Laboratorium COCH

Scania Polska

40TON.netNaprawa foteli TIRSpeedtruck.euFuelSave



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostWysłano: 19 paź 2007, 20:04 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527
Wredny_Szaman, nie zapominaj że Premium to pojazd średniodystansowy i nikt do niej motorka większego niż 420 nie wsadził.

Moje Premium 385 po drobnym grzebaniu, naprawie pompy oraz wymiany kompletu wtrysków zostawia za sobą motory rzędu 460 bez żadnego problemu.


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 21 paź 2007, 11:26 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2006, 21:27
Posty: 170
GG: 11262316
Samochód: Man TGX 18.440
Lokalizacja: Kutno
Cytuj:
Wredny_Szaman, nie zapominaj że Premium to pojazd średniodystansowy i nikt do niej motorka większego niż 420 nie wsadził.

Moje Premium 385 po drobnym grzebaniu, naprawie pompy oraz wymiany kompletu wtrysków zostawia za sobą motory rzędu 460 bez żadnego problemu.
Mylisz się ... Premium jest samochodem długodystansowym, równie dobrze jak Magnum. Mówisz, że nikt nie wsadził do niej większego silnika niż 420 kucy ? A nowe Premiumki ? Silnik Volva ( największy ) ma moc 450 KM. Chyba, że mówisz tylko i wyłącznie o starszych modelach, to zwracam honor.


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 21 paź 2007, 20:25 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527
Koleżko nie wiem czy zauważyłeś, ale to jest temat o pierwszej generacji tego modelu, więc jak się nie trudno domyślić parametry silnika dotyczą tylko i wyłącznie "jedynki".

2 sprawa - premium jest autem średniodystansowym więc nie masz się o co kłócić (z ciekawości zajrzałem do encyklopedii i miałem rację).


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 23 paź 2007, 11:42 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiecie coś na temat premium 260? Mama do kupienia premium 260 firanka zestaw z przyczepa na tandemie, jak sie sprawuja te silniki? czy te 260KM wystrczy naladowosci po 18ton na zestaw? A i czy ktos wie czy te premiumy ze skrzyniam 8biegowymi mają półbiegi?

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 23 paź 2007, 12:20 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2007, 22:48
Posty: 207
GG: 13717229
Cytuj:
Wiecie coś na temat premium 260? Mama do kupienia premium 260 firanka zestaw z przyczepa na tandemie, jak sie sprawuja te silniki? czy te 260KM wystrczy naladowosci po 18ton na zestaw? A i czy ktos wie czy te premiumy ze skrzyniam 8biegowymi mają półbiegi?
Mój tata jeździł taką Premiumką z takim silnikiem i skrzynią 8 biegową jest ona bez połówek, z przebitką. Ciągał nią przyczepę tylko że na obrotnicy nie tandem no i tak naprawdę wiem że cały zestaw załadowany na full ważył 34 tony i Premium mimo tak małego silnika dawała sobie dzielnie rade ogólnie nie narzekał, Był nią nawet na Słowacji no ale tam to samochód z przyczepą to pod górki na 2 biegu a wskazówka nawet nie podnosiła się w liczniku. Więc samochód ogólnie godny polecenia. Przez ten czas nie było z nim żadnych problemów raz siadł rozrusznik i zamek w dzrzwiach nic po za tym. Premiumka była z 1999r.


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 23 paź 2007, 19:00 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz
Aha, dzieki za odpowiedź, a mozesz mi jeszcze powiedzieć jakie bylo spalanie zaladowanego zestawu?

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 23 paź 2007, 20:03 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2007, 22:48
Posty: 207
GG: 13717229
Cytuj:
Aha, dzieki za odpowiedź, a mozesz mi jeszcze powiedzieć jakie bylo spalanie zaladowanego zestawu?
Ogólnie to na full załadowany było może kilka razy. Niestety nie ma teraz mojego taty a wtedy jeszcze nie bardzo się tym interesowałem ale jak tylko wróci to powiem Ci ile średnio palił i ile ton woził. Jak będziesz miał jeszcze jakieś pytania to pisz chętnie pomogę :]


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 27 paź 2007, 18:00 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ok to czekam na odpowiedz ;)

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 27 paź 2007, 19:56 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2007, 22:48
Posty: 207
GG: 13717229
Przy 17-18 tonach, paliła 26-27 l


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 28 paź 2007, 10:36 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ok wielkie dzieki ;)

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 17 lis 2007, 19:34 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok
Dzisiaj wrcalem z w-awy i szlem z renówką 385 premium to mowil ze solo 25-28 pali na trzech osiach ,takie spalanie kolego K-92to po polsce -26-27


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 17 lis 2007, 21:58 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2007, 22:48
Posty: 207
GG: 13717229
Cytuj:
kolego K-92to po polsce -26-27
Tak o Polsce, ale to trzeba było naprawdę ekonomicznie jeździć bo tak to norma była jakieś 28 litrów, a była to solówka 2 osiowa.


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 27 lis 2007, 13:39 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok
To sporo jak na solówke , ja swoimi autami np MAN18,262 spalil teraz 21,8 /100km a DAF XF 380solo 2 osie ok22l.Ale to tez bywa roznie bywa i 25l a to juz przy malo ekonomicznej jezdzie.
Cytuj:
Przy 17-18 tonach, paliła 26-27 l
chodzi ci jeszcze o przyczepę????


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 28 lis 2007, 8:10 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2007, 22:48
Posty: 207
GG: 13717229
Cytuj:
K92 napisał:
Przy 17-18 tonach, paliła 26-27 l
chodzi ci jeszcze o przyczepę????
No tak z przyczepa oczywiście, bo inaczej to nie wiem gdzie by te 18 ton upchnął.
Cytuj:
To sporo jak na solówke
Może i sporo ale samochód nie miał połówek to trochę tracił i po drugie szybko sie nim jeździło bo nie miał kagańca a jak wiadomo spalanie wtedy dość szybko idzie w górę.


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 28 lis 2007, 19:07 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok
Zle cie zrozumialem bo twoj post byl tak napisany
Cytuj:
trzeba było naprawdę ekonomicznie jeździć bo tak to norma była jakieś 28 litrów, a była to solówka 2 osiowa.
Ale jesli chodzi o przyczepę to bardzo dobry wynik , moj DAF tez bez kagańca takze staram sie nie nadużywać tego :lol:


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 28 lis 2007, 21:32 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2007, 22:48
Posty: 207
GG: 13717229
Cytuj:
moj DAF tez bez kagańca takze staram sie nie nadużywać tego Laughing
Wiadomo że nie ma co szaleć ale przy wyprzedzaniu się często przydaje i manewr trwa krócej i sprawniej a wiadomo im krócej na lewym pasie tym lepiej.

Cytuj:
DAF XF 380solo 2 osie ok22l.Ale to tez bywa roznie bywa i 25l a to juz przy malo ekonomicznej jezdzie.
A Daf-em nigdy nie ciągasz żadnej przyczepy ??


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 30 lis 2007, 19:31 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok
Tak ciągam koegel 14 ton ladownosci kontener

[ Dodano: Pią, 30.11.2007, 18:33 ]
Narazie pali do30l/100 bo w jedną strone na pusto latam ale tak26-30l/100


Na górę
PostWysłano: 24 maja 2008, 20:45 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM
Ile waży renault premium w silniku 385 i 340kg?


Na górę
PostWysłano: 24 maja 2008, 22:24 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2008, 13:05
Posty: 20
GG: 4070004
Lokalizacja: P-cha (WPY)
Moja 400km waży coś około 6800, z tym że ma aluminiowe felgi i zbiorniki. Między 385, 340 a 400 raczej różnicy nie będzie, bo to jest prawie ten sam silnik


Na górę
PostWysłano: 25 maja 2008, 11:13 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 kwie 2008, 14:43
Posty: 4
GG: 0
Lokalizacja: Pielnia
Co do premium.-> mają małe kabiny Ci którzy ją produkowali chyba myśleli o tym że kierowcy są niscy ponieważ Premium mogło by być szersze. To moja uwaga a pozatym
Żeby jeździć chciała i się nie psuła na drodze, reszta jakoś ujdzie.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe