji16] u nas była cesarka więc poszło w miarę szybko [emoji16] teraz jest wszystko ok z mamą i małą więc jutro powrót do domu [emoji3]

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka



Post Wysłano: 28 sie 2019, 12:15

Cytuj:
Muszę się pochwalić, że w poniedziałek zostałem szczęśliwym tatą małej Gabrysi! [emoji7][emoji16] Dzisiaj środa, powoli już dochodzę do siebie po pępkowym a jutro zabieram moje dziewczyny do domu [emoji123][emoji16]

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

Gratulacje :D


Post Wysłano: 28 sie 2019, 14:38

Zbiiig gratuluję :)


Post Wysłano: 28 sie 2019, 15:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 815
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
pytanie czysto techniczne, ktoś wie jak to się liczy itd?

24palety ustawione, dwie jedynki w poprzek reszta dwójki też w poprzek, całkowita długość około 12,4m do pierwszej konicy 6t przed początkiem drugiej 12t, wszystkie palety równa masa łącznie 24,140kg, ile to może dawać nacisku na ciągnącą :> pytam bo mając około max 400l ropy na zegarze pokazywało mi ok 6,2 przy podniesieniu pierwszej osi w naczepie równe 7 zegar niestaty z dużą skalą bo do 16bar
W Volvie na długiej ramie to 1.636 mnóż.
czyli by wychodziło że było ok 10,14t oś a przy podniesionej pierwszej osi w naczepie 11,45t :> hmmm czy aby napewno tak?? czy ta dluga rama aż tyle daje :roll:

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 28 sie 2019, 15:58
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3575
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Gratulacje Zbysiu :!: :!: :!:

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 28 sie 2019, 16:13

Cytuj:


czyli by wychodziło że było ok 10,14t oś a przy podniesionej pierwszej osi w naczepie 11,45t :> hmmm czy aby napewno tak?? czy ta dluga rama aż tyle daje :roll:
Dla pewności podjedź sprawdzić na punkt ITD.Mili panowie na pewno Ci nie odmówią ważenia :mrgreen:


Post Wysłano: 28 sie 2019, 16:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4063
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Ja tam się proszę o ważenie w Legnicy naszego zestawu już pół roku i nikt nie odpowiada :roll:

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Ostatnio zmieniony 28 sie 2019, 16:41 przez korni8808, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 28 sie 2019, 16:38

Nasze zestawy są często ważone w Belgii po załadunkach.

Ogólnie to inny wymiar ważenia, ile byś nie załadował to kwit na 39XXX wypisany :mrgreen:


Post Wysłano: 28 sie 2019, 16:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3271
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Ja tam się proszę o ważenie w Legnicy naszego zestawu już pół roku i nikt nie odpowiada :roll:
Bo to potrzebny jest anonimowy telefon od zaniepokojonego statystycznego obywatela


Post Wysłano: 28 sie 2019, 16:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4063
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Rozmawiałem na temat anonimów i raczej z niewielką werwą się do nich zabierają ;-)

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 28 sie 2019, 18:36

Toż to miód na uszy Kierownika :D


Post Wysłano: 28 sie 2019, 18:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5882
Samochód: Volvo FH

Akurat nas swego czasu tak wyćwiczyli, że teraz nam odpuścili. Jeśli stoją z wagą, to olewka, bo na 99% chłodnia, cystrena, swiniopas, kontener.
Prędzej busa na bliźniaku wyjmą niż patelnię.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 28 sie 2019, 20:04
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3575
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Na anonimy itd słabo reaguje, a jak pójdzie oficjalny mail, często im się wymyka kto napisał...

Kumpel to przerabiał :mrgreen:

Mam nową opowieść parkingową.
Mówił mi anżej, że miał kontrolę ITD, sprawdzali mu wszytko, papiery, gdzie i jak jechał, kilometry, że kontrola się przedłużyła, anżej stwierdził, że braknie mu czasu, żeby się rozładować, a że on po legalu, to będzie problem.
Inspektor ściągnął magnes z blachy busa, dał mu i kazał jechac na zrzutkę, klepiąc po plecach....

Czemu zawsze ja muszę :D

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 28 sie 2019, 20:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3271
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Toż to miód na uszy Kierownika :D
Kieras tam rzucił chłopakom na punkt ważenia pułtuszę wieprzka i ma spokój :)


Post Wysłano: 28 sie 2019, 20:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1810
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Jak już jesteśmy przy temacie wag... Jak to w końcu jest z tymi patelniami? Kiedyś pamiętam było hasło, że na wywrotkach wagi osiowe nie obowiązują, bo ładunek sypki, niedawno z gościem gadałem na młynie i stwierdził, że mu doje*ali za nacisk na napędzie... Kłócił się ze mną, ze się pozmieniało i teraz już są mandaty na wanienkach za to... :roll:

_________________
C, CE, KW :)


Post Wysłano: 28 sie 2019, 20:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5882
Samochód: Volvo FH

Jest tak:
Ważą każdą oś, odejmują 2% tolerancji od wyniku z wagi. Pozyskane wartości sumują, i jeśli wyjdzie poniżej 40000kg, puszczają.

Jako że towar sypki, biorą pod uwagę tylko sumaryczne rmc, po odjeciu 2% tolerancji. Teoretycznie 40790kg po odjęciu tolerancji przechodzi. Przekroczone naciski poszcz osi nic nie wnoszą. Liczy się tylko rmc zestawu po odjeciu 2%.
Tak jest od kilku lat, nic mi nie wiadomo o zmianach.

Znane mi są przypadki przejazdu przez aktywną wagę w drodze z rmc rzędu 42t. Sam dziś w godzinach porannych przejechałem z rmc 40780, i pies z kulawą nogą się nie zainteresował.

Oczywiście ktoś tam się sądzi, że suma wag poszczgólnych osi nie może służyć, jako waga rmc pojazdu itp (bo w sumie to nie może, homologacja tego nie dopuszcza). Ale tu nie dywagujemy na temat precedensów, tylko omawiamy jak to wychodzi w rzeczywistości.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 28 sie 2019, 20:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 lut 2008, 20:19
Posty: 812
Samochód: Toyota Corolla
Lokalizacja: Balbriggan, IRL

Cytuj:
Jest tak:
Ważą każdą oś, odejmują 2% tolerancji od wyniku z wagi. Pozyskane wartości sumują, i jeśli wyjdzie poniżej 40000kg, puszczają.

Jako że towar sypki, biorą pod uwagę tylko sumaryczne rmc, po odjeciu 2% tolerancji. Teoretycznie 40790kg po odjęciu tolerancji przechodzi. Przekroczone naciski poszcz osi nic nie wnoszą. Liczy się tylko rmc zestawu po odjeciu 2%.
Tak jest od kilku lat, nic mi nie wiadomo o zmianach.

Znane mi są przypadki przejazdu przez aktywną wagę w drodze z rmc rzędu 42t. Sam dziś w godzinach porannych przejechałem z rmc 40780, i pies z kulawą nogą się nie zainteresował.

Oczywiście ktoś tam się sądzi, że suma wag poszczgólnych osi nie może służyć, jako waga rmc pojazdu itp (bo w sumie to nie może, homologacja tego nie dopuszcza). Ale tu nie dywagujemy na temat precedensów, tylko omawiamy jak to wychodzi w rzeczywistości.
Bez problemu kazda kopalnia u was wypuszcza auta przeladowane o te 500-700 kg? Bylem ostatnio na pewnej kopalni na Dolnym Slasku to nawet 60 kg ponad 40 ton nie przechodzilo, wedle wskazowek pani z wagi podnioslem kabine za drzwi i jak wskoczylo te rowne 40000 na zegarze dopiero WZ wydrukowala :D

_________________
VOLVO FAN!!!


Post Wysłano: 28 sie 2019, 20:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5931

Mi wczoraj jeden majster opowiadał, że pod Siewierzem nie chcą wypuszczać jak jest więcej niż 8t na osi, w tym na napędzie, bo wyjazd z kopalni jest drogą 8t/oś.


Post Wysłano: 28 sie 2019, 21:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5882
Samochód: Volvo FH

Na kopalniach jest różnie. Czasem 40800, czasem 40000kg.
Za to na małych firmach, gdzie ładuje się z oka, czasem bywa różnie. Nie zmienia to faktu, że nikt już nie wozi "trójka z przodu", w każdym razie nie za każdym razem i nie celowo.

Jeśli firma jest przy wojewódzkiej, to w teorii nie może wypuścić za bramę pojazdu z rmc powyżej 38000kg, bo taki jest dopuszczalny sumaryczny nacisk osi na jezdnię drogi wojewódzkiej.
KWK Piast jest przy wojewódzkiej. Od lat wypuszczają max 37800kg.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 28 sie 2019, 21:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5931

Ale znam też przykłady, gdzie droga dojazdowa do kopalni, między domami, ma podniesiony nacisk do 10t. Nie sądzę, żeby wyrabiała technicznie, ale nieważne, bo kopalnia płaci podatki i chce mieć spokój, a nie bzdurami się zajmować.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 2651 z 3472 [ Posty: 69427 ] Przejdź na stronę Poprzednia 12649 2650 2651 2652 26533472 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: