Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 paź 2013, 9:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2009, 15:22
Posty: 59
Samochód: Solaris Urbino
Lokalizacja: Grudziądz

Witam, 2 tygodnie temu zdałem egzamin na kwalifikację wstępną, tydzień temu odebrałem świadectwo kwalifikacji zawodowej. Mam pytanie, czy muszę już teraz koniecznie wymienić prawo jazdy jeśli póki co nie będę jeździł zawodowo?(studiuję). Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam :)

_________________
B : jest (2010)
C: jest (2011)
C+E: jest (2011)
KWP: jest(2013)


Post Wysłano: 07 paź 2013, 17:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lip 2008, 12:50
Posty: 437
GG: 0
Lokalizacja: Szzzztolyca

Cytuj:
.....Mam pytanie, czy muszę już teraz koniecznie wymienić prawo jazdy ......
NIE !
Możesz zrobić to kiedy chcesz, aby tylko przed kolejną zmianą przepisów :mrgreen:

Koszt wymiany plastiku , to 100.50 zł. (o ile coś się nie zmieni).

Tak czy owak, to nowy plastik będzie ważny zgodnie z datą "do"
która widnieje na Zaświadczeniu KW / Lekarskim (pięć lat lub krócej o ile masz jakieś zastrzeżenie lekarskie).
Kat B na 15 lat.

Karta Kierowcy :?:
Jeżeli takowej nie masz (lub masz), to ona jest przypisana do numeru Prawa Jazdy bez względu na wymianę plastiku.
"KK" jest ważna też 5 lat.

_________________
B - B+E - C - C+E - D - D+E - CDL i kilka innych ..... :-)
Wg. Nikodema Dyzmy § 13 ¼
NIKT Ci tyle nie da, co Kierownik Ci OBIECA !
oraz --> S T O P parówkowym skrytożercom !!!


Post Wysłano: 07 paź 2013, 18:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Ja bym wymienił ze strachu, że za rok czy dwa wymyślą pj z alkomatem albo z nadajnikiem kosmicznym i będzie 10 razy droższe. Jak Cię tylko stać to płać i bierz. Chyba, że jakąś kat jeszcze robisz ale jak nie to nie czekaj bo w Polsce to nigdy nie wiesz czy jutro jeszcze będą pj wydawali.