Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 paź 2007, 13:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sie 2007, 19:53
Posty: 28
Lokalizacja: Cieszyn

Cześć. Mam takie pytanie bo doszły mnie słychy ze jest zniżka na prawo jazdy jeśli jest sie uczniem i chcialbym sie dowiedzieć czy to prawda a jeśli tak to ile ?? Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

Temat przeniesiony. / Łukasz


Tytuł:
Post Wysłano: 05 paź 2007, 13:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2007, 14:11
Posty: 73
GG: 1220901
Lokalizacja: Szczecin

Ja miałem znizke 50 zł jak sie zapisywałem ( jestem studentem)


Tytuł:
Post Wysłano: 05 paź 2007, 13:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 cze 2007, 19:26
Posty: 109
GG: 5995409
Samochód: E220 Coupe
Lokalizacja: Warszawa

wszystko zależy od szkoły, stawki za kurs mogą się różnić pomiędzy szkołami, niektóre mają zniżki za fakt jednorazowej wpłaty całej kwoty, bądź fakt bycia uczniem/studentem. Stawka zniżki i sam fakt jej istnienia to indywidualna kwestia każdego kierownika.


Tytuł:
Post Wysłano: 05 paź 2007, 13:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 wrz 2007, 11:15
Posty: 31
Lokalizacja: 40 km do kraka :)

Cytuj:
wszystko zależy od szkoły, stawki za kurs mogą się różnić pomiędzy szkołami, niektóre mają zniżki za fakt jednorazowej wpłaty całej kwoty, bądź fakt bycia uczniem/studentem. Stawka zniżki i sam fakt jej istnienia to indywidualna kwestia każdego kierownika.
Dokładnie jest tak jak kolega napisał, możesz również zapisać sie na dwie kategrie na raz wtedy napewno coś taniej będzie, ale jesli chodzi o zniżki typowo dla uczniów to chyba jakiś chwyt reklamowy indywidualnego ośrodka szkoleniowego.

_________________
Jest B, C i E .......


Tytuł:
Post Wysłano: 06 paź 2007, 10:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sty 2006, 23:44
Posty: 153
GG: 4622331
Lokalizacja: WPR