Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 kwie 2018, 9:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2018, 3:25
Posty: 54
Samochód: Scania P380, MAN TGX

Witam,
Proszę o opinię na temat wywrotek z muldą aluminiową. Dostałem ofertę od MEGA, Wielton i Febera. Ceny zbliżone, pytanie jak z jakością? Które awaryjne, łatwo korodujące? Osie SAF czy Mercedes? Może firmowe bębny MEGA?
Proszę o odpowiedź użytkowników.


Post Wysłano: 22 kwie 2018, 10:03
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3586
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Mega i całą jej otoczka to słaba jakość wykonania, najtańsze materiały itp. Za to dostępność i obsługa klienta poziom master....

Wielton.... czas oczekiwania na nową naczepę na chwilę obecną 3 miesiące... naczepy trochę już robione na szybko...
Przy odbiorze trzeba dobrze sprawdzać, w użytkowaniu też wychodzą czasami kwiatki.

Dobre, a chcesz nową, czy z rynku wtórnego?
Zboże, czy żwirówka?

Pomyśl nad GRAASem, dużo pochlebnych opinii słyszałem o tych naczepach, bardzo się poprawili, mała firma z dobrą jakością jak na PL warunki i Janmil, proste, dość mocne naczepy.

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 22 kwie 2018, 10:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2018, 3:25
Posty: 54
Samochód: Scania P380, MAN TGX

Właśnie typowo pod miał/węgiel. Terminy na wrzesień. Raczej nowa. Patelni nikt nie sprzedaje w dobrym stanie.


Post Wysłano: 22 kwie 2018, 11:04
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 lut 2012, 17:34
Posty: 1931
Samochód: w ETS'ie
Lokalizacja: Sthlm

ja miałem wieltona z osiami merca, podobno najlżejsze

_________________
Jeździłem na swoim zanim to było modne
Żyj tak żeby na starość powiedzieć: kuurła kiedyś to było


Post Wysłano: 22 kwie 2018, 13:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Ja mam osie DCA weightmaster coś 430 kilo taka oś na tarczy z zaciskiem Knorr SN7. Jezdzi to od 2004 roku i wymienione wszystkie poduchy oraz reperaturki prowadnic krótkich...


Post Wysłano: 22 kwie 2018, 13:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2683
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Jako, że nie jestes moim wrogiem i nie zycze ci źle to schowaj głeboką tą oferte z MEGI i zapomnij o tej marce :D mamy dwie identyczne Megi panelówki, rama i całe podwozie rdzewieje,aluminium sie utlenia na potęge a mają raptem 4-5 lat...

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 22 kwie 2018, 14:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Wieltona niezbyt miło wspominam, tyle że to był stary "typoszereg" ale z rozmów z użytkownikami nowszych to tak jak Ociu napisał mogą wychodzić kwiatki i podobno niezbyt stabilna przy kiprowaniu. Znam gościa co kupuje tylko Intercarsa na osiach MB i znać innych naczep nie chce, ja z kolei polecam Janmila toporna i cięższa ale za to solidna.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 22 kwie 2018, 14:54
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3586
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Jeżeli szukasz dużej naczepy pomyśl na prawdę nad graasem.
Nowe osie MB to już nie to samo co stare dobre lekko kręcące się... to samo BPW czy SAF.

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 21 maja 2018, 12:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2018, 3:25
Posty: 54
Samochód: Scania P380, MAN TGX

Witam ponownie.
Roszę o opinię na temat osi firmowych Mega (tarczówek).
Starsze podobno były kiepskie, jak to wygląda w obecnych czasach? Czy są awaryjne?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: