Strona 3199 z 3472 [ Posty: 69439 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13197 3198 3199 3200 32013472 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 sie 2021, 23:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3572
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

W Iweko dłużej jak sprzęgło wytrzymują.
Tyle, że sprzęgła potrafią wytrzymać ponad bańkę.
Także tego...

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 20 sie 2021, 5:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5933

W scanii e6, to ponoć sprzęgło drugie łożysko objeździ.


Post Wysłano: 20 sie 2021, 5:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2650
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cytuj:
Łożysko oporowe w Streamline powiedziało dość przy 558tkm. Liczyłem chociaż na 100tkm więcej :wink:
Daleko od chałupy padło? Będzie film u mobilnej? :D

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 20 sie 2021, 9:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2431
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Padło koło Drezna, więc w sumie niedaleko. Zjechała o własnych siłach w trybie awaryjnym (to fajny patent w Scanii) i stoi już na warsztacie.
Ale przyznam, że w pierwszym odruchu dzwoniłem do Darka z pytaniem o możliwości, ale właśnie szykował się do wyjazdu na urlop :wink:

Rossi, te milionowe przebiegi to dla automatów też?


Post Wysłano: 20 sie 2021, 10:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3572
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Nie też, ale tylko. W manualach to normalnie 600-700kkm, choć za dużo takich nie mieliśmy.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 20 sie 2021, 11:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2650
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Czeekaj. Z Drezna wrócił do DOA w trybie serwisowym z walnietym lożyskiem sprzęgła?

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 20 sie 2021, 12:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2431
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Dokładnie tak. Jeszcze w Chemitz zrobił przepinkę naczep.


Post Wysłano: 20 sie 2021, 15:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

To już nie te auta co kiedyś.U mojego ojca poszło ostatnio sprzęgło w FH460 ,650tys.Auto od nowości w jednych rękach...

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 20 sie 2021, 19:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1813
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Dam znać jak w moim manualu pójdzie sprzęgło, póki co, ma się dobrze. :D

_________________
C, CE, KW :)


Post Wysłano: 20 sie 2021, 19:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 449
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Cytuj:
Padło koło Drezna, więc w sumie niedaleko. Zjechała o własnych siłach w trybie awaryjnym (to fajny patent w Scanii) i stoi już na warsztacie.




Jak działa ten tryb awaryjny ?


Post Wysłano: 20 sie 2021, 20:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 kwie 2020, 12:24
Posty: 12

Czy dk 19 w okolicy Lublina w kierunku Kraśnika można przejechać


Post Wysłano: 20 sie 2021, 22:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lip 2010, 21:03
Posty: 148
GG: 4408153
Samochód: Robur/Chrysler T&C
Lokalizacja: WWL

Od Lublina do Kraśnika jest przejezdne tylko że w budowie eSki. Google może pokazywać że zamknięte ze względu na remonty. Przykładowo zamykają gdzieś kawałek starej nitki robią obok tzw bajpasy i wujek google już wtedy glupieje


Post Wysłano: 20 sie 2021, 22:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 kwie 2020, 12:24
Posty: 12

Dzięki kolego w poniedziałek rano ruszam


Post Wysłano: 21 sie 2021, 12:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2431
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Jak działa ten tryb awaryjny ?
Działa tak, że auto jedzie normalnie tyle tylko, że odpalane jest na załączonym biegu. W czasie jazdy może nie działać automat, więc konieczna może być manualna zmiana biegów. Tryb awaryjny włącza się odpowiednią sekwencją czynności. Czasami aby auto ruszyło w trybie awaryjnym konieczne jest wypięcie elektroniki sterującej siłownikiem sprzęgła.


Post Wysłano: 21 sie 2021, 14:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 wrz 2020, 23:49
Posty: 52
Samochód: MAN Tgx

Pytanie z innej beczki ale może ktoś będzie wiedział, mam do pomalowania pistoletem kilka plastikowych elementów a chwilowo nie mam kompresora, czy da się podpiąć pistolet do malowania do powietrza z ciągnika żeby to w miarę działało? Żeby było jasne nie mówimy tu o precyzyjnym lakierowaniu tylko o „psiknięciu” kilku plastikowych pojemników do odświeżenia.


Post Wysłano: 21 sie 2021, 14:48
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4166
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Jak najbardziej. Musisz jedynie mieć przejściówkę z butli na szybkozłączkę, reduktor ciśnienia i malować na odpalonym aucie.

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 21 sie 2021, 15:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 wrz 2020, 23:49
Posty: 52
Samochód: MAN Tgx

Reduktor mam, taki z manometrem który wpina się miedzy przewód a pistolet. Wąż tez jest z szybkozłączką bo mam tam wpięty pistolet do pompowania kół wiec będzie chyba ok


Post Wysłano: 21 sie 2021, 17:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 kwie 2020, 12:24
Posty: 12

Do znawców Iveco 10 litrowy silnik euro 5 z ad blu eev i do tego automat 12 biegowy as tronic jakaś opinia na co uważać czy jak pisał Rossi " milion kilometrów bez dotykania"


Post Wysłano: 21 sie 2021, 20:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3572
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Aż tak to nie, to że sprzęgło trochę wytrzymuje jeszcze o niczym nie świadczy. Jak się trochę zna te samochody to źle nie jest, ale nauka kosztuje. Czasu i pieniędzy. EEV są już stosunkowo dopracowane, ale na dzień dzisiejszy mają taki przebieg, że większość z osprzętu silnika z turbo na czele będzie już do wymiany, o ile już nie zostało wymienione. Turbosprężarka często przy 600-700kkm ogólnie jest jeszcze sprawną, ale zmienna geometria siada i turbo przeładowuje. Przy adblue jak już to czujniki nox sporadycznie padają, tak raczej chodzi. W instalacji elektrycznej najczęściej przecierają się i gniją kable od tylnych lamp. Jak się zapuści takie Iveco, albo takie kupi to szybko robi się skarbonka. Początki z tą marką często bywają jednak zniechęcające.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 21 sie 2021, 21:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Aj tam ogólnie niema źle. Ja bym się chętnie przesiadł spowrotem na Stralisa. Z ciągników to jeżdżę na bieżąco FM i seria G, generalnie trzęsie w jednym i drugim jakoś Iveco jest sprężyste mimo komfort jazdy był w nim lepszy. Może to kwestia przyzwyczajenia ale gdybym dziś szukał auta dla siebie to prędzej bym kupił Stralisa niż jakieś premium marki bo tam większość rzeczy jest przereklamowane. I ta legendarna awaryjność Iveco, przez 12 lat miałem jedna większą awarie pompa adblue... Jak ma się coś zepsuć to czy to będzie Scania czy Iveco to i tak padnie. Może Scania jest mniej skomplikowana w niektórych miejscach, ostatnio wymieniałem poduchę kabiny i jest to dużo prostsze niż w Iveco, ale co z tego skoro gumy na drążkach wywalone w aucie co ma 361 przebiegu a w Stralisie wytrzymały ori do bańki...
Ja bym tu mógł pisać do rana za i przeciw ale z ekonomicznego punktu widzenia wolę Stralisa.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 3199 z 3472 [ Posty: 69439 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13197 3198 3199 3200 32013472 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: