Cytuj:
czyli między osuszaczem i zaworem - tak.
na dotychczasowym zaworze miałeś blaszkę z numerem - jak jest czytelny to napisz co tam jest i może numer z blaszki nowego zaworu.
Tak dokładnie. Do tej pary był zawór ze stara (zdjęcia pierwszy post)
Cytuj:
Pytanie na ile jest przewidziana sprężarka w samochodzie, jeśli na 8 bar to żebyś tymi eksperymentami nie zniszczył sprężarki
Możliwe że ten nowy zawór jest fabrycznie na 10 bar a nie 8 i dlatego nie otwiera a sprężarka ledwo dyszy i np przepuszcza kompresję przez pierścienie do układu smarowania
Sprężarka Knorra 2-3 lata temu po wymianie na nową, bije elegancko bez zadyszki do tych 10atm, i ja już gaszę auto, aby nic się nie stało.
Cytuj:
Zawór jest nowy
Musisz mieć podłączony dodatkowy zbiornik aby zawór prawidłowo pracował skoro masz wyjście na dodatkowy zbiornik
Również dodatkowy zbiornik podłączałem i doooopa...
Znalazłem u siebie jeszcze jeden zawór regulacji ciśnienia wabco, po dokładnych oględzinach okazało się, że tych dwóch wyjść wogl nie ma, tzn są. Ale nawet nie ma w nich gwintu, aby cokolwiek przykręcić. Więc to atrapa.
Tutaj jest jeden wabco i widać, że coś jest przykręcone w te dwa miejsca, ale uj wie co...
http://allegro.pl/5638-zawor-regulacji- ... 78771.html
Jutro oddam ten zawór do pneumatyka i niech mi sprawdzi na wyższym ciśnieniu czy puści. Może on puszcza dopiero na 12atm? Ogólnie chyba będę szukał kompletnego osuszacza Knorr... Może używany? W razie czego grzałkę mam na 100% sprawną. A jak podłączyć osuszacz? Wyjście, wejście, dodatkowy zbiornik, i przewód elektryczny do grzałki? To wszystko?