Cytuj:
Wiesz po ile są teraz nowe? Mam kilka ofert na mailu, i średnio 40kzł więcej niż rok, dwa temu.
To jest powód dla którego używki tak poszły do góry. Z pewnych źródeł słyszałem że Kempf wielkości 50m to blisko 200kzł, netto.
Zamawiany w kwietniu Intercars 51 - odbierany w maju - teraz 35 więcej ... To co dla mnie konfigurowali ( m.in. smartboard, gruby panel, skos przy podłodze, gesia szyja i pare innych) - pod 180.
Schmitz - od 40 - ale tam golo w standardzie jest
Schmitz z zachodnich to raczej najtańszy był zazwyczaj także Stasiolek bliżej 50E pewnie gdzie tyle ponad rok temu mój Iron kosztował, ale on droższy od alu.
Rzucanie cenami przy wywrotkach to takie wróżenie z fusów - jest tyle opcji, ze naczepa może kosztować X +/- nawet do 30tyś zł a może i lepiej.
Schmitz na początku 2021 zmienił malowanie i może w końcu śniedzi nie będzie na muldzie ( rama pewnie będzie rdzewiała jak rdzewiała). A jak ktoś ma Schmity z 19/20r - akcja na lakierowanie muldy będzie
Podobno rękojmia.
Też uważam, że Schwarzmuller w budowlankach jest górą - sam mam teraz na handel z 15 r rynne 25 - jak nowa wygląda, lakier jak na kabinie. A schmitz w Polsce to jak passat tdi ...
Cytuj:
Ze zaslaw jest słaby to się zgodzę.
Grass spoko ale wydaje mi się ze jest dość ciężki.
O medze właśnie słyszę tylko złe opinie
Mege mam z 15r 43m od nowości - nie ma się co czepiać, parę ma elementów technicznych które mi nie pasują, ale taka jest a nie inna i nic się z tym nie dzieje - korozja na ramie - zero - nie to co Schmitz.
Wersja light - więc musi się trochę wyginać ( prosta oczywiście jest cały czas ) - albo waga, albo sztywność - trzeba wiedzieć do czego się naczepę kupuję, a nie mówić, że słaba jak kupiło się lighta to wożenia szlamu po polach i przeładowane cały czas ...