Laboratorium COCH

Katalizatory SCR - Sklep Kaliński

40TON.netNaprawa foteli TIRRozliczanie kierowców



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 486 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 121 22 23 24 25
Autor Wiadomość
PostWysłano: 16 kwie 2015, 23:09 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1056
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
Tak więc i ja jestem już po pierwszym kontakcie z produktem made in France... :) Ogólnie co do wyglądu to już się dość to wszystko opatrzyło i powiem nawet,że zaczyna mi się podobać.Przejechałem co prawda mało,bo około 100km(tylko na rozładunek i nazad),ale juz jakąś tam swoją opinię mam.Pierwszy kontakt z T440 i odrazu załamka-moje buty robocze nie za bardzo chciały zmieścić się na stopniach i trzeba domykać drzwi na siłę bo miejsca to tam jest dużo ale chyba na buty chińczyków... :? Odrazu dodam,że przy takiej sposobności nie wróżę zbyt długiej świeżości plastikowi pomalowanemu pod kolor wokoło tychże stopni.Po zajęciu miejsca wewnątrz,stwierdziłem że pozycja za kierownicą to jeszcze sporo brakuje do Volvo,ale zdecydowanie lepiej pod tym względem niż w Magnum 12r.Fotel kierowcy dość wygodny-znów do Volvo sporo...,ale lepszy niż w Magnum.Ogólnie po oglądaniu trylionów zdjęć,filmików itd to stwierdzam że odczucia za kierownicą odnośnie umiejscownia całego kokpitu jaki przełączników itd,są jak najbardziej na plus.Moja wersja to była specyfikacja chyba sporo okrojona-zauważyłem brak LED-ów do jazdy dziennej(zwykłe żarówki),brak regulacji intensywności podświetlenia wnętrza,klasyczne górne i dolne łóżko bez żadnych bajerów,panel ogrzewania to pilot od poduszek z Volvo!,pokrywa tylko górnego środkowego schowka,po bokach siatka,plastikowa kierownica itd.Ogólnie po tym co się widzi na prostektach itd to nie wiedziałem że aż tyle rzeczy jest za dopłatą,a i tak pewnie nie była to najtańsza specyfikacja.Na bardzo duży plus,chyba największy ze wszystkich zasługuje wyświetlacz przy zegarach.Nie dość,że ma fajną trzcionkę,duża i przyjemną dla oka grafikę to jeszcze podaje naprawdę sporo pożytecznych informacji ale nie wszystko jest takie fajne bo jednak nie mogłem się doszukać np:zasięgu na pozostalym w zbiorniku paliwie,może to wina tej wersji wyposażenia.Bardzo fajny jest grafik z tacho,jest na nim przedstawiony chyba cały tydzień,górna strefa pokazuje czas jazdy a ta pod spodem czas odpoczynku.Wszystko fajnie wyliczone,jeśli wchodzi się na 10h jazdy to jest to zaznaczone na pomarańczowo,jeśli w danym dniu w międzyczasie wyszło 3h pauzy to też to jest wyszczególnione.Bardzo pożyteczna ta funkcja i to bym z chęcią widział w każdym aucie z wielkiej ''7''.Komfort jazdy ogólnie ok,ale mało przejechanych km i ładunek raptem 5t nie pozwalają zbytnio wydać rzetelnej oceny.Dolne łóżko jest dosyć szerokie i twarde,szkoda że górne nie było tą składaną półką,przez co straciło sporo na użyteczności.Ale to auto było brane pod dystrybucję,kierowca raczej w większości jest codziennie w domu,więc to taka jakby ''krajówka'' i takie rzeczy przy tej specyfikacji pracy specjalnie nie będą przeszkadzać.Pod łożkiem miejsca trochę jest,ogólnie to ta średnia kabina bez problemu pozwoli dość swobodnie ''pomieszkać'' jednej osobie.Lusterka są dość duże,ale nie powiedziałbym,że super w nich widać.To lewe to wogóle miałem wrażenie,że jest tak blisko bocznej szyby jakby jej dotykało.Autem dobrze sie kieruje,skrzynia z silnikiem dobrze sie porozumiewają-ogólnie pozytywnie.Widoczność przy dojazdach do rond jest trochę gorsza niż najnowsze FH,ale lepiej niż w FH poprzedniej generacji.Ogólnie po takiej chwili spedzonej ''razem'' trochę inaczej patrze na to auto i nie jest tak zle jakby się mogło wydawać... :>

_________________
Fan Volvo
Nowe spodnie-100zł,nowy telefon-500zł,obecność na WC-bezcenne.....


Na górę
PostWysłano: 27 kwie 2015, 10:19 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1891
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE
Cytuj:
Komfort jazdy ogólnie ok,ale mało przejechanych km i ładunek raptem 5t nie pozwalają zbytnio wydać rzetelnej oceny
Po pół roku eksploatacji Range wywnioskowałem, że nowa gama Renault jest najbardziej komfortowa na pusto lub z ładunkiem >15t, bo przy ładunkach rzędu 8-12t. ciągnik dość nienaturalnie "skacze", czego bardzo nie lubię i czego nie ma w Premium DXI/EEV.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Na górę
PostWysłano: 15 mar 2016, 12:15 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3961
Ciekawa sprawa, jeszcze takiej opinii nie słyszałem - a może u nas po prostu nie kupuje się takich kabin?
http://40ton.net/kabina-renault-trucks- ... -siodemki/


Na górę
PostWysłano: 17 lip 2016, 21:30 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1056
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
Ciekawa prezentacja limitowanej wersji Range T High Edition:



https://www.youtube.com/watch?v=Cfc5m2fVkwY

_________________
Fan Volvo
Nowe spodnie-100zł,nowy telefon-500zł,obecność na WC-bezcenne.....


Na górę
PostWysłano: 11 lip 2017, 14:41 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 06 lis 2013, 10:41
Posty: 77
Samochód: scania
czy Renault serii T ma taki sam problem z prądem (szybko rozładowujące się akumulatory) jak Volvo FH4 ??


Na górę
PostWysłano: 11 lip 2017, 15:23 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 2364
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
nie

_________________
3+9=11


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 486 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 121 22 23 24 25


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Forum Samochodowe