Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 mar 2008, 17:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2008, 13:55
Posty: 4
GG: 6283040

pojawiają się dwa kody EDC: 03778-10 wyświetla się po każdorazowym zwolnieniu pedału przyśpieszenia (gazu) po ponownym wciśnięciu gazu auto przez parę sekund nie ma mocy po czym kod gaśnie i idzie normalnie. Drugi kod 03779-10 pojawia się po uruchomieniu silnika na wolnych obrotach. Gdzie szukać przyczyny. Za pomoc i sugestie z góry dzieki.


Post Wysłano: 14 mar 2008, 14:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

3778 ciśnienie szyny wyciek w warunkach podawania paliwa
3779 ciśnienie szyny wyciek z powodu wyrównania ilości


Post Wysłano: 14 mar 2008, 21:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2006, 18:24
Posty: 71

03779- rail presure leaking in overrun conditions

02779- rail presure leaking in quantily compensation

nie jestem pewen pisowni pisalem z glowy. Nie napisales o jaki silnik chodzi. Jezeli o common rail to kolega powiedzial mi, ze moze chodzi o czujnik cisnienia turbo- trzeba zdjac obejrzec jak zasyfiony to trzeba nowy. Sam nie jestem mechanikiem wiec nie udziele Ci bardziej szczegolowych inf. Pozdrawiam i napisz co to bylo kiedy juz ustalisz


Post Wysłano: 14 mar 2008, 22:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Cytuj:
03779- rail presure leaking in overrun conditions

02779- rail presure leaking in quantily compensation

nie jestem pewen pisowni pisalem z glowy. Nie napisales o jaki silnik chodzi. Jezeli o common rail to kolega powiedzial mi, ze moze chodzi o czujnik cisnienia turbo- trzeba zdjac obejrzec jak zasyfiony to trzeba nowy. Sam nie jestem mechanikiem wiec nie udziele Ci bardziej szczegolowych inf. Pozdrawiam i napisz co to bylo kiedy juz ustalisz
zawsze wersja angielska jest lepsza napewno to czujnik ciśnienia turbo ha ha ha
ciśnienie szyny


Post Wysłano: 15 mar 2008, 9:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2006, 18:24
Posty: 71

Cytuj:
Cytuj:
03779- rail presure leaking in overrun conditions

02779- rail presure leaking in quantily compensation

nie jestem pewen pisowni pisalem z glowy. Nie napisales o jaki silnik chodzi. Jezeli o common rail to kolega powiedzial mi, ze moze chodzi o czujnik cisnienia turbo- trzeba zdjac obejrzec jak zasyfiony to trzeba nowy. Sam nie jestem mechanikiem wiec nie udziele Ci bardziej szczegolowych inf. Pozdrawiam i napisz co to bylo kiedy juz ustalisz
zawsze wersja angielska jest lepsza napewno to czujnik ciśnienia turbo ha ha ha
ciśnienie szyny
hahaha no tak bardzo smieszne .......faktycznie to "turbo" dodalem sam, chodzi o czujnik cisnienia a Ty Kolego napisz jak zlikwidowac usterke bo widac, ze lepiej sie łapiesz w tych sprawach


Post Wysłano: 15 mar 2008, 17:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

jeśli nie ma wycieku to może być czujnik ciśnienia lub zawór ograniczający
sprawdz układ paliwowy niskiego ciśnienia


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: