Laboratorium COCH

Scania Polska

40TON.netNaprawa foteli TIRSpeedtruck.euFuelSave



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 26 lis 2015, 22:57 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 354
Samochód: Czerwona Paryżanka 460Dxi
Lokalizacja: Skierniewice
Witam, jak w temacie, czym tak właściwie się różnią te moce?, czy pojemność została taka sama?, jak ze spalaniem. Dziękuje za odpowiedzi.

_________________
" Home is where the heart is "


Na górę
PostWysłano: 27 lis 2015, 13:39 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3235
Samochód: w dizlu :D
Tak to nadal jest silnik DXi 11 tylko moc inna. Rozmawiałem z kilkoma kierowcami i chwalili 460 zarówno moc jak i spalanie choć jak to przy tym silniku królem wzniesień to on nie jest wiem jak u mnie, ale jak się umie dobrać przełożenia to i po górach się da jeździć


Na górę
PostWysłano: 27 lis 2015, 18:59 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 2341
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
U mnie w firmie jest jedna 460 i kierowca który przesiadł się do niej prosto z 450 twierdzi, że różnica w mocy jest spora, jak nie chciał jeździć z Trieru, tak teraz nie widzi problemu. Bodaj wtryski ma inne, nawet słychać, że silnik inaczej pracuje, bardziej miękko.

_________________
3+9=11


Na górę
PostWysłano: 27 lis 2015, 19:34 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3235
Samochód: w dizlu :D
Cytuj:
U mnie w firmie jest jedna 460 i kierowca który przesiadł się do niej prosto z 450 twierdzi, że różnica w mocy jest spora, jak nie chciał jeździć z Trieru, tak teraz nie widzi problemu. Bodaj wtryski ma inne, nawet słychać, że silnik inaczej pracuje, bardziej miękko.
Wy Rossi macie warsztat to możesz podpytać czy te wtryski od 460 pasują do starszych silników?


Na górę
PostWysłano: 27 lis 2015, 20:21 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 2341
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
460ki to tam nikt na oczy od środka nie widział :lol: to Ci panie nie powiem.

_________________
3+9=11


Na górę
PostWysłano: 27 lis 2015, 20:45 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3235
Samochód: w dizlu :D
Cytuj:
460ki to tam nikt na oczy od środka nie widział :lol: to Ci panie nie powiem.
Dzia


Na górę
PostWysłano: 29 lis 2015, 1:13 
Online
Użytkownik

Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 706
460 to raczej eev,Magnum E5 i eev też inaczej pracuje


Na górę
PostWysłano: 29 lis 2015, 9:46 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4720
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew
Cytuj:
Cytuj:
U mnie w firmie jest jedna 460 i kierowca który przesiadł się do niej prosto z 450 twierdzi, że różnica w mocy jest spora, jak nie chciał jeździć z Trieru, tak teraz nie widzi problemu. Bodaj wtryski ma inne, nawet słychać, że silnik inaczej pracuje, bardziej miękko.
Wy Rossi macie warsztat to możesz podpytać czy te wtryski od 460 pasują do starszych silników?
Dxi11 440:
24827711
24845711
Dxi11 410/450
22849721
22826721
Dxi11 460
21582103

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Na górę
PostWysłano: 01 gru 2015, 17:52 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 354
Samochód: Czerwona Paryżanka 460Dxi
Lokalizacja: Skierniewice
Czyli rozumiem że tylko wtryski mają inne tak?.

_________________
" Home is where the heart is "


Na górę
PostWysłano: 01 gru 2015, 21:54 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 lis 2015, 19:30
Posty: 14
Moja "460" ma 470 KM i 2240 Nm


Na górę
PostWysłano: 01 gru 2015, 22:31 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3235
Samochód: w dizlu :D
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
U mnie w firmie jest jedna 460 i kierowca który przesiadł się do niej prosto z 450 twierdzi, że różnica w mocy jest spora, jak nie chciał jeździć z Trieru, tak teraz nie widzi problemu. Bodaj wtryski ma inne, nawet słychać, że silnik inaczej pracuje, bardziej miękko.
Wy Rossi macie warsztat to możesz podpytać czy te wtryski od 460 pasują do starszych silników?
Dxi11 440:
24827711
24845711
Dxi11 410/450
22849721
22826721
Dxi11 460
21582103
To teraz pytanie kolejne. Czym różnią się te pompki? Czy tylko numerem seryjnym czy ta kostka od cewki ma inne podłączenie?


Na górę
PostWysłano: 01 gru 2015, 22:51 
Online
Użytkownik

Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 706
Zapewne sterownik silnika ma inne oprogramowanie jeszcze,przede wszystkim to E5 i EEV.


Na górę
PostWysłano: 02 gru 2015, 14:15 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4720
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew
Cytuj:
To teraz pytanie kolejne. Czym różnią się te pompki? Czy tylko numerem seryjnym czy ta kostka od cewki ma inne podłączenie?
Zapewne takich informacji nie uzyskasz nigdzie
Cytuj:
Zapewne sterownik silnika ma inne oprogramowanie jeszcze,przede wszystkim to E5 i EEV.
Myśle, że E3 odpaliło by na wtryskach z EEV i odwrotnie EEV na wtryskach z e3... Taka głupota jak ilość i umiejscowienie otworków w końcówce wtryskiwacza ma znaczenie, będzie chodził ale wypali tłoki.
@Jabson
Możesz się spróbować dla dobra branży :mrgreen:

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Na górę
PostWysłano: 02 gru 2015, 14:31 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3235
Samochód: w dizlu :D
Cytuj:
Cytuj:
To teraz pytanie kolejne. Czym różnią się te pompki? Czy tylko numerem seryjnym czy ta kostka od cewki ma inne podłączenie?
Zapewne takich informacji nie uzyskasz nigdzie
Cytuj:
Zapewne sterownik silnika ma inne oprogramowanie jeszcze,przede wszystkim to E5 i EEV.
Myśle, że E3 odpaliło by na wtryskach z EEV i odwrotnie EEV na wtryskach z e3... Taka głupota jak ilość i umiejscowienie otworków w końcówce wtryskiwacza ma znaczenie, będzie chodził ale wypali tłoki.
@Jabson
Możesz się spróbować dla dobra branży :mrgreen:
Mówisz, że będzie dosłownie ogień na tlokach? Kuszące


Na górę
PostWysłano: 02 gru 2015, 15:12 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4720
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew
Nie mówię, że koniecznie tak musi być ale może.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Na górę
PostWysłano: 02 gru 2015, 15:44 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3235
Samochód: w dizlu :D
Cytuj:
Nie mówię, że koniecznie tak musi być ale może.
Luzik. Mam po prostu opcje kupienia pompek od auta z niewielkim przebiegiem a nie chciałbym wydać kilku tysięcy i narobić balaganu


Na górę
PostWysłano: 02 gru 2015, 17:59 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4720
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew
Tak żeby było pełne zadowolenie, proponuje ci zacisnąć pas i kupić nowe.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Na górę
PostWysłano: 21 gru 2015, 20:31 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 354
Samochód: Czerwona Paryżanka 460Dxi
Lokalizacja: Skierniewice
Czy w Premium 460DXI reguluje się zawory?.
Słyszałem już dwie wersje.

_________________
" Home is where the heart is "


Na górę
PostWysłano: 27 gru 2015, 14:37 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4720
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew
No pewnie :wink: To konstrukcyjnie taki sam silnik jak e3 440km, a autach bez VEB 150zł u mnie, od ręki, jak auto wystygnie.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Na górę
PostWysłano: 27 gru 2015, 16:02 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 220
GG: 3968324
Samochód: eFHacz
Cytuj:
No pewnie :wink: To konstrukcyjnie taki sam silnik jak e3 440km, a autach bez VEB 150zł u mnie, od ręki, jak auto wystygnie.
A jak miał by VEBa to drożej? W czym to przeszkadza przy regulacji zaworów?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe