Mam nadzeję iż kiedyś doczekam sie działu na tym forum o naczepach....wg mnie kwestia bardzo ważna w transporcie choc pomijana na forum.....
Dziś chciałbym zaprezentować naczepy typu chłodnia...dodam iz od pewnego czasu interesuje się tą tematyką....
Zapraszam...
NACZEPA CHŁODNIA: KRONE – Cool Liner, typ: SDR 27 eL2 – S z przeznaczeniem dla Polski
Dane techniczne
Masa własna (z agregatem): 7 700 kg
Nacisk siodła: 12 000 kg
Nacisk osi: 3 x 8 000 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 36 000 kg
Dopuszczenie do ciągnika siodłowego: ISO 1726
Podwozie
podwójny t-ownik nośnik wzdłużny (2500 mm) i nośniki poprzeczne
sworzeń królewski
nowe wykonanie tyłu
długość ramy: 13 545 mm (łącznie z wspornikiem tylnym)
szerokość wspornika tylnego: 2 585 mm
Podpory
mechaniczne podpory sztuk 2 x 12 ton, produkcja JOST - MODUL, HAACON (wg wyboru producenta)
końcówka półokrągła
obsługa jednostronna - (prawa)
Osie
3 x osie, nośność 3 x 9 000 kg
zawieszenie – amortyzacja poduszki powietrzne typu BPW
zawór podnoszenia i opuszczania naczepy (1 szt.)
centrowanie środkowe
Opony
6 x tarcze kół - stalowe
opony 385/ 65 R 22,5 (11,75 x 22,5) producent naszego wyboru
Kosz
możliwość montażu/demontażu, mocowanie z tyłu po prawej lub lewej stronie
kosz ocynkowany
Błotniki
błotniki według normy EG 78/549/EWG fu i 91/226 EWG
Hamulce
hamulce tarczowe typu BPW według normy 71/320/EWG ff/ECE R13
wtyczka diagnostyczna
dwa kliny
instalacja ABS, 2S/2M, 2 czujniki na jedną oś
instalacja EPS, 2 sensory na oś
Oświetlenie
instalacja oświetleniowa według normy EG – 76/756/EWG ff
dwa duże światła obrysowe na gumowych nóżkach
boczne światła obrysowe typu LED według normy EG
wtyki elektryczne według normy DIN ISO 3731, 24 Volt 7 żyłowy
światła tylne wielofunkcyjne
dodatkowe dwa reflektory tylne
Podłoga
podłoga typu BO 13360
wanna podłogowa aluminiowa Low-Nosie
testowana według CSC/EN 283 dodatkowo wzmacniana w tylnej części
Powłoka
typ powłoki lakierniczej 13360
powłoka lakiernicza standardowa, maksymalnie w dwóch kolorach
podwozie RAL 5010 niebieskie
osie czarne
tarcze kół srebrne
części dodatkowe czarne lub srebrne
Dodatkowe
kosz na palety - w cenie
koło zapasowe - w cenie
dwa kosze na koła zapasowe - w cenie
dwie tablice odblaskowe czerwono/żółte - w cenie
rękaw rozprowadzający strumień powietrza - w cenie
oś podnoszona - w cenie
zbiornik paliwa 240 litrów - w cenie
agregat Thermo King SL 200 e 30 (gwarancja dwa lata) - w cenie z montażem
Kilka fotek:
NACZEPA CHŁODNIA SCHMITZ CARGOBULL, typ: SKO 24/L-13.4 FP 60 COOL - z przeznaczeniem dla Polski
Dane techniczne
Długość zabudowy (w świetle-użytkowa) 13.315mm
Szerokość zabudowy (w świetle) 2.460mm
Wysokość zabudowy (w świetle) 2.650mm
Masa własna 8.313kg
Ładowność 26.687kg
Wysokość siodła 1.139mm
Długość całkowita 13.550mm
Szerokość całkowita 2.600mm
Wysokość całkowita 4.013mm
Podwozie
- krótka rama dla zabudowy samonośnej
- tylne urządzenie zabezpieczające wg Dyrektywy 70/221/EWG
boczne urządzenie ochronne połączone ze skrzynią paletową wg Dyrektywy 89/297/EWG
- kosz na 2 koła zapasowe - umiejscowiony za zespołem osi (brak koła zapasowego)
- 2 odbojnice gumowe z tyłu pojazdu
- uchwyt dla gniazd elektrycznych i przyłączeń hamulcowych na przedniej ścianie
- klucz do osi 9-tonowych
Podpory
- JOST ze stopami półokrągłymi,
- obsługa jednostronna
Osie
- osie SAF z systemem ROTOS (system EBS2S/2M)
- elektroniczny system hamulcowy z systemem kontroli trakcji RSP
- zawieszenie pneumatyczne CARGOBULL, typu "MRH2-H030"
Opony
- felgi stalowe z odsadzeniem
- koła w rozmiarze 385/65R22.5 - wg wyboru Producenta (GY,DU,BS)
- hamulce tarczowe
Kosz
- kosz na 2 koła zapasowe, umiejscowiony za zespołem osi
Błotniki
Hamulce
- hamulce tarczowe
- układ hamulcowy pneumatyczny, dwuprzewodowy, wg Dyrektywy 71/320/EWG
- hamulec postojowy pneumatyczny
-regulacja poziomu za pomocą dźwigni zaworu przepływowego z funkcją Auto-Reset (naczepa powraca samoistnie do wysokości jazdy po przekroczeniu prędkości 17 km/h - zapbiega uszkodzeniu zawieszenia)
Oświetlenie
- układ 24V wg Dyrektywy 76/756/EWG
- sześciokomorowe lampy tylne
- 2 gniazda siedmiopolowe: 1xDIN ISO 3731, 1xDIN ISO 1185
- światła obrysowe LED z funkcją odblasku, 2 górne światła LED z przodu - białe i 2 tylne z tyłu - czerwone
- 1 para tylnych świateł ustaljących pozycję pojazdu na gumowych wysięgnikach
- ABS/EBS poprzez gniazdo ISO 7638 + CAN
- 4 lampy oświetleniowe wpuszczone w dach, włącznik za uchwytem tylnych lamp
Podłoga
- aluminiowa podłoga z blachy ryflowanej, osadzona na drewnanej sklejce
- izolacja termiczna 100mm twardej piany poliuretanowej ze wzmocnieniami poprzecznymi
- podłoga jako aluminiowa wanna
- aluminiowe listwy (300mmx4mm) na ścianach bocznych i czołowej zespawane z podłogą
Powłoka
- panele FERROPLAST wykonane z twardej poliuretanowej piany, bez mostków cieplnych, całkowicie szczelne na dyfuzję pary,
- zewnętrzna część paneli - ocynkowana, wysokogatunkowa blacha o grubości 0,6mm lakierowana metodą KATAFEROZY,
- powierzchnia paneli we wnętrzu pojazdu pokryta powłoką z tworzywa sztucznego
- ŚCIANA CZOŁOWA: Ferroplast o grubości 50mm ze wzmocnieniami pod agregat chłodniczy
- ŚCIANY BOCZNE: Ferroplast o grubości 65mm
- DACH: Ferroplast o grubości 85mm
- DRZWI: dwuskrzydłowe Ferroplast o grubości 80mm, 3 zawiasy aluminiowe na skrzydło
- rama drzwi ze stali szlachetnej
- aluminiowa warstwa ochronna u dołu drzwi, wewnątrz 300mmx4mm
Dodatkowe
- zbiornik paliwa 240 litrów - w cenie
- agregat Thermo King SL 200 e 30 (gwarancja dwa lata) - z montażem w cenie
- 2 ZAMKNIĘCIA Z DUŻYM UCHWYTEM PRZYPADAJĄCE NA KAŻDE SKRZYDŁO DRZWI TYLNYCHz montażem
- AUTOMATYCZNIE PODNOSZONA OŚ
Dodatkowe pole na tekst
- certyfikat niemiecki ATP FRC
- niemiecki certyfikat zamknięcia celnego
- tablice długiego pojazdu
- tablice TIR
- skrzyniopaleta na 33 europalety (pokrywa w kolorze białym)
- skrzynka narzędziowa z PCV
- profile cyrkulacyjne - 4 szt. (brak klap wentylacyjnych)
- kanały powietrzne
- gumowa alistwa ochronna na wysokość zabudowy na ramie zewnętrznej drzwi
Kilka fotek:
Zapraszam do dzielenia sie zdjęciami zestawów z chłodniami i wszelkimi radami z nimi związanymi...
Wkrótce nowe naczepy....
(C) citronex.pl