Tłoczyska nie wybijałem. Oprócz oringów, do których dostęp blokuje tłoczysko wymieniłem wszystkie pozostałe i posmarowałem smarem silikonowym. Byłem pewien, że po złożeniu wszystko będzie idealnie działało. Jest poprawa, ale hamulce
dalej nie pracują tak jak powinny. Podniosłem przednią oś i zacząłem testowanie. Po bardzo mocnym naciśnięciu pedału hamulca i puszczeniu go siłowniki się odbijają w ciągu 2 sekund i koła się kręcą. Jednak gwałtownego i mocnego hamowania
używa się rzadko w trakcie jazdy.
Po lżejszym naciśnięciu hamulca następuje taka sekwencja zdarzeń:
1) Koła blokują
2) Mija około 20 sekund i siłowniki stoją w miejscu zablokowane
3) Następnie po upływie 20 sekund siłowniki odbijają w ciągu 2-3 sekund.
Czyli jak jest mocne uderzenie powietrza to odbija praktycznie od razu, a jak małe uderzenie to odbijają tak jak opisałem powyżej. Na pewno jest to wina zaworu, ponieważ po wyjęciu węża z zaworu, którym wraca powietrze z przednich
siłowników hamulce odbijają od razu.
Czyli duże ciśnienie zawór wypuszcza od razu, a na małym się blokuje.
Dzięki za schemat, który mi podesłałeś. Mam na myśli ten:
https://www.knorr-bremsesfn.biz/WCMS/Ar ... I90694.pdf
Jest to schemat do modeli zaworów: MB 4673, MB 4674, MB 4683, MB 4689.
Ja mam niestety model MB 4803.
Nie wiem czy na pewno ten schemat jest identyczny jak mojego zaworu.
Niestety takiego jak mój nie znalazłem.
Możliwe, że brakuje u mnie jakiegoś oringu i stąd taka sytuacja jednak bez schematu tego nie sprawdzę...