Strona 2287 z 3472 [ Posty: 69427 ] Przejdź na stronę Poprzednia 12285 2286 2287 2288 22893472 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 sie 2018, 20:13

Tempomat dąży do utrzymania zadanej prędkości.


Post Wysłano: 10 sie 2018, 20:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5882
Samochód: Volvo FH

Ten model nie ma inteligentnego tempomatu.
Jeśli prędkość spada choć by (choćby?) o 1km/h od razu daje gaz na opór, wykorzystując całą moc silnika. Nie zależnie czy to 460, czy 500km.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 10 sie 2018, 20:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4063
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Czyli mocniejszy jest słabszy :]

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 10 sie 2018, 20:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2016, 18:14
Posty: 250
Samochód: mb1844
Lokalizacja: ESI

Zajechalem dzisiaj do gebelsa na załadunek o 12.00 a oni ze w piątki załadunki do 11.30 i warten montag. Zawijka i 600 km na pustaka do domu.


Post Wysłano: 10 sie 2018, 20:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5882
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
Czyli mocniejszy jest słabszy :]
Pewnie dlatego te mocniejsze mniej palą - bo tak naprawdę to są słabsze :D.

Ot i kilka postów i tajemnica rozwiązana.


Tak serio, to oczywiste że przy max wykorzystaniu mocy 500 idzie lepiej niż 460. Może ta słaba 500 ma jakąś usterkę, czy coś, albo to 460tka tylko ma drzwi od 500tki. Bo normalnie to nie ma dyskusji, 500 idzie lepiej niż 460.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 10 sie 2018, 20:27

Cytuj:
Czyli mocniejszy jest słabszy :]
Może po prostu, jak stwierdził Kierownik, ten konkretny egzemplarz może być "strzelony".


Post Wysłano: 10 sie 2018, 21:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Moze tez jezdzic kierowca dupa. Nie potrafi sie z gazem obchodzic i z czasem w kolektorze wylotowym osadza sie nagar przez co auto sie zamula.

Nie znam sie na volvie ale w dafie po 500kkm porownywalismy kolektory doloty do turbo oraz katalizatory i różnice byly znaczne.
Duzo tez oczywiscie daje filtr powietrza/paliwa, zawory itp

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 10 sie 2018, 21:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3271
Lokalizacja: eu

Cytuj:
porownywalismy kolektory doloty do turbo oraz katalizatory i różnice byly znaczne.
Duzo tez oczywiscie daje filtr powietrza/paliwa, zawory itp
Miałeś czas pomiędzy piciem wódki? :)


Post Wysłano: 10 sie 2018, 21:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Jeździłem kiedyś Magnumka 500 eev. To ten sam silnik. Kupili ja do firmy od dealera gdzie jeździla jako pojazd testowy. Od razu poszła jeździc na linię po kraju gdzie wozila części samochodowe 5-10 ton Maks w jedną stronę a w drugą albo puste kosze albo drobnica ale Góra ze 3-4 tony, raz na miesiąc się trafił o 20 ton. Jazda 70% A4 Czeladź - Słubice Jak linia padła to zaczlem tym autem jeździc na Węgry jak reszta w firmie. Na okrągło wozilismy stal albo BIG bagi. Z racji tego iz w firmie były same magnumki, w sumie 11. Oprócz mojej była jeszcz3 jedna 500 ale starsza a reszta 460 i 430. Nieraz startowalismy w kilka aut w niedzielę wieczorem i do Budapesztu wszyscy razem jeździliśmy. To byl dla mnie k*rwa dramat. To auto nie jeździło wogole, pod górki robili mnie jak chcieli, jazda przez kremnice to była katorga do tego stopnia że po 2-3 wyjeździe jeździłem ostatni bo nikt nie chciał się za mną pier***. Jak sobie przypominam pierwsza trasę z pełnym tonazem i zjazd z Kremicy na dół to zdawało mi się że nie mam okładzin na klockach a wyszło na to że po prostu ten ciągnik od nowości nigdy nie hamowal z tak sila i dźwięk który przy tym dobiegal był dramatyczny. Dopiero po kilku trasach się unormowalo hamowanie ale mocy już nie przybylo. W momencie kiedy zaczlem nią jeździc na Węgry miała 470 tys na blacie. Jak się zwalnialem miała ponad 550 i nie poprawiło się jej nic. Potem akurat siadłem na volvo 460 w manualu pod chłodnia w innej firmie i to był "demon" w porównaniu do tej 500eev :lol:
.


Post Wysłano: 10 sie 2018, 22:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Cytuj:
Cytuj:
porownywalismy kolektory doloty do turbo oraz katalizatory i różnice byly znaczne.
Duzo tez oczywiscie daje filtr powietrza/paliwa, zawory itp
Miałeś czas pomiędzy piciem wódki? :)
Karolu mój organizm nie kosztowal wodki od dluzszego czasu

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 10 sie 2018, 22:31
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4166
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Sergiej w wolnej chwilii posprawdzaj sobie te kable od rozrusznika. Umiejscowienie go w DAFie to jakiś kiep wymyślił a lepiej teraz niż zimą przy 24 stopniowym mrozie to zmieniać jak mojemu tacie się zdarzyło. Ja kazałem mechanikowi zarobić mi 2 takie kabelki z góry i je wożę w aucie bo nie znasz dnia ani godziny kiedy się wysra.

A co do przerabiania mocniejszych to u Kasztana na skrzyżowaniu S35 z S6 w stronę Wiednia jest taki srogi podjazd. I już nie raz z papierkiem przerabiało się Jakieś 500 czy nawet Królową z 560. Na czym oni jechali nie wnikam ale najczęściej były to auta z gamy euro6.

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 10 sie 2018, 22:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 kwie 2016, 19:13
Posty: 955
Samochód: DAF
Lokalizacja: Koło

Sukces taki, że na 99% ostatni tydzień w obecnej firmie i idę dorabiać nowego dziada. :mrgreen:

_________________
Kolego, a masz może fajkę ?


Post Wysłano: 11 sie 2018, 3:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 kwie 2008, 18:25
Posty: 264
Samochód: Jelcz
Lokalizacja: Międzyzdroje

Cytuj:
Cytuj:

Tam też taki mądry byłeś?

"Tam" <- to znaczy gdzie kolego?

PS:
O JERZU W NIEBESIECH
https://trans.info/pl/a18-czyli-droga-w ... dni-104944
W d***e, owszem pomyliłem się, ale pan nieomylny nie omieszkał wychwycić. Wstyd mi za taki błąd. Chyba dostałem podobnej zaćmy jak ty kiedy wracałeś z master troka passatem i nie pamiętasz kto prowadził ów pojazd. Przepraszam

_________________
Tu 5 sekund, tam 10 sekund i masz godzinę

Poepen in de broek?


Post Wysłano: 11 sie 2018, 11:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1275
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

A ja tak dla ciekawostki powiem ze mam 500 E5 oraz 500 EEV i EEV zostaje delikatnie z tylu, kierowcy porównywalni, bo z kwiatami to i tak ciagle spóźnieni, na wczoraj być powinni :mrgreen:


Post Wysłano: 11 sie 2018, 11:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 kwie 2016, 19:13
Posty: 955
Samochód: DAF
Lokalizacja: Koło

Cytuj:
Chyba dostałem podobnej zaćmy jak ty kiedy wracałeś z master troka passatem i nie pamiętasz kto prowadził ów pojazd.
Czy to ważne kto prowadził? :D Ważne, że jechał. :D

_________________
Kolego, a masz może fajkę ?


Post Wysłano: 11 sie 2018, 11:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Co do różnic w mocy takich samych samochodów ,
Mamy dwa Stralisy 500, z tym że ten co ja jeżdżę od początku jeździł jak wariat, myślałem że poprostu tak był dotarty jak to niektórzy twierdzą.
Co się okazało? przy diagnostyce kompem serwisowym wyszło że turbo chodzi poza zakresem jaki producent przewidział jeśli chodzi o zmianę geometrii.
Sztanga chodziła za ciężko i zawor dawał więcej powietrza przez co turbina przeładowywała.

Mechanior mi mówił że auto musiało chodzić pewno jak 560-ka ale jest ryzyko że tłoki wkoncu wypłyną wydechem :-)
Po zabiegu rozebrania i smarowania sztangi turbina na wykresie chodziła idealnie między wyznaczonymi liniami ale wigor już nie ten....teraz to już zwykła 500-ka.


Post Wysłano: 11 sie 2018, 13:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3571
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Ktoś się orientuje jak usunąć lakier z elementów malowanych proszkowo? Piaskować nowych elementy to raczej bym nie chciał, ale chcę je przygotować do ocynkowania, bo wtedy jest szansa, że się utrzymają kilka lat w kondycji bez rdzy.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 11 sie 2018, 17:39

Rossi - opalarką?


Post Wysłano: 11 sie 2018, 18:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 mar 2014, 18:40
Posty: 579
Samochód: Januszowa Magnolia
Lokalizacja: TOS

Co do mocy, poprzednia Magnumka 500DXI to był szatan, szła jak wściekła po górkach, z tonażem czy bez :D Pomimo sowitego przebiegu. A po przesiadce na 440EEV, to niestety muszę firanki bardziej zsuwać, co by nie było widać wstydu pod górkami. Przy rozpędzaniu jakoś tak nie czuć, ale po górach już klęka ostro, względem poprzedniczki. I spalanie większe, jedynie mniej wyjdzie po A2, ale tam często nie bywam. Ojca 500tke też brałem pod górkami, drugą 500 co była też i Iveco 500 również. Ogólnie było to auto najmocniejsze, najmniej praktycznie paliło, najmniej awaryjne i najstarsze i dlatego jej już nie ma, ale szef żałuję po dziś dzień, że ją sprzedał bo następczyni to kompletne przeciwieństwo 8)

_________________
Kto nie skacze ten z ITD!
Naczelny forumowy kierowca Magnumek.


Post Wysłano: 11 sie 2018, 18:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Rzekomo jest jakiś preparat do usuwania farby ale nie miałem z tym styczności

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka



Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 2287 z 3472 [ Posty: 69427 ] Przejdź na stronę Poprzednia 12285 2286 2287 2288 22893472 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: