Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 sty 2011, 17:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 gru 2010, 20:54
Posty: 30
GG: 0
Samochód: renault magnum
Lokalizacja: nowe maisto nad pilicą

chciałbym poruszyć ten temat aby każdy mógł powiedzieć co sądzi o renault magnum


Post Wysłano: 06 sty 2011, 18:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 gru 2008, 20:27
Posty: 69
GG: 0
Lokalizacja: RLA

+ przednia szyba jak ekran w kinie
+ duży schowek pod łóżkiem (trumna)
+ w miarę wygodne i szerokie dolne łóżko
+ wygodne fotele
+ czytelne zegary
+ szafa na kurtki
+ mocne silniki z elastycznym przebiegiem momentu obrotowego
+ filtry paliwa są nad tłumikiem, w zimie mniejsze ryzyko marznięcia ropy
+/- (dla jednych plus dla drugich minus) dla mnie minus :wink: brak tunela, przenosi się bród na kabinę
+/- pływająca kabina (może ktoś lubi, ale ja nie :wink:)
+/- jednym się podoba, a drudzy mówią że to telewizor albo kredens :wink:
- beznadziejne wsiadanie do kabiny
- górne łóżko 0% komfortu
- małe schowki nad szyba
- słabe wyciszenie kabiny
- po wyłączeniu zapłonu fotel kierowcy nie opada
- słaba widoczność za kierownicy gdy np. wjeżdżamy na rondo patrzymy czasem w lewo po skosie, lusterko jest blisko słupka kabiny i znacznie utrudnia widoczność, chyba wiecie o co mi chodzi :wink:
- słyszałem o wadliwych głowiczkach kompresorów (biją ciśnienie w układ chłodzenia)
- awaryjne pompy jednostkowe w silnikach E-Tech
O spalaniu nie piszę bo to kwestia techniki jazdy, ciężaru ładunku, warunków panujących na drodze czy terenu. Tyle sobie przypomniałem :wink:

_________________
...


Post Wysłano: 07 sty 2011, 0:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 sty 2011, 23:04
Posty: 8
GG: 0
Lokalizacja: BL

Na samym początku chciałbym powitać wszystkich forumowiczów gdyż to mój pierwszy post


A teraz kilka plusów z mojej strony
- Obracane fotele (w wersjach milenium i new dimension nie jestem pewien czy tylko w salonkach czy i w zwychłych)
- Stolik i praktyczny sposób składania dolnego łóżka (salonka)
- ponadczasowa stylistyka nie wiele amieniona od 20 lat a wygląda świetnie
- (nie wiem jak to nazwać) część kierownicy sie rozkłada i tworzy się taka fajne podkładka na której wygodnie jest pisać jakieś dokumenty czy tarczki
- Fenomenalne silniki MACKa
A teraz kilka minusów
- Od strony kierowcy nie ma miejsca na buty
- Pływająca kabina przeszkadza tylko na początku po kilku dniach można sie do niej przyzwyczaić (kiedyś przewiozłem autostopowicza po bardzo krętej drodze i śpieszyło mi sie na załadumek więc trochę bujało autostopowicz przed wysiadką powiedział że dzięki ale nastepnym razem jak mnie zobaczy to schowa się za drzewo hehe)
- Zupełnie nie potrzebny ,,kawał plastiku" przy skrzyni biegów utrudnia przemieszczanie się po kabinie
I to by było tyle.

_________________
Dużo czytam mało piszę


Post Wysłano: 04 lip 2011, 16:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2011, 21:30
Posty: 9
GG: 3463212
Samochód: magnum mack

Odemnie:
+wygodna kabina
+bardzo mocny i elastyczny silnik 430KM MACK
+rozkładana część kierownicy pomaga wypisywać tarczki itp.
+schowek pod dolnym łóżkiem
Chyba więcej minusów niż plusów
-zapalniczka przy drążku zmiany biegów(ładowarki mają krótkie kabelki i nawigacja albo wyciąga wtyk zapalniczki,albo spada z szyby to samo z telefonem niema gdzie położyć podczas łądowania)
-brak jakiejś szufladki itp na dokumenty(często leżą na podszybiu przez co na zakrętach i otwrtej szybie latają po całej kabinie)
-niewygodny fotel(po 300km boli kręgosłup)
-Masakryczne wsiadanie i wysiadanie(wsiadam do auta często ok 40-50razy na dzień i cholernie nie wygodne)
-spore spalanie
-brak jakiegokolwiek schodka przy wejściu na tył(podłączanie przewodów itp)
-trzęsący się fotel pasażera gdy ustawiony w pionie na maxa
-wycierająca się kierownica(po całym dniu jazdy mam czarne ręce od kiery.może przez mój pot itp)


Post Wysłano: 20 lip 2011, 8:22

1.Niewygodne wsiadanie[zawsze brudne ręce] 2.Mały zakres regulacji kierownicy 3.Brak dostępu do schowka z zewnątrz 4.Górne łóżko.To minusy,a plusy to napewno przestrzeń i płaska podłoga oraz widoczność z kabiny.Ogólnie fajne autko...


Post Wysłano: 10 gru 2011, 22:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2011, 21:47
Posty: 1
GG: 0
Samochód: dxi440

Wożę się magnumką półtora roku i niestety auto to cudem nie jest
+duża kabina
+dobra widoczność ale tylko do przodu
+płaska podłoga
+przednie lampy
-żadna ergonomia
-kiepska regulacja kolumny kirowniczej
-lodówka brak słów
-górna leżanka(hamak)jak wyżej
-wyciszenie kabiny fatalne wszystko słychać co się dzieje na parkingu oprócz złodzieja koło twojego baku
-wchodzenie do kabiny
-schowek w stopniu nie trwały
-fotele jak taborety
-środkowa konsola z drążkiem zmiany biegów porażka,gdyby jej nie było to rynek byłby cudo
-aerodynamika a raczej całkowity jej brak
tzw.salonka pomysł ok orginalny i pionierski
Moje uwagi dotyczą starszej wersji.Nowe magnum:
+poprawione fotele
+ładny glob
+gustowna osłona słoneczna
+schowki nad szybą(styl a'la volvo)
+schowek nad leżanką

Usterki są żadkie drobne,ale niestety kłopotliwe z tytułu dostępności drobnych elementów(dxi niestety ma wiele części niekoniecznie zw.z silnikiem których nie ma na półka sklepowych od ręki i niestety Pomysłowy Dobromir ma pole do popisu).
Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
Ale śni mi się R620 V8 cudeńko!!!
POZDRAWIAM


Post Wysłano: 17 gru 2011, 1:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2011, 22:07
Posty: 84
GG: 0

Czy to prawda że w silnikach E-tech szwankują pompy jednostkowe :?:


Post Wysłano: 07 sie 2012, 22:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2011, 22:07
Posty: 84
GG: 0

Zalety Magnumki
Mocne silniki MACKa odporne na kiepskie paliwo
płaska podłoga
duża widoczność do przodu
obracane fotele
czytelne zegary
szafa na kurtki
górne łóżko może być
Wady
wsiadanie i wysiadanie (Tata raz zleciał :( )
słaba regulacja kierownicy
wyciszenie
konsola z lewarkiem
spalanie
wtyczka na konsoli


Post Wysłano: 07 sie 2012, 22:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

dobry e tech z dobrym kierowcą będzie palił 32litry

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 28 sie 2012, 14:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2011, 16:33
Posty: 8
GG: 0

- ciężki dostęp do filtrów paliwa w dxi.


Post Wysłano: 01 wrz 2012, 21:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

E-TECH , szybko awaryjne pompy jednostkowe , nawet przy dobrym paliwie i filtrach , w pierwszych e-techach padały wałki rozrządu, z krzywek nie zostawało nic. Tiger wam coś o tym może powiedzieć.

Najlepsze motory w telewizorach to:Ti 385/420 i potem mega najlepsze 390/430/470.....MACK


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: