Laboratorium COCH

Katalizatory SCR - Sklep Kaliński

40TON.netNaprawa foteli TIRRozliczanie kierowców



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostWysłano: 27 cze 2007, 13:06 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2006, 12:03
Posty: 73
GG: 2792260
Lokalizacja: Bytom
Takie renówki widziałem w straży i pod lodówą również zabudową do żywca. Ogólnie to nie za bardzo udany model , ale jak na tamte czasy co był produkowany :>

_________________
..::Pezzaioli::...
..::Internationale Viehtransporte::..


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 27 cze 2007, 14:08 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 27 cze 2007, 11:02
Posty: 8
No wiadomo, nie ma co porównywać do dzisiejszych samochodów :D.
Inne technologie itp. Ale myśle, że na tamte czasy jak napisał Krzysiek#035
to dobry sprzęt, napewno lepsze od starów itp.
Tylko cena, za jednego renaulta można kupić kilka starów :)


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 19 sie 2007, 19:40 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 19:19
Posty: 385
GG: 0
Samochód: midlum
jezdziłem midlinerem 12. 7m. paki w firmie mówili o nim mały sportowy samochód cięzarowy w latach 80 był super iraczej się nie wywracał waga kontener z windą 6T i tyle ładownosci ,brałem ok 10T.ładunku rekord na fakturze i na wadze 11.7T z warszawy do krakowa./popier..... czasy/ Jezdziłem po polsce,na pusto max.125 plus przekręcał tacho z obrotów wyliczyłem go na 140 km/h. tarcze na przodzie ,resory tył z pomocnikiem /odporny na przeładowanie/ przód odwrócone eliptyczne /na pusto są płaskie,wyginają się do dołu pod ładunkiem,dzięki temu prowadził się rewela/Kto jezdził po południu polski/od sanoka po b-białą/ ten wie.A jeśli chodzi o te co się wywracały to midlumy w straży zle skonfigurowane podwozie do wysokiego wozu z wodą.


Na górę
 Tytuł: Re: Renault S
PostWysłano: 10 mar 2008, 15:42 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 08 mar 2008, 22:48
Posty: 2
GG: 1008622
Samochód: Renault Midliner
Lokalizacja: Monte Calvarya
No akurat mam jedna stara S150 z '85 roku i gania codziennie. Druga mam Midllinera M250 z '98 roku, smigam nia i tylko wymiany oleju, plynow i hamulcow. Po rowach nie jezdze. W M250 mam kontener 8,50 metra i ladownosc 6 ton. 8 zabieram i autko specjalnie sie nie buntuje. Fakt, ze gorek sie boi, poza tym jest ok.

_________________
Lepiej dojechać do domu na kolację, niż do szpitala na obiad.

RENIA Midlliner M 250
Renia S 150


Na górę
 Tytuł: Re: Renault S
PostWysłano: 18 kwie 2008, 19:28 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 30 sie 2006, 1:28
Posty: 54
GG: 0
Samochód: MAN TGL
Lokalizacja: Warszawa
Zapodam jedna fotkę, spotkanej dzisiaj Renatki :)

Obrazek

_________________
LKW KoRnik


Na górę
 Tytuł: Re: Renault S
PostWysłano: 05 sie 2008, 15:39 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 2505
GG: 997
Samochód: R410
Lokalizacja: CG
http://img154.imageshack.us/my.php?imag ... 014vr6.jpg
Mam dostać takie cudo pod swoje skrzydła. Chciałbym się dowiedzieć konkretów o takim wynalazku. Schemat biegów itp, gdzie co się znajduje. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.

_________________
"...bo wie, że zostanie skazany zboczeniec nie przez sąd ale przez typową rękę jak to się mówi, Człowieka Charakternego..."


Na górę
 Tytuł: Re: Renault S
PostWysłano: 10 sie 2008, 18:10 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 19:19
Posty: 385
GG: 0
Samochód: midlum
Stare czasy więc parę rzeczy zapomniałem.ale biegi proste hamulce hydrauliczno powietrzne należy dbać o płyn tarcze z przodu bardzo ostro biorą należy uwarzać w zimie.Zawieszenie bardzo dobre prowadzi się precyzyjnie ,wspomaganie kierownicy bardzo wydajne ja jezdziłem bez progresji czyli bez względu czy pusty czy załadowany można było kręcić na postoju jednym palcem ,teraz takich się nie stosuje ze względu na bezpieczeństwo na początku uczucie jakby kierownica nie miała połączenia z kołami ale idzie się przyzwyczaićSilnik ładnie wchodzi w obroty jeśli będziesz miał z komorą wstępną zwracaj uwagę na akumlatory muszą mieć wysoki prąd rozruchu.Wzimie po podgrzaniu musi kopnąć ,mielenie nie przynosi efektu w razie dużego mrozu polecam profesjonalny samostart nie niszczy silnika a oszczędza akumlatory.Z własnego doświadczenia po podgrzaniu odczekaj aż świece ostygną i psiknij samostart i kręć nie odwrotnie czyli samostart na gorące świece ponieważ zapłon nastąpi w kolektorze dolotowym i w najlepszym wypadku \moim\ wyjmie ci filtr powietrza na szczęście dekiel zamykany sprężynami wystarczy poskładać do kupy.Jeśli trafisz na egzemplarz w dobrym stanie będziesz miał pociechę.Rozbierając bębny z tyłu zwróć uwagę co i jak pamiętam że ich konstrukcja odbiegała od tych które wtedy występowały ale mogło się zmienić.Jeszcze w temacie skrzyni w mojej wsteczny wchodził nawet podczas jazdy do przodu, na skrzyni jest blokada elektryczna jeśli jest odłączona to tak ma.


Na górę
 Tytuł: Re: Renault S
PostWysłano: 08 sty 2009, 18:46 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 lis 2008, 23:45
Posty: 1
GG: 6769950
Samochód: Mercedes 809
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz
Mam pytanie odnośnie modelu ze 180konnym motorem. Ile wynosi spalanie tego silniczka??. I Ew. jak to się zbiera z ładunkiem pod górki itd. Mam do kupienia w rozsądnych pieniądzach taką Renówke, i chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej.


Na górę
 Tytuł: Re: Renault S
PostWysłano: 08 lut 2009, 22:37 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 19:19
Posty: 385
GG: 0
Samochód: midlum
Spalania ci nie podam, z reguły jezdziłem przeładowany i bez kagańca[dawno to było] ale jeśli masz go eksploatowac w górach to raczej sprawdz czy ma wolniejszy dyfer.Ja jezdziłem na szybkim i w górach ni e było rewelacji.


Na górę
 Tytuł: Re: Renault S
PostWysłano: 02 cze 2009, 19:27 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 20:03
Posty: 15
GG: 2584678
Lokalizacja: Góra
jeździłem taką renówką,,, z 1991 roku przez 3 lata,, zamieniłem pake z kontenera meblowego na plandeke,,, i założyłem kurnik,, S110 takie było oznaczenie modelu,,, 110 km mocy,,, w górach dośc słabe,,, ale DMC tego autka wynosi 7,5t czyli ja mogłem załadować max 2,5 tony,,, a często ładowałem po 5 ton.
Gorąco polecam ten samochód jest jednym słowem(zajebistym autem) nie bije sie nim oczywiscie rekodów prędkosci ale mi ono wystarzyło zeby zrobić 500tyś km,,,
remont silnika robiłem po 1mln km,,, a nowe auta mają często remont po max 600 tyś km
Cytuj:
Mam pytanie odnośnie modelu ze 180konnym motorem. Ile wynosi spalanie tego silniczka??. I Ew. jak to się zbiera z ładunkiem pod górki itd. Mam do kupienia w rozsądnych pieniądzach taką Renówke, i chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej.
spalanie wacha się w granicach 20-25litrów


Na górę
 Tytuł: Re: Renault S
PostWysłano: 24 lip 2009, 21:44 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1177
GG: 1
Mój tata śmiga Midliner S180. Auto z 1998 roku ale mimo swojego wieku, prowadzi się rewelacyjnie. DMC 9,5t, w tym 4,5t ładowności ale przy 7t też daje rade :D. Na serwis zjeżdża tylko na obsługę 8) Jedyne wady jakie dostrzegam to szybko konieczność ściągania kontenera aby wymienić tarcze sprzęgłowe i bardzo drogie oryginalne części, czyli przymus kupowania szybciej zużywających się zamienników :?


Na górę
 Tytuł: Re: Renault S
PostWysłano: 29 wrz 2009, 20:52 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 13 lip 2009, 19:56
Posty: 1
GG: 5342672
Samochód: Renault Midliner 130, Opel Vectra A
Witam a to moj midlinerek S130 rocznik 89 ze zwyżką 17m riffaud
Obrazek
Obrazek


Na górę
 Tytuł: Re: Renault S
PostWysłano: 18 sty 2011, 21:20 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2008, 19:20
Posty: 8
GG: 22588223
Samochód: renault MIDLINER S 210
Lokalizacja: Lublin-Turka
Ja posiadam w swoim składzie takie autko S 210 :> z dmc 7.5T. żałuje tylko że nie kupilem modelu M bo przy tych towarach co woze to by sie przydał. Zawieszenie jakie w nim posiadam jest z tyłu pnełmatyk i daje sobie rade z 4 czy 5 tonami, ale moj rekord na nim to :twisted: 9100 kg (było ciężko) 8) . Podoba mi się to autko i osiągami nie grzeszy. Tylko szkoda że cześci tak słabo dostępne i drogie bo było by nas więcej. pozdrawiam :lol:

_________________
  • =szczypiorek=


Na górę
 Tytuł: Re: Renault S
PostWysłano: 23 mar 2011, 21:20 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2011, 23:01
Posty: 297
Samochód: Scania 94 260
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
No może mój były egzemplarz to nie S,za to M moim zdaniem wygodniejsze i lepsze w prowadzeniu...



Obrazek


Jakby Was interesowały jakieś szczegóły,to piszcie śmiało..

_________________
"And nothing else matters..."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Forum Samochodowe