Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 lut 2009, 16:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 15:50
Posty: 29
GG: 3232092
Samochód: Accord, LF
Lokalizacja: KLI

Witam wszystkich. Mam pytanko. Jakie odległości od słupków/linii należy zachowywać w poszczególnych manewrach na placu zdając kat "C"
Niestety na kursie nie poinformowano mnie o tym, a co więcej moja jazda po placu to byla wolna amerykanka. Ja jezdzilem, a instruktor w tym czasie siedzial gdzies nie wiadomo gdzie, wogole nie inetresując sie tym co robie. Zjawial sie dopiero jak mialem konczyc. Dzieki temu właśnie oblałem pierwsze podejście. Raz za daleko, drugi raz za blisko i następny termin...

_________________
B-1997, C-2009, CE...w planach

gdy ruszam w traskę:
Lonstar - Radio
Willie Nelson - On the road again


Szerokości, przyczepności. Bajo!


Post Wysłano: 07 lut 2009, 18:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lip 2008, 9:44
Posty: 102
GG: 1520853
Samochód: Osobowy
Lokalizacja: Niedaleko Białej Podlaskiej

a o które manewry ci chodzi?

_________________
B
B+E
C
C+E
W PRZECIĄGU PÓŁ ROKU ;D


Post Wysłano: 07 lut 2009, 18:22

Jeżeli chodzi Ci o łuk, to masz się zatrzymać nie dalej niż metr od słupków i nie możesz też przekroczyć linii. Dotyczy to zarówno przodu, jak i tyłu. W pozostałych przypadkach masz nie przekraczać linii.


Post Wysłano: 07 lut 2009, 20:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 15:50
Posty: 29
GG: 3232092
Samochód: Accord, LF
Lokalizacja: KLI

No wlasnie o to mi chodzilo. Bo nie mam pojecia jak to ma wygladac. Dzieki za wyjasnienie. Moze sie za drugim podejsciem uda zdac ;)

_________________
B-1997, C-2009, CE...w planach

gdy ruszam w traskę:
Lonstar - Radio
Willie Nelson - On the road again


Szerokości, przyczepności. Bajo!


Post Wysłano: 07 lut 2009, 23:41

Cytuj:
No wlasnie o to mi chodzilo. Bo nie mam pojecia jak to ma wygladac. Dzieki za wyjasnienie. Moze sie za drugim podejsciem uda zdac ;)
Ja na Twoim miejscu żądałbym zwrotu kosztów za kurs, albo za egzamin. Skoro Ty płacisz, a instruktor nie udzielił Ci tak podstawowej informacji, to coś tutaj jest nie tak...


Post Wysłano: 08 lut 2009, 3:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 cze 2008, 21:29
Posty: 809
GG: 6974206
Lokalizacja: PODLASIE

Cytuj:
Cytuj:
No wlasnie o to mi chodzilo. Bo nie mam pojecia jak to ma wygladac. Dzieki za wyjasnienie. Moze sie za drugim podejsciem uda zdac ;)
Ja na Twoim miejscu żądałbym zwrotu kosztów za kurs, albo za egzamin. Skoro Ty płacisz, a instruktor nie udzielił Ci tak podstawowej informacji, to coś tutaj jest nie tak...
Ja bym Ci mógł na ten temat książkę napisać. Z takim typem się nie wygra. Powie że on dobrze uczy tylko ty jesteś debilnym niepojętnym kursantem dla którego wszystko trzeba palcem pokazać jak zrobić.

przemowrc zamiast szukać rad na forum na sucho proponuje poszukać normalnej szkoły jazdy kupić z 4 godziny lub 5 i wszystko na spokojnie opanować i doszlifować. Bo takim gadaniem a może zdam a może przejdę to do listopada tego prawka nie zdasz. A kasę którą żałujesz wydać na dodatkowe godziny w ludzkiej szkole jazdy nie w tej co się uczysz wpakujesz w kolejne egzaminy także radzę za w czasu przemyśleć. Nawet jak cudem zdasz za 2 razem to lipa będzie bo nie masz tej pewności że z kursu coś tam wyniosłeś.

_________________
Pozdrawiam MAN Lion's Coach :)


Post Wysłano: 08 lut 2009, 11:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 maja 2008, 11:46
Posty: 489
GG: 8812652
Samochód: Czerwony
Lokalizacja: Śląsk/Zagłębie

Misztal ma rację!
Też miałem na C takiego instruktora i też przez niego zaliczyłem oblewkę.

Koniecznie wykup jakieś godziny w innej szkole, która ma dobry plac. Lepiej zapłacić za 2 czy 4 dodatkowe godziny niż za kolejny egzamin.

_________________
B, C, D. Instruktor kat. B.
http://www.kwalifikacja-wstepna.pl - wszystko o kwalifikacji wstępnej
http://www.szkolenia-okresowe.pl - wszystko o szkoleniach okresowych
http://www.walpdrive.pl - mój blog o zdobywaniu zawodowych kategorii


Post Wysłano: 08 lut 2009, 12:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 cze 2008, 21:29
Posty: 809
GG: 6974206
Lokalizacja: PODLASIE

Dokładnie w 5 - 7 h można wszystko opanować i się nauczyć jeżeli mamy dobrego instruktora i odpowiednie warunki.

_________________
Pozdrawiam MAN Lion's Coach :)


Post Wysłano: 08 lut 2009, 16:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 15:50
Posty: 29
GG: 3232092
Samochód: Accord, LF
Lokalizacja: KLI

Chyba wlasnie tak zrobie, bo na ślepo znowu isc, to porażka pewna i kolejna kasa w plecy... Mysle, ze nawet 5 godzin nie bedzie trzeba, bo wystarczy mi tylko wyczuc odleglosci od lini przy ktorych mam sie zatrzymac. Reszta elementow idzie mi dobrze, nie ma problemu zeby sie gdzies tam zmiescic. Dzieki za porady, utwierdziliscie mnie w tym ze jednak musze sie doszkolic w jakiejs normalnej szkole.

_________________
B-1997, C-2009, CE...w planach

gdy ruszam w traskę:
Lonstar - Radio
Willie Nelson - On the road again


Szerokości, przyczepności. Bajo!


Post Wysłano: 10 lut 2009, 20:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2009, 22:00
Posty: 11
GG: 0
Samochód: mietek 814

A ja Ci poradzę na odległości jest prosty sposób .Punkt odniesienia czyli słupek,linia ,pachołek.Wsiadając do auta zapamiętujesz taki punk i jedziesz wykonujesz łuk, cofając zatrzymujesz się na wysokości tego punktu .Nie ma lewara żeby nie trafić .A na marginesie to lipną szkołę wybrałeś ,przerabiam aktualnie placyk instruktor zaczął od odległości .Pozdrawiam.

_________________
A B C T


Post Wysłano: 10 lut 2009, 20:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lip 2008, 9:44
Posty: 102
GG: 1520853
Samochód: Osobowy
Lokalizacja: Niedaleko Białej Podlaskiej

pioterek dobrze mówi a ja tego zapomniałem dodać. najlepiej właśnie jest po słupkach albo czasem też po przerywanych liniach

_________________
B
B+E
C
C+E
W PRZECIĄGU PÓŁ ROKU ;D


Post Wysłano: 12 lut 2009, 16:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 15:50
Posty: 29
GG: 3232092
Samochód: Accord, LF
Lokalizacja: KLI

Z tym punktem odniesienia, to jest dobry pomysł. Trzeba chyba tylko samemu go znaleźć, bo ja za pierwszym razem szukałem krawężnika o którym mi znajomi mówili i zanim zorientowałem się o który chodzi, byłem juz za daleko...
Tym razem pojechałem na krzaczek, który miał się chować za lusterkiem i poszło dobrze. Wogóle trafiłem na fajnego egzaminatora, tak na margienesie 2 razy zdawałem u niego kat B w 97 roku, no i egzamin zaliczony...
Whisky się już chłodzi :)

_________________
B-1997, C-2009, CE...w planach

gdy ruszam w traskę:
Lonstar - Radio
Willie Nelson - On the road again


Szerokości, przyczepności. Bajo!


Post Wysłano: 12 lut 2009, 16:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 paź 2008, 13:48
Posty: 28
GG: 9230840
Samochód: Scania

Na łuku masz 1 m tył i na przodzie łuku tez max 1 m :/ przez to wczoraj musiałam powtarzać łuk

i równolegle mi kazał zaczynac prawie przy lini wjazdu ;/ a ponoć nie ogranicza mnie nic procz wjechania w wyznaczone miejsce :/

_________________
Kat B - 17.09.2007r.
Kat C - 08.09.2009r.
Kat C+E - zaczynam kurs :D


Post Wysłano: 12 lut 2009, 17:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 15:50
Posty: 29
GG: 3232092
Samochód: Accord, LF
Lokalizacja: KLI

Ja na kursie równoległe też zaraz przy linii wjazdu zaczynałem, inaczej nie wyrobił bym się z zachodzącym przodem przed linią po przeciwnej stronie. Ogólnie, to zauważyłem, że plac na egzaminie był nieco większy niż na kursie. Miałem zawracanie i w sumie nawet nie skorzystałem z prawa do dotknięcia krawężnika kołem przy tym manewrze, a wyrobiłem się z niezłym zapasem miejsca.

_________________
B-1997, C-2009, CE...w planach

gdy ruszam w traskę:
Lonstar - Radio
Willie Nelson - On the road again


Szerokości, przyczepności. Bajo!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: