Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 kwie 2021, 16:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 kwie 2021, 15:52
Posty: 3
Samochód: Daf

Witam wszystkich na forum i o radę proszę!
W miarę stary ze mnie kierowiec :D ,ale i tak potrzebuje pomocy.Od roku nie jeżdżę ,tylko pracuję jako magazynier w mojej Hurtowni ,której byłem przez 15 lat kierowcą.Mój szef sobie wymyślił,że otworzy sklep w Sofii, w Bułgarii.Wysyła mnie tam z kolegą,aby pomóc trochę przygotować.Jedziemy samochodem z firmy (DAF 26t.) i przewoźimy potrzebne rzeczy jak mroźnie sklepowe,jakieś regały i mój prywatny zestaw narzędzi i elektronarzędzi.Jako że nigdy nie jechałem dalej niż do Budapesztu,proszę was o radę jak przejechać tę trasę w miarę bez problemu.Jedziemy z Austrii przez Węgry i Rumunię.
1.Jakie dokumenty potrzebuję na przewóz rzeczy,jeżeli należą one do naszej firmy?(boję się o moje narzędzia,żeby mi ich ktoś nie chciał zabrać)
2.Czy przejadę na Dowodzie osobistym?
3.Jaką trasą lecieć?Które granice? może jakieś sprawdzone,czy Google maps da radę?
4.Jak z opłatami za Autostrady,czy krajówki?
5.Czy są jakieś dziwne zasady jazdy w Bułgarii lub Rumuni? Żeby nie dawać pretekstu do płacenia mandatu,czy łapówek
I mam jeszcze wiele pytań,ale może sami coś podpowiecie....
Wesołych,Zdrowych Świąt Wielkiej Nocy dla wszystkich życzę.Za odpowiedzi z góry dziękuje i Pozdrawiam.


Post Wysłano: 02 kwie 2021, 23:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2015, 22:54
Posty: 101

Witaj,

Więc tak, po kolei:

1. Nie wiem jak to wygląda przy transporcie na potrzeby własne, ale nikt Ci nic nie zabierze, aby tylko było uwzględnione
w dokumentach, gdyby chcieli zrobić jakąś dokładniejszą kontrolę,
2. Tak, dowód osobisty i dowód od pojazdu/przyczepy/naczepy dajesz na granicy i to wszystko, czasem chcą zobaczyć