Cytuj:
Retarder ten Jelcz ma?
No właśnie że ma i dlatego jestem zdziwiony
Cytuj:
Takie interwały są typowe dla rzeźników z mojej firmy na trasach miejskich w bramowcach,smieciarkach
Dziękuję, kurła...jest mi niezmiernie wszystko jedno
Cytuj:
Wszystkie klocki równomiernie zużyte ?
Nie widziałem, ale podobno tak, lewa i prawa strona tak samo.
Cytuj:
W Jelczu E6 bez retardera pierwsze klocki wymieniłem przy przebiegu +/- 720kkm.
Wcześniej wymieniłem klocki przy 713 700 km (nie wiem czy to były jeszcze oryginalne). Założyłem Textar'y i zrobiłem na nich 248 500 km (Niemcy + Beneluxy) do 962 200 km kiedy to założyłem te TRP. Teraz zaświeciło się ostrzeżenie o zużytych okładzinach ciągnika, ma 1 033 910 km. Od jakiegoś czasu, na krótko pojawiało się ostrzeżenie EBS'u, ale na przeglądzie siły hamowania były w normie. Z tym, że lewa tarcza była bardziej zużyta od prawej. Teraz okazało się, że trzeba lewy zacisk robić.
Jeszcze między wymianami klocków, przy 950 465 km sprawdziłem synchronizację hamulców ciągnik-naczepa (o której kiedyś, tu na forum pisałem) i okazało się, że siła hamowania była przesunięta w stronę ciągnika, a na samym ciągniku na przednią oś. Ustawił mi to gość mniej więcej tak, jak to powinno być.
Cytuj:
70kkm to przecież, niecały rok jazdy albo przynajmniej dobre pół roku.
A dokładnie to 8 miechów
Cytuj:
Siergiej może zamiast patrzeć w laptopa, spróbować przewidywać drogę i wcześniej zdjąć noge z gazu.
I właśnie dlatego laptok jest otwarty, bo mam tam Automapę zainstalowaną i widzę za ile będzie jakieś rondo, czy teren zabudowany