Strona 1 z 8 [ Posty: 146 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 58 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: Trasy by Mihu
Post Wysłano: 27 maja 2007, 19:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2434
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

No cóż, trzeba zacząć wszystko od nowa... Stare opisy zniknęły i już się nie pojawią, ale temat obecny będzie zawierał relacje z kursów jakie będę odbywał lub odbyłem w ostatnim czasie.

Dość pustego gadania - przejdźmy to faktów...

...TRASA I - PL - F - PL, czyli korkociąg, czyli korek zjawiskiem społecznym jest...

Wtorek, godzina 6:15 autobus PKS relacji Wrocław - Słubice odjeżdża z peronu na "głównym", w środku oczywiście ja. W Słubicach jestem po 11, szofer zatrzymuje się na moją prośbę koło bazy PEKAES, tutaj jestem umówiony z tatą, zjawia się za 15 minut.
Upał...

Obrazek

Na bazie jak to na bazie, pełno znajomych, robota papierkowa, serwis (zepsuty zawór od regulacji rampowej w tymczasowej naczepie), obiad, kąpiel, itd.

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

Z bazy mamy ok. 5km do przejścia w Świecku, ruszamy z samego rana. Ostatni rzut oka na bazę i pobliskie sklepy dla truckerów.

ObrazekObrazek

Kolejka porusza się szybko, nie ma problemów z wjazdem do kolejki - to nie to co kiedyś.

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Taki znak powinien znaleźć się po stronie wjazdowej do kraju :evil:

Obrazek

Jakby ktoś nie zauważył dokąd zajechał :lol:

Obrazek

Kilka zdjęć z przejścia.

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Po chwili mkniemy już niemiecką "autobahn" (A12) w kerunku "ringu", czyli obwodnicy Berlina - aż do niego obowiązuje zakaz wyprzedzania dla samochodów cięzarowych. W kolejce kolega z firmy, których na całej trasie mijaliśmy mnóstwo. Kolejka na wjazd była spora, ale poruszała się dość sprawnie.

ObrazekObrazek

Pomimo wspomnianego zakazu Delta idzie lewym, zachowanie szoferów z chłodni było co najmniej chamskie - nie chcieli wpuścić ślązaka na prawy pas - zrobiliśmy to my.

Obrazek

Dawny terminal po niemieckiej stronie - dziś stoją tam praktycznie sami wschodniacy.

Obrazek

Słońce "od pleców", któż nie lubi takiego widoku?

Obrazek

Kilka zdjęć z dojazdu do obwodnicy stolicy Niemiec - elektrowni wiatrowych nie brakuje u naszych zachodnich sąsiadów.

ObrazekObrazek

Wjazd na "Berlinerring" - wreszcie koniec zakazu wyprzedzania, więc wszyscy zaczeli wyprzedzać wolniejsze pojazdy, które spowalniały jazdę na odcinku Frankfurt Oder - Ring.

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Oczywiście w Niemczech nie może zabraknąć zwężek... Dostają potężny zastrzyk gotówki przez wprowadzenie opłat autostradowych więc remontują drogi.

Obrazek

Pan z VW bardzo psuł jazdę... a 2-wu metrowym lewym pasem chyba bał się jechać.

ObrazekObrazek

Wreszcie szeroko i szybko. Kierunek - Hannover.

Obrazek

Niemiecki sport narodowy to... robienie korków na autostradach, a najlepszą do tego okazją jest przejście z 3 na 2 pasy - musiało się tak skończyć - trening czyni mistrza :roll:

ObrazekObrazekObrazek

Cwaniactwo w wykonaniu Niemki - awaryjny to też pas... Jak w Rosji...

ObrazekObrazek

Wspomniana prędzej przyczyna "stau'u".

Obrazek

Po 4,5 godzinach pierwsza przerwa. Stanęliśmy na parkingu przy A2, zjedliśmy śniadanie aż tu nagle... zajeżdża BAG (skrót od Bundes Autobahn Gestapo - odpowiednik naszego ITD) a za nim ściagniete do kontroli z autostrady holenderskie Volvo. Kontrola była rutynowa, tzn. dokumenty, tacho i stan techniczny. Po wszystkim panowie odjechali nie interesując się pozostałymi pojazdami.

Obrazek

Żółty jest przyjazny dla środowiska :D

Obrazek

Ostatnie spojrzenie na parking i po 45 minutach jesteśmy już na trasie.

ObrazekObrazek

Odcinek Hannover - Bielefeld oznacza górki. Mamy załadowane 24 tony, ale 480 DXi należy do żwawych silników i nie stanowi to dla niego większego problemu.

ObrazekObrazek

Oczywiście z holownikiem Druzgały jadącym komuś na pomoc nie mogliśmy się równać :wink:

Obrazek

Dojeżdżamy do Porta Westfallica - znowu zakaz i znowu korek.

ObrazekObrazek

Poszło jednak dość sprawnie, przyczyna - oczywiście zwężka - 4% zjazd.

Obrazek

Teraz znowu pod górę - MPII z 500konnym V8 pod maską... hmmm... Czyżby 480 > 500? :wink:

Obrazek

Jeden z ostatnich podjazdów. Za chwilę znowu będziemy na płaskim terenie. Ostatni z podjazdów pod Bielefeldem przyniósł mi prawdziwą niespodziankę. Z początku myślałem, że to znany przeglądającym LKW-infos.eu Mack Vision, jednak gdy go dogoniliśmy moje zaskoczenie sięgnęło zenitu - Freightliner Coronado.

ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek

Na ostatniej pompie na A2 kupujemy belgijską winietę na jedną dobę - czwartek. Wjeżdżamy w Zagłębie Ruhry. Kierujemy się do A44 na Aachen.

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Uroczy Citroen 2CV i kominy dawnych zakładów Krupp'a.

ObrazekObrazek

Po 9 godzinach jazdy długa pauza. Stajemy w Ruraue, ok. 30km przed Aachen. Fajna miejscówka w cieniu drzewka, lekki wiaterek i ok. 24 st. C - idealnie.

ObrazekObrazekObrazek

W czwartek z rana po porannej toalecie i kawie ruszamy w kierynku granicy Niemiecko - Belgijskiej w Eynatten.

Obrazek

Obieramy kierunek Liege - Paris.

ObrazekObrazek

Ok. 30 km za granicą zjeżdżamy na tankowanie w miasteczku Herve - wielu kierowców lubi tą stacją pomimo tego, że trzeba zjechać z autostrady do miasta.

Obrazek

Kiedy staliśmy już pod dystrubutorami i napelnialismy obytki naszych zbiorników, podjechał znajomie wyglądający DAF - tato Konrada-18 z naszego forum. Serdecznie pozdrawiam! Po zatankowaniu odstawiliśmy auto na parking, a sami poszliśmy zapłacić (DKV oczywiście) i wypić kawę.

ObrazekObrazek

W Herve jest mnóstwo salonów samochodowych, chyba każda marka ma tam swój punkt sprzedaży, jest i mały ukłon w stronę Hioba.

ObrazekObrazek

Znów na A15 w kierunku Paryża. Typowy widok w Belgii - restauracja "wisząca" nad autostradą.

Obrazek

Dość długi zjazd, a następnie podjazd przed Liege - ze szczytu piękna panorama. Do 2012 mamy czas żeby i u nas powstały takie drogi :lol:

ObrazekObrazek

Port lotniczy w Liege i panorama typowej flamanckiej wioseczki.

ObrazekObrazek

Ciekawe brzmienie fonetyczne :twisted: :lol:

Obrazek

Sporo przed południem docieramy do Francji, jak do tej pory wszystko przebiega w jak najlepszym porządku. Granica w Valenciennes i wjazd na dawny terminal.

ObrazekObrazek

Tutaj oznaczenie autostrady zmienia się na A2, ale kierunek nadal ten sam - Paryż. Na A2 mijam się ze Scanią R z Pawlexu, czyżby Marcinp1985? Niestety nie odzywał się na CB :wink:
Bramki - bierzemy ticket i ruszamy dalej.

ObrazekObrazek

Z A2 wpadamy na A1 i tutaj też czeka nas pierwsza regulaminowa przerwa - stacja co prawda w przebudowie, ale parking jest. A1 w kierunku stolicy - jesteśmy coraz bliżej.

ObrazekObrazek

We Francji wypadki też są, ale tam to nie powód do natychmiastowo powstających kilometrowych "zatwardzeń" jak w Niemczech. Szofer prawdopodobnie przysnął i "poszedł" na barierki.

Obrazek

Wakacje coraz bliżej, turystyka oddycha pełną piersią i pojawiają się turyści - pasjonaci, tak jak ten Anglik kultowym VW "ogórkiem" :wink:

Obrazek

Kolejne bramki - tym razem trzeba zapłacić. Wręczamy wcześniej pobrany ticket i kartę płatniczą.

ObrazekObrazekObrazek

Rozładunek mamy w podparyskim Goussanvielle, więc opuszczamy główną autostradę i kierujemy się do miejsca przeznaczenia nadal trzymając kierunek "Paris". Po lewej lotnisko im. De Goule'a.

ObrazekObrazekObrazek

Obrazy z pięknej francuskiej prowincji. Czasami marzy się człowiekowi usiąść w kawiarence przy drodze, zamówić lampkę najlepszego Bojolaus i napawać się widokiem i otwartością tamtejszych ludzi, a jeśli gdzieś zza rogu wyłoniłby się zakurzony Citoren DS to już wogóle mistrzostwo świata. Niestety, czas nagli...

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Koło południa docieramy wreszcie do magazynów w Goussanvielle. Nasz pomocny GPS wskazuje je bezbłędnie. Pani o wdzięczym imieniu Marija prosi abyśmy podstawili się pod rampę nr 19. Ciężko nie posłuchać kiedy prosi kobieta i po chwili Magnum dopycha tymczasowego Wieltona pod rampę rozładunkową.

ObrazekObrazekObrazek

Niedaleko jest duże lotnisko, więc samoloty pojawiają się na niebie częściej niż MPK we Wrocławiu. :lol:

Obrazek

Podczas gdy stoimy pod rampą na satelitę przychodzi z Warszawy zlecenie powrotne. Załadunek w piątek w nadmorskim porcie Le Havre. Mamy jeszcze trochę czasu jazdy, więc bez zwłoki jedziemy na północ. Są godziny szczytu, więc cięzko uniknąć przymusowych postojów, zwłaszcza w takiej aglomeracji jak Paryż.

ObrazekObrazek

Jak Francja to PSA.

Obrazek

"Dużą obwodnicą" Paryża kierujemy się na północ. Musimy dobić do A13, kierunek Rouen, Le Havre. Wszystko idzie dość wolno, ale bez nerwów - wszystko koją widoki urokliwych uliczek.

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Wreszcie wpadamy na A13 i kolejne bramki.

ObrazekObrazekObrazekObrazek

DXi fotogeniczny zawsze! :wink:

Obrazek

Okolice Le Havre to praktycznie same rafinerie, więc chyba domyślacie się, że na zleceniu widnieje 18,5 tony oleju silnikowego w beczkach.

Obrazek

Płatny most przed Le Havre, piękne widoki.

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Zjazd z mostu i bramki - opłatę trzeba ujścić - 6,10 Eur.

ObrazekObrazek

Dojeżdżamy do miasta. Pejzaże ciekawe, podobnie jak rozwiązania infrastruktury drogowej. Wszędzie kominy i zbiorniki rafinerii, barki, kontenery i zestawy w stylu B-train służące do ich holowania.

ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek

Pod magazynami okazuję się, że tak jak myśleliśmy nie jesteśmy sami - stały jeszcze 3 nasze auta. 2 z nich załadowały jeszcze w czwartek, my musieliśmy czekać do piątku, ale było sympatycznie.

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Z rana podstawiliśmy się pod załadunek, nas załadowali o 9:30, a kolega musiał jeszcze poczekać, niestety. Czas gonił, bo na zachodzie długi weekend - trzeba było szybko wracać do kraju, dlatego też obraliśmy kierunek Rouen i dalej w kierunku granicy z Belgią. Trasa przebiegała podobnie jak w tamtą stronę.

ObrazekObrazek

Kto mówi, że Francja jest "płaskim" krajem ten się myli, jest pagórkowata, i ciężkich podjazdów i karkołomnych zjazdów Ci tam dostatek. Mały korek przed bramkami - do tej pory nie wiem czym spowodowany.

ObrazekObrazek

Francja to nie tylko kraj sera, samochodów, wieży Eifla, idt. ale też superszybkich pociągów - tutaj co prawda nie TGV, ale też szybki. Dalej deszczownia do nawadniania upraw.

ObrazekObrazek

"Ślimak" prowadzi nas znowu na A1, z którą trzeba się po raz kolejny rozstać na rzecz A2. Tankować nie ma potrzeby - do Polski mamy zapas, ale winietę autostradową na Belgię trzeba kupić. Valenciennes od drugiej strony i kolejna panorama belgijskiej wioseczki.

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Trasa ta sama, więc widoki te same, ale "odwrócone" - port lotniczy w Liege, magazyn TNT i 747 należący do tegoż samego operatora logistycznego.

ObrazekObrazek

W Liege korek, na szczescie wszystko szybko się rozładowuje i możemy nabierać prędkości do pokonania tego bystrego podjazdu. Tym razem mamy nieco lżej, więc redukcja o pół biegu wystarcza.

ObrazekObrazek

Wpadamy do Niemiec, kraju "staumacherów". Rozpoczynający się długi weekend, niedzielni kierowcy i turyści i masy zagranicznych wozów, których kierowcy starają się zdążyć przed zakazami do domów powodują, że na A44 dochodzi do strasznego, śmiertelnego wypadku. Żadnych szczegółów nie znamy, bo autostrada jest całkowicie zamknięta. Na 45 minut przystajemy na Ruraue po czym postanawiamy ruszać dalej w korku i na pierwszym zjeździe zawrócić i pojechać w A4 na Koln i do A1 na Dortmund, po czym wyjechać znowu na A2.

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

W korku tracimy ok. godziny, ale potem szybko wpadamy w Zagłębie Ruhry. Mijamy stadzion w Dortmundzie. W pewnych miejscach, przy robotach drogowych robiło się gęsto, ale wszystko na szczęście jechało.

ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek

Udaje nam się dotrzeć do Rhynnern, gdzie zajmujemy miejsce i idziemy spać. W nocy lało, ale to dobrze - jest ciepło, więc deszcz nie zaszkodzi. Rano standard - toaleta, kawa i dalej na trasę.

Obrazek

Ujechaliśmy może 10km i co zobaczyliśmy? Oczywiście...

Obrazek

Pan Saabem chyba za bardzo się spieszył, może brakło wyobraźni, może umiejętności? W każdym bądź razie skończyło się efektownym obrotem i barierkami.

Obrazek

Przed Porta Westfallica znowu korek - zaczyna nas trafiać, chyba za bardzo chcemy dojechać do domu na obowiązkową według nowych przepisów 45 godzinną pauzę wypadającą co 2 tygodnie. Ale co zrobić? Trzeba podciągać powolutku do przodu. Nie dość, że zwężenie na 2 pasy, to jeszcze na podjeździe zepsuł się Opel ciągnący przyczepę z końmi - złośliwość losu...

ObrazekObrazekObrazek

Uff, wreszcie się przebijamy, po drodze jeszcze jeden krótki stau, ale jakoś idzie. Buńczuczny Rosjanin chciał pozbawić nas prawego lusterka po tym, jak został skarcony klaksonem za to, że próbował nam zajechać drogę podczas wyprzedzania. Nie dość, ze nie miał racji to jeszcze bardzo nieprzyjaźnie gestykulował i odgrażał się w naszą stronę... Zdjęcie dało mu trochę do myślenia. TransClean z trującymi materiałami.

ObrazekObrazek

Dawna granica RFN - NRD - swego czasu brama do lepszego świata, na której wielu zostało pozbawionych zycia przez bezlitosny system.

ObrazekObrazek

Przed Berlinem znowu korek. Dziś w stolicy mecz, więc takie widoki nie dziwią nikogo.

ObrazekObrazek

Z "ringu" odbijamy na A13, potem na A15 w kierunku Cottbus i dalej Forst. Blisko, coraz bliżej... W końcu dojeżdżamy do przejścia w Olszynie - deszcz, zero kolejki i... upał

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Zaraz za przejściem na BP dolewamy paliwa, idziemy na obiad. W tym czasie mija 45 minut przerwy.

Obrazek

Jesteśmy w Polsce... to widać, ale tylko Krzyżowej, tam zaczyna się nowy pas autostrady, wiodący nas aż do Wrocławia - zjeżdżamy na Bielanach i jedziemy do domu. W poniedziałek w nocy ruszamy na rozładunek pod Warszawę, a później? Się okaże...

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek

PS. Szczególne pozdrowienia dla ABC - oni wiedzą - TYM WIĘKSZYM :lol:


Ostatnio zmieniony 28 maja 2007, 10:32 przez Mihu, łącznie zmieniany 2 razy.

Tytuł:
Post Wysłano: 27 maja 2007, 20:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Trasa bardzo interesująca.Super opis tylko szkoda,że mało zdjęć.Widzę,że latacie z ojcem na plandece a nie jak wcześnij z chłodnią.Mihu mam pytanie,rozmawiałem z kolegą i jego tata jeżdzi także w Pekaesie,mówi,że jest na liście po nowe auto.Przedtem jeżdził Actrosem którego sprzedał "żółtek" a we wrześniu ma mieć nowy zestaw,tylko nie wie jaki.Może wiesz coś o tym :?:


Tytuł:
Post Wysłano: 27 maja 2007, 20:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7206
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Gdzie te fotki z trasy :?:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 27 maja 2007, 20:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 kwie 2006, 18:11
Posty: 229
Samochód: 5.2L Magnum V8 oraz 1.8 Twin Spark
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Widzę,że latacie z ojcem na plandece a nie jak wcześnij z chłodnią.
Plandeka jest tymczasowo, niedługo wróci chłodnia. :wink:

Świetny opis i zdjęcia. :P Zaciekawił mnie 1840 z chłodnią, nigdy takie nie widziałem (pozdrawiamy pana Czesia :P). Pojawił się również bydgoski akcent, czyli Premium z Trans-Clean'u. Frightliner Coronado, pięknie błyszczy chromem, lecz lakier na silosie niezbyt mi się podoba (co za dużo to niezdrowo). Wasze Magnum prezentuje się pięknie jak zawsze. :mrgreen:

Pozdro. 8)

Tym większym Michale, tym większym :!: :twisted:

_________________
Aktualności i ciekawostki ze świata samochodów użytkowych:
40ton.net


Ostatnio zmieniony 27 maja 2007, 22:27 przez CZOŁGI, łącznie zmieniany 2 razy.

Tytuł:
Post Wysłano: 27 maja 2007, 21:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Bardzo fajnie opisana trasa dzięki czemu bardzo przyjemnie się czyta :wink: I jak tak naoglądałem się tych zdjęć robionych po stronie "wroga" to przypomniały mi się wakacje i mam coraz większą ochote zeby gdzieś pojechać :mrgreen:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł:
Post Wysłano: 27 maja 2007, 21:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Zawsz z zaciekawieniem czytałem opisy tras Miha. Nic dodać, nic ująć. Fotki, trasa i opis na 6. Pzdr. :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 27 maja 2007, 21:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 maja 2006, 18:33
Posty: 443
Lokalizacja: WM

Bardzo dobrze opisałeś trasę, nie mogłem się oderwać czytając Twoją recenzję. W dodatku jest bardzo dużo ciekawych zdjęć, które nam odzwierciedlają przebieg trasy. Na TYM zdjęciu Wasze Magnum wygląda jak z kabiną Longline. :mrgreen:

_________________
"640 KB pamięci operacyjnej powinno każdemu wystarczyć." - Bill Gates, 1981r.

Fotogaleria, Trasy - zapraszam do przeglądania i komentowania.


Ostatnio zmieniony 28 maja 2007, 16:12 przez Łukaszz, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 27 maja 2007, 21:30

Mu=ihu a jak można wiedzieć to co sie stalo z wasza naczepą? Czemu teraz plandeka?


Tytuł:
Post Wysłano: 27 maja 2007, 21:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2434
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Mu=ihu a jak można wiedzieć to co sie stalo z wasza naczepą? Czemu teraz plandeka?
Plandeka jest tymczasowa, póki co na chłodniach jest kiepska robota więc podpięliśmy plandekę - nasz Schmitz stoi w Błoniu i czeka :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 27 maja 2007, 21:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2006, 16:31
Posty: 256
GG: 3902780
Samochód: FH Erło 5
Lokalizacja: Szczecin

Świetny, genialny opis i klimatyczne zdjęcia...

Mógłbym czytać i oglądać to bez końca ;-)

_________________
Dokładnie kolego, tak jak mówisz!


Post Wysłano: 27 maja 2007, 22:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lis 2006, 2:28
Posty: 449
GG: 1019688
Samochód: BMW M3 E90; Volvo VN780
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA

Cytuj:
... mały ukłon w stronę Hioba....
Dzięki i odkłaniam się wzajemnie, do samej ziemi. Super trasa, pozazdrościć. Ja we Francji byłem tylko na lotnisku :( Pozdrawiam. :D

_________________

Moje filmy na youtube.

POZWIEDZAJ ZE MNĄ USA.

KAMERA NA MOIM TRUCKU i INTERAKTYWNA MAPA z GPS-em: truck27.com


Tytuł:
Post Wysłano: 27 maja 2007, 22:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lut 2007, 13:41
Posty: 215
GG: 0

No wielki szacunek kolego MIHU :!: Wysiliłeś się i to bardzo. Trasa opisana perfekcyjnie, fotki urzeczywistniają całą sytuacje. Super się czyta takie recenzje....


Tytuł:
Post Wysłano: 27 maja 2007, 22:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Ehhh... zagłębie RUHRY... mam bardzo miłe wspomnienia z tamtąd...
Pięknie opisana traska ze świetnymi relacjonuj ącymi wszystko dokłądnie zdjęcami- prawie ja u Hioba :mrgreen:
daje 10/10 :U szczerze Ci powiem MIHU że troszke Ci zazdrsoszcze...!
Pozdrawiam :D

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Tytuł:
Post Wysłano: 27 maja 2007, 23:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3146
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Cytuj:
Wysiliłeś się i to bardzo. Trasa opisana perfekcyjnie,
Miał pistolet przy głowie... innego wyjscia jak napisanie recenzji nie było. :mrgreen: Czekałem na to długo. Dzięki łobuzie.

ABC zawsze WIĘKSZYM ! :mrgreen:
Co wieźliscie do F ? Papier ?
a z plandeką...DXi toże sexy się prezentuje.
;) czekam na więcej !

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Tytuł:
Post Wysłano: 28 maja 2007, 7:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2006, 21:33
Posty: 217

Świetnie opisana trasa. Bardzo ciekawe i żartobliwe niektóre podpisy zdjęć. Rewelacyjnie mi się czytało. Jak na trasę opisywaną "pod presją" ( :lol: ) jest faktycznie perfekcyjnie. Jednym, a właściwie trzema słowami: podobało mi się. :wink: I chcę jeszcze raz. :mrgreen:


Tytuł:
Post Wysłano: 28 maja 2007, 7:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 cze 2006, 12:03
Posty: 73
GG: 2792260
Lokalizacja: Bytom

Bardzo fajna trasa . Przyjemnie sie czytało i oglądało zdjęcia . Uchwyciłeś nawet pojazd do żywca :lol: Hakersa & Komppena. Czekam na kolejne trasy i pozdrawiam .

_________________
..::Pezzaioli::...
..::Internationale Viehtransporte::..


Tytuł:
Post Wysłano: 28 maja 2007, 8:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2006, 16:11
Posty: 713
GG: 41206084
Samochód: SCANIA R420
Lokalizacja: Augustów

Coż dużo mówić trasa dokładnie nawet z najmniejszymi szczegółami opisana i bardzo dobże sfotografowana.Nic nadzwyczajnego mnie nie zaskoczyło ponieważ często przepierzam tą traske ale jak bym tam jeszcze nie był to napewno jest na czym oko zawiesić.
Cytuj:
Na A2 mijam się ze Scanią R z Pawlexu, czyżby Marcinp1985?
Tak dokładnie ale nie mam nic na usprawidliwienie siebie dlaczego nie odezwałem się z góry przepraszam.

Podsumówując traske wszystko na 5+ i życzę więcej takich wypadów.Powodzenia i pozdrowieńka.

_________________
scania R-serie "Stronger than ever"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
International Transport

Augustów najpiękniejsze miasto Polski


Tytuł:
Post Wysłano: 28 maja 2007, 9:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 lip 2006, 12:17
Posty: 128
GG: 0

Cytuj:
Świetnie opisana trasa. Bardzo ciekawe i żartobliwe niektóre podpisy zdjęć. Rewelacyjnie mi się czytało. Jak na trasę opisywaną "pod presją" ( :lol: ) jest faktycznie perfekcyjnie. Jednym, a właściwie trzema słowami: podobało mi się. :wink: I chcę jeszcze raz. :mrgreen:
Podpisuje sie od tym 2 rekoma!!! Poprostu super, opis, trasa jak marzenie! Dziekuje i zycze jeszcze lepszych i ciekawszych! Czytajac opis przypomniały mi sie moje wojaze z tata. Na szczescie w tym roku odrobie dwuletnie zaległosci! Pozdro i zycze wszystkim takich samych wspaniałych tras!


Tytuł:
Post Wysłano: 28 maja 2007, 15:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 kwie 2007, 21:53
Posty: 26
GG: 560071
Samochód: Daewoo Espero
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Trasa na prawdę bardzo ciekaw i świetnie opisana no i do tego jeszcze te zdjęcia, brak słów super :) życzę powodzonka i szerokości :)

_________________
Co nas łączy? Miłość do Ciężarówek która nigdy sie nie skończy..

"... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 28 maja 2007, 17:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Hmm...Mihu...Poprostu bomba!! :D Bardzo ciekawa trasa,świetnie przedstawione ,,obrazki z życia" na fotkach!Opis trasy,od którego w zasadzie powinienem zacząć przykuł moją uwagę do tego stopnia,że sięgnąłem po atlasik i prześledziłem dróżki,którymi się poruszaliście :) (PS.Prawie mi się to udało :P )Auta,którym przemierzaliście te kilometry nie będę komentował bo wiele opinii na jego temat już się pojawiło,a to nie miejsce na to :) Pozdrawiam i Życzę kolejnych równie(albo bardziej)udanych wojaży :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 8 [ Posty: 146 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 58 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: