Witojcie
Od jakiegoś czasu jeżdżę autobusami na liniach podmiejskich i o ile czasy pracy ogarniam z czasów "ciężarówkowych", o tyle problem mam odkąd zaczęło się przesiadanie z jednego autobusu na drugi, bo każdy ma inny tachograf...
Przy przejściu z cyfry na analog problemu nie ma żadnego - ale w drugą stronę pojawia się problem z dokumentowaniem aktywności.
I tak, w idealnym świecie powinienem po sesji "analogowej" zrobić wpis manualny, ale nie ma opcji zostawienia "dziur" w zapisie. Na firmie mi powiedzieli że mam klepać w tacho na dzień analogowy odpoczynek i kwita - czy to poprawne?
Poza tym też mnie naszła taka refleksja - w razie kontroli, jeśli nie pokażę tarczek, to skąd właściwie będą wiedzieć czy wtedy jeździłem czy nie?
No i też inna kwestia - brak obowiązku rejestracji czasu pracy na liniach do 50km. Jak oni liczą te 50km - w obie strony, czy tylko w jedną? Według karty drogowej? Jak jednego dnia jeżdżę na takiej linii, a drugiego na dłuższej to potrzebuję jakiegoś zaświadczenia?
_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje