Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 mar 2007, 0:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 maja 2006, 18:33
Posty: 443
Lokalizacja: WM

Nowe Renault Premium Lander stanowi nową ofertę w gamie samochodów przeznaczonych do zaopatrzenia budowy, dzięki swej wszechstronności i dużej ładowności.
Nowe Renault Premium Lander łączy w sobie zalety samochodu drogowego z parametrami pojazdów budowlanych. Posiada on przy tym atut, jakim jest duża ładowność sięgająca poziomu najlepszych na rynku, a jednocześnie jest wytrzymałym samochodem dobrze radzącym sobie w trudnym terenie.

Ładowność
Prześwit 300 mm pod przednią osią.
Doskonale działające przeniesienie napędu na koła, dzięki dobrej konstrukcji układu napędowego.
Oś przednia dopuszczająca nacisk 9 ton, i pozwalająca również, przykładowo, na zamontowanie żurawia o dużym udźwigu za kabiną.
Pojazd dostępny w wersji homologowanej do jazdy terenowej.

Komfort
Szeroki wybór kabin pod względem wysokości dachu i długości, obejmujący kabiny z 2 lub 3-stopniami.
Ułatwiony dostęp do wnętrza dzięki rozwiązaniu « Access » (przestawienie kierownicy i szybkie opuszczenie fotela).
Możliwość wyposażenia samochodu w dodatkowy pierwszy stopień, wykonany z tworzywa polimerowego, poddający się odkształceniom i elastyczny(3).
Nowa aranżacja wnętrza kabiny.
Ergonomiczne miejsce kierowcy z jedynym na rynku cyfrowym wyświetlaczem włączonego biegu oraz licznymi elementami sterującymi umieszczonymi pod kierownicą, w tym obsługą sekwencyjnej skrzyni biegów Optidriver+(2).
Mechaniczne skrzynie biegów z układem zmiany biegów typu "super H" oraz Servoshift. Elementy te poprawiają ergonomię prowadzenia i chronią skrzynie biegów oraz silniki przed błędami w operowaniu dźwignią

Siła uciągu
owe Renault Premium Lander posiada jedną z największych ładowności na rynku. W zależności od konfiguracji samochodu(1) może być nawet większa o dodatkowe 60-120 kg.
Nowy układ napędowy o wyjątkowych osiągach:
* Zwiększona moc i podwyższony moment obrotowy nowych silników DXi7 oraz DXi11.
* Sekwencyjna skrzynia biegów Optidriver+(2) zapewniająca najszybszą zmianę biegów wśród skrzyń oferowanych na rynku.
* Obniżenie zużycia paliwa o około 5%

Obrazek

© renault-trucks.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 17 mar 2007, 10:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 sty 2006, 15:24
Posty: 72
GG: 6565476
Lokalizacja: Nowogród Bobrzanski k.Zielonej Góry DK 27

Trochę większe :wink:
Obrazek
A ta Premiumka prawie taka sama ja normalna tylko ,że ma robi zderzaka metalowe :roll:

_________________
Piszę poprawnie po polsku


Tytuł:
Post Wysłano: 17 mar 2007, 10:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

To jest po prostu jedna z trzech wersji nowego Premium, nic szczególnego. W PT z listopada ubiegłego roku był dość obszerny artykuł o nich.


Tytuł:
Post Wysłano: 17 mar 2007, 11:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 cze 2006, 21:27
Posty: 170
GG: 11262316
Samochód: Man TGX 18.440
Lokalizacja: Kutno

Cytuj:
Trochę większe :wink:
Obrazek
A ta Premiumka prawie taka sama ja normalna tylko ,że ma robi zderzaka metalowe :roll:

No i kolego sie bardzo mylisz. To nie jest takie samo Premium co Route. Różnią się one bardzo wieloma rzeczami. Popatrz na prześwity, wogóle na areodynamikę. Są to kompletnie dwa inne auta. Jeśli byś miał inne zdanie na temat tego auta to wejdz na http://www.renault-trucks.pl i się przekonaj. Pozdr.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 maja 2007, 16:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 kwie 2006, 17:43
Posty: 162
GG: 0
Samochód: bez adblue
Lokalizacja: SKL

Premium w sam raz pod wywrotke i naczepe niskopodwoziowa
Zuzycie paliwa 5% to troche dobre na tereny budowlane !

_________________
EKIPA TYSIĄCA I JEDNEJ TARCZY :):)


Tytuł:
Post Wysłano: 02 maja 2007, 17:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 wrz 2006, 20:07
Posty: 162
GG: 958060
Lokalizacja: Żywiec

Ja dorzucam jeszcze zdjecia mniejszej wersji Landera do zabudowy:
http://www.auto2.hu/Files/Image/haszon/ ... ault7n.jpg
http://images20.fotosik.pl/293/3ba2092736517f9e.jpg[

Źródło: auto2.hu i renault-trucks.pl


Post Wysłano: 19 kwie 2008, 16:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

Koledzy ja powiem tak LANDER to pojazd, który ma wiele cech z KERAXEM i można by było powiedzieć o nim ze to mniejsza wersja budowlanego KERAKXA. Różni się tym, że jest odrobinę niżej usytuowana niż większy brat, ale się też świetnie spisuje w terenie, po drugie ta wersja może ciągnąć 80 ton w przypadku ładunków nienormatywnych (gabaryty) KERAX zaś 120 ton


Post Wysłano: 22 maja 2008, 0:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2008, 20:56
Posty: 12
GG: 0

ujme to tak: buda z premium z podwoziem keraxa.


Post Wysłano: 06 cze 2008, 14:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 cze 2008, 13:55
Posty: 2
GG: 6674705

Nie ma co autko bajera choc troche ciasne w środku jechałem już kilka kilometrów tym :D :D


Post Wysłano: 09 cze 2008, 22:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz

No no kolejny sdprzęt budowlany z serii Renault, co do porównania z Premium Route, ma zapewne wiele cech przystosowanych bardziej na teren, niż na transport długodystansowy bo inaczej by czegos takiego nie tworzyli 8)

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Post Wysłano: 17 lut 2009, 19:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2009, 18:55
Posty: 67
GG: 1
Lokalizacja: Slovakia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: