Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 sty 2011, 12:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2011, 14:56
Posty: 8
GG: 5529683
Samochód: Mercedes

Co sądzicie o Scani R 420 czy warto kupić? mam taką na oku jak by to powiedzieć waham się co do kwestii kupna jej bo nie znam się dopiero kupuję pierwszy w swoim życiu c.siodłowy na co zwracać uwagę? czy warto ją kupić za odp bardzo dziękuje.


Post Wysłano: 27 sty 2011, 22:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sty 2011, 22:09
Posty: 2
GG: 0
Samochód: R500 V8

Witam. W firmie w której pracuję jest kilka skakanek i powiem ci kolego że czym nowsza tym gorsza te z 2006 i 2007 roku w tandemie chodzą jak ta lala lecz jeśli chodzi o ciągnik siodłowy to ja jeżdżę R500 V8 z 2008r kabina topline od nowości. To jest nieporozumienie !!!!!. Zawieszenie od wozu drabiniastego daje popalić po kręgosłupie, spalanie masakra 24t z dołu Niemiec do PL przy temp -10 stopni i spalanie 39,5l/100km jest tośrednie zużycie w serwisie twierdzą że to normalne kto wogule śmie twierdzić, że skakanka jest oszczędna ??????, poza tym wycięta leżanka za siedzeniami ????? sory ale skakanka nadaje się tylko do malowania na wystawy a nie do roboty !!!!! mam przejechane około 300tys. km tłumaczą mi w serwisie że wycieki oleju z odmy to normalne w V8 ????? trzy razy już wymieniali zacisk hamulcowy stuki w przednim zawieszeniu przy pokonywaniu rąd i zakrętów to też podobno normalne skrzypienie resorów to też podobno normalne. Jeśli uparłeś się na skanię to całą na poduszakch !!!!!!!!!!!!!!!!!Porównując scanię do Man-a, jakim jeździłem wcześniej "TGA 460 " to chętnie bym wrucił na Man-a. Pozdrawiam


Post Wysłano: 28 sty 2011, 19:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2010, 11:43
Posty: 181
GG: 24570715

A co ty mu mówisz o V8 jak on pyta o 420stke? V8 swoje musi wziąć sporo bo 2 cylindry więcej, poza tym zimą każde auto spali więcej.
Zawieszenie w topline nie daje rady, ale w Highline i CR19 jest w miare komfortowe. Spalanie też powinno być małe, u nas w firmie jest 5 taki R420 i wszystkie palą mało, w przedziale 27/33l zależy od ładunku.

Przy zakupie warto obczaić w jakim stanie jest rama, bo potrafią ostro korodować. Poza tym to bardzo gołym okiem to chyba nic nie zobaczysz. Powiem ci co sie często sypie: rozruszniki, pompy paliwa, zaworki gaszenia (jeżeli masz spoko paliwo i nie nalejesz benzyny zimą to będą chodziły). Ale to wszystko nie jest istotne gdy auto spali ci o 2/3l mniej od innego, oszczędności są spore.


Post Wysłano: 30 sty 2011, 18:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 paź 2006, 11:54
Posty: 209
Lokalizacja: zgierz / k.Łodzi

Kolego Michazio my lejemy paliwo zima do naszej 420 na HPI ale na każdy zbiornik trzeba nalać mixolu i jest ok pozdrawiam :wink:

_________________
.....::::Wchodzę Po Schodkach I Wytaczam Na Drogę Moje 40 Ton::::.....
B:15-01-2010r.
C:12-04-2010r.
C+E:09.09.2010r.


Post Wysłano: 12 lut 2011, 19:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lut 2011, 23:05
Posty: 6
GG: 0
Samochód: Scania R420

Jak chcesz juz kupic ta skakanka to kupuj TOPLINE bo te HIGHLINE to do kitu ciasnota jak w dostawczaku. Najlepsze to dafy te wysokie 8)


Post Wysłano: 13 lut 2011, 17:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2007, 22:37
Posty: 48
Lokalizacja: Szwagrów

A czy jest podczas eksploatacji odczuwalna jakaś różnica pomiędzy R420 Euro3 a EURO4? Ponieważ obserwuję fora i zauważyłem jak na razie że SCANIA EURO4 pali 1 litr więcej od EURO3.

_________________
Szerokości


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: