Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 cze 2020, 18:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2020, 17:01
Posty: 4

Witam,
interesuje mnie temat obecnie montowanego w Scanii silnika V8 520 KM. Wyczytałem na stronie Scanii, że w tym silniku zastosowano wałek rozrządu Millera, aby zwiększyć temperaturę spalin i poprawić pracę SCR-u. Czy ktoś z was umiałby powiedzieć coś o tym rozwiązaniu pod kątem awaryjności i niezawodności? Ciekawi mnie to szczególnie w odniesieniu do mocniejszych wariantów V8, gdzie w każdym zastosowano zwykły wałek rozrządu.


Post Wysłano: 24 cze 2020, 9:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

to jest taki sam w konstrukcji walek rozrzadu -rozni sie tylko krzywkami tak by skrocic suw sprezania dzieki dluzej otwartym zaworom dolotowym . Laczy sie to ze zmienna geometria faz rozrzadu ,by korzystac z cyklu Millera w odpowiedniach warunkach . Co to daje -dluzej otwarte zawory a wiec cykl sprezania mozna opoznic ,dac mniejsza dawke paliwa . A po zaplonie cykl pracy bedzie dluzszy niz cykl sprezania ,nie tak jak w tradycyjnym silniku gdzie suw sprezania =suw pracy .


Post Wysłano: 29 cze 2020, 14:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2020, 17:01
Posty: 4

Kolego a ewentualne naprawy tego silnika mogą wiązać się z jakimiś utrudnieniami?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: