TruckFocus.pl



Strona 33 z 33 [ Posty: 647 ] Przejdź na stronę Poprzednia 129 30 31 32 33
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 kwie 2019, 20:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 6177
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Ogranicznik prędkości można przestawić jedynie komputerem diagnostycznym.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 17 kwie 2019, 20:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 4624
Samochód: Volvo FH

Żaden koleś od legalizcji nie zrobi na 93 licznikowe, bo poprostu się nie da.
Ogranicznik to komputer silnika.

Na legalizacji może tylko zrobić że będzie 90 licznikowe, a 93 na navi, ale nikt tak nie robi bo kręci bat na własny tyłek.

Legalnie można jechać na legalizację na slickach, potem założyć nowe, i wyjdzie z nawi 93. Choć potem trzeba uważać przy fotoradarach.

Mam to obcykane...

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Post Wysłano: 17 kwie 2019, 21:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2007, 14:14
Posty: 2455
GG: 1

Właśnie mi o to chodzi, 89 na szafie a 92 idzie, jak się ładnie uśmiechnie to takie cuda wychodzą.

A co kręcenia bata, to nawet w aso takie numery przechodzą. Bez slicków. Mi to tłumaczyli tak, każdy rozmiar ma swoje "widełki" o ile nie można przegiąć bo jest przypał (ani wpisać innego rozmiaru), to w tych granicach mogą przestawić. Albo nawet odwrotnie, handlowca obiecał, że tir mało pali to robią legalizacje, że pokazuje 89, jedzie 87 i więcej kilometrów bije i nawet z kartki licząc mało wychodzi.

_________________
Naczelna k**** WC :).


Post Wysłano: 17 kwie 2019, 21:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 761

Jak już kiedyś wspominałem mam vcadsa na dxi którym mogę zrobić do 140km/H no ale jednak nie moge ;)

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka



Post Wysłano: 17 kwie 2019, 22:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2226
Samochód: Scania P410
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Na legalizacji może tylko zrobić że będzie 90 licznikowe, a 93 na navi, ale nikt tak nie robi bo kręci bat na własny tyłek.
Robią, robią ;)

Zrobił mi 93 na zjechanych oponach, jak dziad nowe założył to sam wiesz co się działo :)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 01 lis 2019, 17:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2011, 16:12
Posty: 115
Samochód: taczka i dwa gumofilce

R410 i R450 z 15 roku to te same motory z innym softem, czy są jakieś inne różnice?


Post Wysłano: 04 lis 2019, 1:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 74

scania troche mieszala z 410,450,490. Niekoniecznie 410 to inny soft z 450. Bo są 410 tylko z Ad Blue, a 450 ma dodatkowo uklad EGR.Scania podawala ze miala wprowadzic 450 tez bez EGR jak 410. Tu nie ma reguł trzeba sprawdzic jak ma konkretny model


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 33 z 33 [ Posty: 647 ] Przejdź na stronę Poprzednia 129 30 31 32 33


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Forum Samochodowe