Laboratorium COCH

Scania Polska

40TON.netNaprawa foteli TIRSpeedtruck.euFuelSave



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: SCANIA 144L 460
PostWysłano: 05 sie 2007, 20:35 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 1996
GG: 1
Samochód: Volvo takie, że a FE....
Lokalizacja: DK94
Przebieg nie powinien stanowić problemu, jeśli tylko auto było dobrze traktowane. Skrzynia 12 z pełzającym, kabina z niskim tunelem. Co do silnika to nie miałem doczynienia z V w 4-ce, ale u nas w firmie była 142 z przebiegiem 1,6mln i śmigała aż miło a to w zasadzie ten sam silnik tylko po modyfikacjach. Jak był żle traktowany to trzeba będzie dokładnie przejrzeć autko, porobić co trzeba, zaopiekować się nim i 1,6mln stoi przed tobą otworem.


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 06 sie 2007, 22:03 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 1996
GG: 1
Samochód: Volvo takie, że a FE....
Lokalizacja: DK94
Cytuj:
Slyszalem ze mako pala ?
NIe wiem ale zapytam gościa co używa 3 autek tego modelu tyle że ze zwykłą skrzynią. A co do Opticruise-a to jeździłem z taką przez miesiąc- osobiście mi przypadła do gustu.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 15 sie 2007, 12:09 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 31 gru 2006, 18:40
Posty: 126
GG: 3796803
Lokalizacja: Zgierz
MY mamy 124L420 Topline E3 720 tkm i pali 28-30L, Scanie mało palą, wg. mnie ta 460 będzie jedynie minimalnie więcej palić, do 33l powinna się zmieścić, oczywiście jeżeli silnik jest w dobrym stanie :wink:


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 17 sie 2007, 23:48 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 maja 2007, 12:28
Posty: 33
GG: 0
Lokalizacja: zG
Silnik jeszcze jest w dobrym stanie. Ale pewnie 1.300.000 Km i trzeba bedzie robic jakis konkretny remont. Wiadomo unas gorsze paliwa oleje itp.

_________________
DAMIAN BO$$$ %%@@$##***^%€€€€€€€€€€€€€€€€€€€


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 24 sie 2007, 21:21 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2007, 11:00
Posty: 185
GG: 10770724
Lokalizacja: Kolbuszowa
my własnie kupilismy identyczna scanie 6x4 i nie narzekamy 8)

_________________
http://www.transportdrewna.fora.pl/


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 25 sie 2007, 21:42 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 sie 2007, 9:37
Posty: 4
Lokalizacja: podlasie
a moja 124c 420 tyle że 6x6 ok.50l/100km.tyle że w lesie i dzwigiem trzeba operować no i ładunek ciągnąć trzeba ale coś za coś ale ogólnie sprawuje się dobrze ale czasami koni więcej mogłoby być :roll:


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 25 sie 2007, 23:17 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra
wiesz co, tyle samo mniej wiecej pali samochod 6x4 z hds`em (las) + przyczepa z troche starszym motorem 530KM.


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 26 sie 2007, 13:33 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2007, 11:00
Posty: 185
GG: 10770724
Lokalizacja: Kolbuszowa
my mamy jelcza volvo i scanie to palą około 50l/100km

_________________
http://www.transportdrewna.fora.pl/


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 26 sie 2007, 14:02 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2005, 18:36
Posty: 181
Lokalizacja: SLU- Lubliniec
Cytuj:
my mamy jelcza volvo i scanie to palą około 50l/100km
Hmm... Skoro jeździsz w lesie i masz HDS'a to praktycznie nigdy nie wyjdzie Ci idealne spalanie na 100km. Ponieważ czasami operujesz dłużej dźwigiem, podnosisz cięższe drewno itp. Praktycznie spalanie na 100km. moża obliczyć tylko w standartowych ciągnikach. My naprzykład w holowniku przy dłuższym holowaniu ponad 500 km. możemy obliczyć ile holownik pali na "prostej drodze" :wink:
Cytuj:
Wczoraj rozmawialem z gosciem ktory jezdi na 114 L 380 chyba taki symbol ? W Topline i ciaga Krone Mega z pelnym ladunliem pali mu 32 srednio. Ma nalatane 918 tkm. Skrzynie biegow ma manualna
Tutaj nie ma porównania z silnikiem w układzie V. Mianowicie taki motor mniej spali "na pusto" niż V-ka ale porównywalnie więcej załadowana. Pewnie zastanowisz się czemu :?: Ano temu że ciężarówka która ma zapas mocy i wjeżda pod górę spali mniej niż Scania 114 ponieważ silnik będzie pracował na wysokich obrotach co spowoduje drastyczne podniesienie średniej spalania na 100km.
Cytuj:
Wiem ze V8 silnik 14l i podobno nie do zajechania
:U Praktycznie wszystko jest do zajechania :] Nawet V-ka. W firmie wszystkie cięższe sprawy (holowniki i ciągniki pod gabaryt) mają 14 litrowe silniki V8 w mocach 460 (144 G) 470 (143 E) 530 (144 L) oraz 530 (144 G). Każda ciężarówka kupowana jest z pewnego źródła co procentuje w pewność sprzętu. Najstarsza Scania (dziobak) aktualnie ma przejechane ponad 1.850.000 a silnik tylko raz miał kapitalny remont (u poprzedniego właściciela pana Romana Knoffa). Scania ta przejechała w naszej firmie ponad 600 tys. km. i oprócz wymiany sprzęgła (2 razy- wina niedoświadczonego kierowcy) oraz przystawki odbioru mocy nic nie zostało wymieniane. Natomiast przy 4-ach nic nie było "grzebane" oprócz wymiany poduszek pod kabiną (straszny mankament Scani bo żeby je wymienić trzeba rozebrać całą tylną ścianę z tapicerki :] )

_________________
Don't underestimate the power of ours Scania \8/
JANIK POMOC DROGOWA & TRANSPORT PONADNORMATYWNY
http://www.janik-pomoc-drogowa.go.pl
http://www.janik-gabaryt.go.pl

http://aleks.picturepush.com


Na górę
 Tytuł:
PostWysłano: 24 paź 2007, 22:09 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 24 paź 2007, 12:46
Posty: 3
Moj ojciec ma Scanie 144 460 i pali mu 28-32l ma przejechane 1mln i nic nie bylo robione


Na górę
PostWysłano: 21 sty 2008, 13:04 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2007, 11:00
Posty: 185
GG: 10770724
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kolego gdzie jezdzi twoja scania :?:

_________________
http://www.transportdrewna.fora.pl/


Na górę
PostWysłano: 23 sty 2008, 3:14 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 maja 2007, 12:28
Posty: 33
GG: 0
Lokalizacja: zG
Ale czyja ?

_________________
DAMIAN BO$$$ %%@@$##***^%€€€€€€€€€€€€€€€€€€€


Na górę
PostWysłano: 23 sty 2008, 11:38 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2007, 11:00
Posty: 185
GG: 10770724
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kaczmara

_________________
http://www.transportdrewna.fora.pl/


Na górę
PostWysłano: 12 mar 2008, 20:14 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 26 lut 2008, 21:11
Posty: 70
Damian -Cat te silniki są nie do zarznięcia mój tatko ma V i jest zadowolony tylko lubi do gryźć bo nie raz jest full mocy i mknie jak ferrari a jak sie coś porobi to ciężko jej idzie chyba że takie paliwo lejemy

_________________
Jeszcze moje teksty nie zginęły hehe.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe