Laboratorium COCH

Scania Polska

40TON.netNaprawa foteli TIRSpeedtruck.euFuelSave



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 09 kwie 2011, 18:37 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 26 maja 2008, 16:28
Posty: 11
Mam pytanie która renówka mniej pali Renault390 czy 430.


Na górę
PostWysłano: 09 kwie 2011, 19:30 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 4119
Samochód: Volvo FH
Mniej pewnie pociągnie 390tka. Ale róznica będzie na tyle mała, że lepiej zapodać 430tkę i jako tako sie ciągnać pod górki niż zamulać 390tką.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Na górę
PostWysłano: 11 kwie 2011, 17:27 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 407
Samochód: Scania
Lokalizacja: Gdynia
Cytuj:
Mniej pewnie pociągnie 390tka. Ale róznica będzie na tyle mała, że lepiej zapodać 430tkę i jako tako sie ciągnać pod górki niż zamulać 390tką.

Jako tako się ciągać 430? Jeździłem 430 Magnumką z silnikiem Mack'a i pod górki wchodzi elegancko. Zrzucasz pół biegu, w najgorszym wypadku cały i wchodzi pod górki z 24 tonami bez problemu. Oczywiście musi być w dobrej kondycji.


Na górę
PostWysłano: 11 kwie 2011, 17:46 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 420
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW
obie palą podobnie ..różnią się programem w sterowniku i ustawieniem pompy...żeby było śmieszniej 390-ka chodzi porównywalnie z 440e-techa a 430 troszke słabsza od 480e-techa takie sa opinie kierowców..a 470-ki nie ma co porównywać z 480e-tech...sam nie wiem jak to z tymi koniami jest :lol:

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Na górę
PostWysłano: 06 maja 2011, 11:36 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra
Tiger wytłumaczył wam róznicę 390 a 430 :)
Mam / miałem 390 , 430 , 470 , 440 i 480 (2004-2005 rok.)
Leje tylko i wyłącznie sprawdzone paliwo(BP , SHELL , ORLEN). Ciągam izotermy i podwozia pod kontenerowe . Średni tonaż 19 ton. spalanie średnie miesięczne miedzy 27-32. Różnica w mocy jest lekka. Właśnie w 470 zrobiłem motor cały na orgynalnych częściach + sprzęgło(valeo) wtryski i pompe i turbo , wsadziłem kupe kasy. i powiem tylko tyle. Osobiscie jechałem KATOWICE-SZCZECIN-KATOWICE , 24 t w obie , pod górę św Anny w stronę Katowic pytali się na radiu co mam za motor. Scanie , Dafy na bok. :) Na całym kółko srednie spalanie wg komputera 29,6 , natomiast wg tankowania baku do pełna ok 31.
A powiem wam ,że mam PREMIUM 420DCI , 2005 rok , ciąga izotermę na lini. 4 x w tyg KATOWICE-RASZYN-KATOWICE , w jedna i drugą po około 10-17 ton i zamykam się w 26-27 , ale tak do 75km/h.
I tak jak wspomniałem i z pewnością Tiger potwierdzi , jakość paliwa , nalejesz gówna od handlarza to i SCANIA R spali 40 :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe