Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
W porcie Gdyńskim do przetaczania wagonów używa się ciągników Ursus więc nie jest potrzebna wielka siła do przetaczania wagonów tylko odpowiednie przełożenie
Rejestracja:20 maja 2007, 12:45 Posty: 408
Lokalizacja: (Z)Dolny śląsk
MAN niekoniecznie ponieważ z tego co mi wiadomo (mogę się oczywiście mylić ) to wagony powinno się ciągnąć w osi czyli najlepiej w osi z torami bo w przeciwnym razie coś się może przestawić
P.S. Takie ciągniki szyno-drogowe są używane nie tylko do ciągania wagonów, ale też np. do wykaszania poboczy przy traktach kolejowych
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
niekoniecznie ponieważ z tego co mi wiadomo (mogę się oczywiście mylić ) to wagony powinno się ciągnąć w osi czyli najlepiej w osi z torami bo w przeciwnym razie coś się może przestawić
Jeśli chodzi o moje przytoczone przykłady to torowisko jest zatopione w podłorze betonowe po którym poruszają się pojazdy kołowe
Rejestracja:12 lis 2006, 21:41 Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE
Odkop jak w Bełchatowie, ale ciekawostka z "Rynku Kolejowego". Szkoda było osobny temat tylko do tego zakładać.
Ktoś wiec coś więcej na temat tej maszyny?
_________________ B O B i
Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę