Autor
Wiadomość
Tytuł: Mercedes Axor
Post Wysłano: 01 sie 2007, 11:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2007, 19:20
Posty: 175
GG: 1361427
Samochód: Scania R420 Topline
Lokalizacja: Wrocław

Firma DaimlerChrysler wprowadza na polski rynek nowy typoszereg pojazdów Mercedes-Benz oferowanych wyłącznie jako ciągniki siodłowe. Jest on pomyślany dla klientów, którzy wykonują przewozy towarów w dalekobieżnym transporcie międzynarodowym, na średnich dystansach w transporcie krajowym oraz w ciężkim transporcie dystrybucyjnym...

Więcej przeczytasz tutaj:

Klik

Zdjecia:

Obrazek

(C) Muratorplus.pl

Kodujemy długie linki. eRKaZet

_________________
Bednarski, Nysa

"Niezły syf mają na bazie. To ma być firma? To jakiś PGR nie firma."
"Jeżeli ktoś ma burdel i syf na swoim podwórku to odrazu świadczy o człowieku."
- Leszek Foss


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sie 2007, 14:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 15:09
Posty: 241
GG: 9740107
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Glina [WOT]

Obrazek

_________________
Canon PowerShot A530
Skype:eldamiano3


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sie 2007, 16:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 cze 2007, 12:28
Posty: 261
Lokalizacja: Głogów

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Fotki by Ironik z http://www.trucki.dreamhosters.com
Obrazek
ten biały z Rico był mojego brata i powiedzcie mi dlaczego były axor mojego brata a axor'y z poprzednich postach znaczek mercedes mają na nie wiem czy dobrze powiem ale ten znaczek jest cały na czarnej atrapie a axor brata ma w połowie :?:


Ostatnio zmieniony 02 sie 2007, 9:37 przez patryk691, łącznie zmieniany 3 razy.

Tytuł:
Post Wysłano: 01 sie 2007, 22:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 cze 2006, 17:56
Posty: 10
Lokalizacja: marcinkow

Nie wiem czy mi sie dobrze wydaje ale ten Axor co Twój brat jezdzil to jest ten starszy a te co maja cały znaczek na atraie to nowy mozna po lampach poznac ze ten braciaka to tak jakby MP1 a ten 2 to tak jak MP2,oczywiscie MP1 i MP2 to oznaczenia Actrosow a dlatego tak napisałem zeby podac jakis odnosnik zeby bylo sie do czego odniesc,przyklad taki. Jak cos zle napisałem to prosze mnie poprawic.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sie 2007, 23:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 maja 2006, 18:33
Posty: 443
Lokalizacja: WM

Cytuj:
Jak cos zle napisałem to prosze mnie poprawic.
To co napisałeś jest prawdą. Istnieją dwie generacje Axora, pierwsza była produkowana od 2002 do 2004 roku, a druga generacja od 2005 roku, aż do dziś. Patryczek1202, jak nie trudno się domyśleć, Twój brat jeździł Axorem pierwszej generacji.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sie 2007, 23:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

ObrazekObrazek
W całości zdjęcia mojego autorstwa.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Tytuł:
Post Wysłano: 20 sie 2007, 17:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sie 2007, 14:15
Posty: 5
GG: 16
Lokalizacja: Pisz

A prpo axsora wlasnie jest nowy i spalił z z Aksary do położonej nad Morzem Śródziemnym Antalyi obciażony do ok. 40 t. ciezaru z silnikem Euro-5 spalał 39l/ 100km, a tak przynajmniej pokazywał komputer pokładowy!

_________________
Lepiej dojechać na kolację niż na obiad do szpitala!!!


Tytuł:
Post Wysłano: 24 sie 2007, 14:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2007, 17:39
Posty: 44
GG: 9074839
Lokalizacja: opolskie

bardzo fajne auto z tego co wiem kierowcy nie narzekaja na te auto ale w manualu ma ktos moze srodek tej ciezarowki bo jakos przez tyle lat nie mialem okazji siedziec w tym sprzecie:)

_________________
>>>STOP WARIATOM DROGOWYM<<<
>>>NIE BIORĘ....NIE DAJE....ŁAPÓWEK<<<


Tytuł:
Post Wysłano: 29 sie 2007, 23:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 mar 2007, 19:27
Posty: 274
Samochód: Rav
Lokalizacja: Sieradz/ Zadzim

Mi to troche przypomina MB SK zwlaszcza ten starszy. A tak ogolnie to auto niezbyt mi sie podoba. Wedlug mnie mozna go tez porownac do Renault Premium

_________________
Polska Mieszkam w Polsce


Tytuł:
Post Wysłano: 30 sie 2007, 11:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2007, 17:39
Posty: 44
GG: 9074839
Lokalizacja: opolskie

zgadzam sie masz racje wiesz to moze przez to ze one powstawaly razem tak jak CF-ka premiumka axor maja jakies podobienstwa

_________________
>>>STOP WARIATOM DROGOWYM<<<
>>>NIE BIORĘ....NIE DAJE....ŁAPÓWEK<<<


Tytuł:
Post Wysłano: 30 sie 2007, 12:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3135
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Ta sama klasa pojazdów...Średnie dystanse.
Premium,Axor,CF,FM...

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Tytuł:
Post Wysłano: 30 sie 2007, 22:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2007, 17:39
Posty: 44
GG: 9074839
Lokalizacja: opolskie

wlasnie srednie dystansy.... tylko zeby pracodawcy zwracali na to uwage maly sredni duzy..... kierowcy w kazdym siedza po 6 tyg . :(:(:(

_________________
>>>STOP WARIATOM DROGOWYM<<<
>>>NIE BIORĘ....NIE DAJE....ŁAPÓWEK<<<


Tytuł:
Post Wysłano: 17 lis 2007, 21:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz

A wiecie coś na temat Stanu technicznego? Jak się sprawuja czy często musza odwiedzać serwisy?

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Tytuł:
Post Wysłano: 17 lis 2007, 22:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2006, 18:23
Posty: 19
Lokalizacja: Dębica/Grantham

Nie jest najgorzej, przy około 300 tys. km padło ładowaniwe w dwóch axorach 2633 przyczyna to mała pierdoła- złaczka konektorowa łacząca akumulator z alternatorem poza tym ok.
A oto fotka jednego z nich pod załadunkiem w Levisham w Londynie
Obrazek
Slicznotka ma 14 metrów, o ile mi wiadomo to w UE poza UK limit to 12 metrów dla solówki. Jazda nim w tutejszycjh warunkach miasta to nie jest najwieksza przyjemność z racji na odległośc osi pędnej od końca skrzyni.
W trasie za to jest miło i komfortowo.
Pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 0:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz

aha dzieki za info ;) No a ten axor to ladny kolos nie zazdroszcze nim jezdzic :P

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 10:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Ile on ma glugosci paki i jakio rozstaw osi


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 22:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2006, 18:23
Posty: 19
Lokalizacja: Dębica/Grantham

Cześć!
Wymiarów nie mierzyłem ale na pace mieści się 16 Blue palet (wymiary to mniej więcej ta sama długośc i 1,5 szerokości Euro palety).
Co do rozstawu osi to nie mam pojęcia jedyna informacja która jest ciekawostką to to że os pędna od końca budy jest opddalona około 5,5-6 metrów i nieźle zamiata ogonem przy ostrych skrętach.


Tytuł:
Post Wysłano: 30 gru 2007, 16:27

część artykułu z Polskiego Trakera nr 8/2007
"Zautomatyzowana skrzynia biegów Power Shift, ktorej jednym z atrybutów jest niska masa własna w odniesieniu do przenoszonego momentu obrotowego, pasuje do wagi Axora.(...)należy do najnowocześniejszych przekładni stosowanych we współczesnych truckach. Charakteryzuje sie dużą szybkościa przełączenia i stopniowaniem ( zwłaszcza górnych biegów), optymalnie wykorzystującym ekonomiczny zakres obrotów silnika."
i troche danych dla modelu 1843 LS Euro-5
silnik- OM 457 LA, 6-cylindrowy, rzędowy o mocy 428 KM i momencie obrotowym 2100 Nm, SCR-wtrysk AdBlue
skrzynia Power Shift G211- 12 o rozpiętości przełożeń 14,93:1,00
retarder- Voith VR 115 HV


Post Wysłano: 17 mar 2008, 12:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2006, 21:18
Posty: 8
Lokalizacja: opolskie

Witam.Mam pytanie jak się zachowuje manualna skrzynia biegów z ładunkiem 40 ton,czy nie brakuje tych połówek :?: :?:

_________________
mienmar


Post Wysłano: 17 mar 2008, 17:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2006, 20:12
Posty: 621
GG: 8765643
Lokalizacja: Lublin

Mysle ze chodzi Ci o DMC 40 ton a nie ladunek. Nie jezdzilem Axorem wiec nie bede sie wypowiadal ale zapewne tak jak w innych modelach samochodow gdzie sa skrzynie bez polowek jest troche ciezko szczegolnie w gorach lub na podjazdach. Auto sobie poradzi jednak odbije sie to na spalaniu no i trzeba sie nawajhowac.

_________________
"... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: