wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://wagaciezka.com/

Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2
http://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41375
Strona 3065 z 3472

Autor:  SIOJU [ 04 gru 2020, 22:39 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

A ja , wczoraj kierownika ustrzeliłem i nawet dwa zdania zamieniliśmy. Miłego dnia mi życzył :D . Nie wspomnę, że mnie z rozpędowego "legacko" wpuścił, chociaż nie wiedział że ziomek za miedzy i z forum :lol:

Autor:  hans [ 04 gru 2020, 23:02 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Ostatnio miałem naczepe z pemy na niemieckich numerach, wzorowo 7km lewym ociulane i ani jeden z naszych kochanych wsioków się nie odezwał. Aż mnie serce zabolało. :(

Poprawka dokładnie to było w środę 14 do 4 zwężka na Dreźnie do jednego. 8)
jak miałeś prawilną naczepę to Cię od razu poznałem :lol:

Autor:  korni8808 [ 04 gru 2020, 23:04 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Auta, które przez prawie 10 lat nie miało porządnego silnika w ofercie
Ja z chęcią poczytam, które to silniki są porządne i jakie kryteria wpłynęły na ocenę.

Autor:  Luka [ 04 gru 2020, 23:08 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Te bez EGR. Uparcie montowanego od początku E4 (2006), do końca E5 (2014), z jakąś tam serią, gdzie montowali SCR i te silniki są o wiele mniej problematyczne, a ceny aut z adblue odzwierciedlają ten stan.

Autor:  Mihu [ 04 gru 2020, 23:31 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Ej, ale jak przez 10 lat? A 420HPI e5? A V8? Oferta Scanii była na tyle bogata (na tyle, że jak widać często na forum nawet ludzie z branży nie ogarniają różnic między jednostkami), że przewijały się różne motory- i te o lepszej opinii, i te które powszechnie uchodzą za silniki kiepskie :wink:

Generalnie to okres przejścia od E3 do E5 to był czas, gdzie wielu producentów uczyło się budować "ekologiczne" silniki. koncern Volvo też eksperymentował z EGR (D11/13B Euro4), podobnie MAN. Pierwsze E5 Dafa też miały swoje bolączki, itd. itp.

Autor:  korni8808 [ 05 gru 2020, 10:29 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Obrazek

Autor:  Użytkownik usunięty [ 05 gru 2020, 10:46 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Cytuj:
Ostatnio miałem naczepe z pemy na niemieckich numerach, wzorowo 7km lewym ociulane i ani jeden z naszych kochanych wsioków się nie odezwał. Aż mnie serce zabolało. :(

Poprawka dokładnie to było w środę 14 do 4 zwężka na Dreźnie do jednego. 8)

jak miałeś prawilną naczepę to Cię od razu poznałem :lol:
Wszyscy mają małe a ja mam duży żółty, żółty żółty. :D

Autor:  SlawekDxI [ 05 gru 2020, 13:04 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Panowie most 2,64 w DXI na jakich oponach powinien chodzić ? 2,64/14x37 teraz na 315/80 ma 1200 rpm przy 90kmh

Autor:  tomekdriver [ 05 gru 2020, 19:54 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Pisali wczoraj w internetach że słynna Scania Irańczyka do dnia dzisiejszego nie wykonała ani jednego kursu zarobkowego, tylko tkwi gdzieś w terminalu w Tehereanie, a od awarii Internationala minął już rok czasu. Coś mi się zdaje że pomimo chęci, to trochę przekombinowali z tą zbiórką i zakupem auta dla tego człowieka

Autor:  Damian_DAF [ 05 gru 2020, 20:18 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Ta Scania tam zgnije na tym urzędzie... Szkoda chłopa, miało wyjść super, a wyszło jak zwykle. Chory kraj, żeby zarejestrować auto, tyle problemów. Ktoś gdzieś pisał w komentarzach na FB, że niby wymagali od tego Irańczyka faktury zakupu, a on takowej nie posiadał, bo nikt mu jej nie dał. I teraz podobno ciężko to odkręcić, nie wiem ile w tym prawdy.

Autor:  tomekdriver [ 05 gru 2020, 20:34 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Najgorsze jest to że gość już rok czasu bez wozu i nie zanosi się że to się zmieni bo podobno International dalej jest gdzieś w PL

Autor:  Damian_DAF [ 05 gru 2020, 22:14 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Jest w PL i pewnie już zostanie. Myślę, że ktoś wiedział co robi i miał w tym swój interes. Zbytnio nie wierzę, że ktoś w naszym pięknym kraju, robi coś bezinteresownie.

Autor:  cysterniak [ 05 gru 2020, 23:49 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Jest ktoś w stanie wytłumaczyć mi jak to jest z pauza promową? Co, jak i dlaczego. Ktoś coś? Szydercy mogą się uciszyć :wink:

Autor:  Maateusz [ 06 gru 2020, 0:03 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Bierzesz bilet, stajesz w rajcę, robisz zakończenie. Wjeżdżasz na prom, wciskasz prom/kolej. Później zjeżdżasz, jedziesz gdzieś na parking, stajesz i NIC nie ruszasz. Dopiero jak zleci Ci pauza to robisz rozpoczęcie i jedziesz. Masz godzinę na wjazd i zjazd z promu oraz dojazd do parkingu. Pamiętaj, że Twoja pauza to 11h (nie może być skrócony odpoczynek) + manewry wjazdowo-zjazdowe. Jak masz nowsze tacho to tachograf powinien Ci ładnie wszystko odliczać.
Aha, nie słuchaj teorii, że musisz stać przed wjazdem na prom ileś tam czasu albo że rejs musi wynosić ileś tam. Możesz wjechać nawet po minucie od zakończenia i płynąć 10 minut. Zasada jest taka, że musisz posiadać kajute. W praktyce wygląda to tak, że przy kontroli nie masz obowiązku okazywania biletów z promu itp.

Autor:  cysterniak [ 06 gru 2020, 7:04 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

No dobra a mogę zrobić 5h w porcie przed wjazdem i 7h na promie? Zaliczy to się?? Tak to bym zaczynał z pełnym czasem.

Autor:  andy the driver [ 06 gru 2020, 9:11 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
No dobra a mogę zrobić 5h w porcie przed wjazdem i 7h na promie? Zaliczy to się?? Tak to bym zaczynał z pełnym czasem.
Tak, możesz. Jedyna zasada, tak jak ci kolega pisałe to nie może być skrócony odpoczynek + max godzina na wjazd i zjazd + musisz mieć kajutę dostępną na promie.

Autor:  Luka [ 06 gru 2020, 11:33 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Ej, ale jak przez 10 lat? A 420HPI e5? A V8? Oferta Scanii była na tyle bogata (na tyle, że jak widać często na forum nawet ludzie z branży nie ogarniają różnic między jednostkami), że przewijały się różne motory- i te o lepszej opinii, i te które powszechnie uchodzą za silniki kiepskie :wink:

Generalnie to okres przejścia od E3 do E5 to był czas, gdzie wielu producentów uczyło się budować "ekologiczne" silniki. koncern Volvo też eksperymentował z EGR (D11/13B Euro4), podobnie MAN. Pierwsze E5 Dafa też miały swoje bolączki, itd. itp.
Trochę na wyrost 10 lat. 420 E5 były od którego roku produkowane, 2011? V8 nie są dla każdego, tak jak FH16. Swoją drogą one też miały swoje bolączki, lubiły olej, zgadza się? No i jak idziemy na jeden koniec oferty, to trzeba zajrzeć również na drugi - silniki R5. Tam też były problemy, pewnie znowu wynikające głównie z połączenia XPI+EGR.
DAFy olejarze do którego roku występowały? Kojarzę, że do 2008. No więc całkiem szybko się uporali z wadami wieku dziecięcego, sporo szybciej niż Scania.

PS: Wydzieliłem temat o przełożeniach mostów.
viewtopic.php?f=99&t=49973

Autor:  andy the driver [ 06 gru 2020, 12:06 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Panowie, temat wałkowany już zdaje się na forum. Jaki wideorejestrator polecacie? Zakupiłem ostatnii Navitel R650 NV i średnio jestem zadowolony z jakości obrazu, szczególnie po zmroku.

Autor:  TwoStepsFromHell [ 06 gru 2020, 12:30 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Luka 420 E5 Scania klepie od 2007 roku.

Autor:  ociu [ 06 gru 2020, 15:05 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Dobre...
Jarzynka z Sergim się chycili... Czeeek
Erki znów zrobił z siebie pajaca, myśląc że jest samcem alfa... Czeeeek
Forum znów ruszyło... Czeeek


Jeszcze tylko aferka o wypłaty i lód na dachu i możemy zamykać rok :D

A ten... Mikuś nasz kochany i 9 zł dalej płyną z nami?

Bo coś cicho...

Strona 3065 z 3472 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/