Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 mar 2011, 23:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lut 2011, 23:43
Posty: 26
GG: 0
Samochód: VOLVO FL6 10

Witam,

Mam do Was pytanie, odstawiłem dziś swój nowy nabytek (stare Volvo FL6 wywrot + HDS) do firmy zajmującej się zurawiami przenośnymi na legalizacje i servis HDS'a no i gościu mnie zastrzelił dość istotną sprawą której wcześniej nie zauważyłem przed kupnem auta. Otóż rama pośrednie pod wywrotem nie jest ucięta zaraz za kiprem od strony kabiny a HDS stoi osobno na takiej malej ramie pośredniej zamiast w całości z kiprem na jednej. Logiczne jest to że przy podnoszeniu ciężaru rama zasadnicza pojazdu w tym miejscu będzie narażona na takie przeciążenia że zacznie pękać.

Pytanie brzmi następująco, ile może kosztować podniesienie żurawia do góry, zdemontowanie tego dziadostwa i dospawanie do ramy pośredniej od kipra dalszych elementów na które zostanie opuszczony HDS i poskręcanie do kupy. Mi krzyknęli początek na 3,000zł jak nie będzie niespodzianek. Czy to normalna cena czy szukać dalej??

Z góry dziękuję za info...


Post Wysłano: 08 mar 2011, 1:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

PRZY MOCOWANIU SPRZETU HYDRAULICZNEGO ZAROWNO NA RAMIE POSREDNIEJ JAK I BEZPOSREDNIO UNIKA SIE JAK TYLKO MOZNA SPAWANIA, duze zmiany naprezen powoduja pekanie jak nie spawow to ram, rame posrednia z zasadnicza montuje sie na nitach zaciskanych na zimno i srubach m14 lub m16 a samo mocowanie HDS za pomoca dluuugich pretow gwintowanych m32 m34 na metalowych klinach i podkladkach blokowych ze stali utwardzanej skontaktuj sie z servisem volvo na stronie internetowej (dostep dla servisu i firm produkujacych nadwozia) sa gotowe instrukcje jak bezpiecznie zamontowac wiekszosc sprzetu (dodatkowe poprzeczki na ramie sa wymagane zapobiegajace skrecaniu i oczywiscie obliczenia jak to wplynie na mase pojazdu i obnizy dopuszalna mase ladunku) montaz w servisie moze byc drogi ale doradzic ci powinni za DARMO i podsunac idee jak to zrobic bez konsekwencji uszodzenia pojazdu w czasie uzytkowania HDS

co do kosztow to nie mam pojecia

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 08 mar 2011, 11:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lut 2011, 23:43
Posty: 26
GG: 0
Samochód: VOLVO FL6 10

No właśnie mi bardziej chodzi o koszta bo to co napisałeś to mnie nie interesuje bo ja oddałem samochód do servisu działającego w tym temacie prawie 30 lat i to oni wiedzą jak to należy zrobić. Ale dzięki za wyczerpujące informacje


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: