Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 wrz 2017, 16:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2011, 18:43
Posty: 18
GG: 0

Cześć, potrzebuje pomocy auto pierwszy raz jedzie do FIN i musi się tam przedostać promem. Orietujecie się może którym promem najlepiej i najtaniej przepłynąć, gdzie zabookowac, gdzie się zgłosić? Zestaw cs+naczepa 13,5m długości 40t rmc. Jestem totalnie zielony w temacie. Z góry dzięki za pomoc.


Post Wysłano: 04 wrz 2017, 16:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2012, 16:41
Posty: 862
Lokalizacja: POS

Najtaniej najlepiej najwygodniej pływać eckero linę .

Według mnie oczywiście .


Cenowo jest okej , sam prom tez w porządku i płynie 2:30h około .

Full opcja z 24 ładunku to niecałe 300 euro .

O 12:30 z Tallina tym promem u tego armatora jest najtaniej .


A kolejna ciekawostka , gdybys wiedział ze wracasz na pusto , weź u rozładowcy załatw stempel na nowej cmr i wpisz ze wieziesz powiedzmy puste palety . Bo na tej trasie każda tona to około 3 eur a obciążenie za pusty pojazd to 13 eur . Wiec gdy brdziesz miał cmr ze wieziesz 300 kg pustych palet . Jestes o 10 euro do przodu niż przy podaniu ze pojazd płynnie na pusto

_________________
DAF 95XF 430


Post Wysłano: 09 wrz 2017, 6:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 gru 2012, 22:06
Posty: 24

Cytuj:
A kolejna ciekawostka , gdybys wiedział ze wracasz na pusto , weź u rozładowcy załatw stempel na nowej cmr i wpisz ze wieziesz powiedzmy puste palety . Bo na tej trasie każda tona to około 3 eur a obciążenie za pusty pojazd to 13 eur . Wiec gdy brdziesz miał cmr ze wieziesz 300 kg pustych palet . Jestes o 10 euro do przodu niż przy podaniu ze pojazd płynnie na pusto
Ach ta Polska januszowa kreatywnosc...

Dla troche ponad 40zl poswiadczac nieprawde w dokumencie przewozowym? I jestem bardzo ciekaw jak wyglada to "zalatw stempel" :lol: