Strona 1 z 1 [ Posty: 18 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 gru 2015, 21:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

https://drive.google.com/file/d/0Bxt-dJ ... sp=sharing

Obrazek

co się dzieje jak się długo jedzie bez ciśnienia w wewnętrznym. Poszły się ....paść :mrgreen: dwie opony. Sporo zalezy od kierowcy czy czuje auto. :)

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 16 gru 2015, 21:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 sty 2011, 15:10
Posty: 878
GG: 5839699
Samochód: od wroga
Lokalizacja: Polkowice

Na aucie którym obecnie jezdze było dokładnie to samo. Yebly 2 na raz. Bak do wymiany o blotnikach nie mówiąc. Dzięki temu mam z jednej strony 10 miesięczne a z drugiej miesięczne opony i jest różnica wysokości co przekłada się na zayebisty dyskomfort. Krata temu kto to auto utrzyma wzdłuż lini.

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka

_________________
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!


Post Wysłano: 16 gru 2015, 22:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

jakie auto ? Ponoć niektóre Renie daja radę, bo zwolnice przy kole ale ogólnie wyobraź sobie jak cierpi dyfer. :wink: z reszta to było zgłoszenie awaryjne assistance i tez dołozyłem dwa nowe do 6mm z drugiej strony. Teoretyczna różnica nie powinna wynosić więcej niż 5% a tu 6 do 17 :]

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 16 gru 2015, 23:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 sty 2011, 15:10
Posty: 878
GG: 5839699
Samochód: od wroga
Lokalizacja: Polkowice

Mp4. Miałem pomysł pozamieniać i żeby się wyrównały ale boje sie,ze te nowsze się przegrzeja i jebnye. Z przodu zresztą mam to samo bo szeroka pękła w rowku lhs plus? I z jednej strony roczna z drugiej z sierpnia.także co mam mix opon ma aucie. I Jezdze od lewej do prawej...

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka

_________________
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!


Post Wysłano: 17 gru 2015, 10:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

słusznie prawisz....żeby Ci nie przyszło do głowy na jednego bliźniaka sparować wysoką i niską bo na sete szmaty pozbierasz z asfaltu :wink:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 17 gru 2015, 23:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Cytuj:
co się dzieje jak się długo jedzie bez ciśnienia w wewnętrznym. Poszły się ....paść :mrgreen: dwie opony. Sporo zalezy od kierowcy czy czuje auto. :)
Ten kierowca musiał być głuchy i nic nieczuły, do tego jechał cały czas na wprost bez startowania od zera. Dla czego tak piszę taka opono daje takie dźwięki że szok :shock: , obcieranie i klepanie. Co do wyczucia to też ciekawa sytuacja z automatu zmniejsza się przyczepność, przy rozpędzaniu. Odnośnie Kolegi Kłaliti z różnymi wysokościami opon to faktycznie prowadzenie na wprost i na mokrym jest mocno nie przyjemne. Z różnymi patologiami oponiarskimi miałem do czynienia, ale najgorszą było montowanie opon na jednej osi z różnymi bieżnikami (po awarii opony), gdzie przyczepność każdej z nich była inna na zrywanie i wchodzenia w łuki na zakrętach.

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 20 gru 2015, 0:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1611
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Z różnymi patologiami oponiarskimi miałem do czynienia, ale najgorszą było montowanie opon na jednej osi z różnymi bieżnikami (po awarii opony), gdzie przyczepność każdej z nich była inna na zrywanie i wchodzenia w łuki na zakrętach.
Używałeś tego auta w wyscigach ciężarówek?? Sorry, ale ja rozumiem, nie bo nie,bo prawo tak mówi, bo lobby producentów opon, lobby gumiarzy itd itd ,ale na Boga - żaden kierowca w jeździe tego nie odczuje (mówię o bliźniaku bo tego temat się tyczy i dołożeniu opony choć trochę podobnej , a nie jodły z koparki z typową autostradówką).

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 20 gru 2015, 1:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Cytuj:
Używałeś tego auta w wyscigach ciężarówek??
Niestety nie, a szkoda :lol: . Za to ciekawy jestem skąd masz takie skojarzenia :?:
Cytuj:
Sorry, ale ja rozumiem, nie bo nie,bo prawo tak mówi, bo lobby producentów opon, lobby gumiarzy itd itd ,ale na Boga - żaden kierowca w jeździe tego nie odczuje (mówię o bliźniaku bo tego temat się tyczy i dołożeniu opony choć trochę podobnej , a nie jodły z koparki z typową autostradówką).
Oczywiście że jest odczuwalne i to nie chodzi o lobby producentów, prawo itp., a o stan tych opon wysokości, rodzaj bieżnika (i tu nie trzeba jodły porównywać z szosówka wystarczy M+S), zmienne warunki nawierzchni (deszcz, śnieg, lód, drogi górskie itp.), ogólny stan techniczny pojazdu. A odczucia są większe przy ruszaniu, hamowaniu i wchodzeniu w zakręty. Pamiętaj jedno że jeśli Ty tego nie odczuwasz to nie znaczy że inni tego nie czują, pomińmy to że do wszystkiego szybko można się dostosować i zmienić do tego styl jady. Ta rozmowa i tak jest bez sensu jeśli ktoś nie czuje kapcia na bliźniaku i jedzie do wystrzału drugiej opony itp. sytuacje to jak może odczuwać co się dzieje z jego pojazdem.

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 21 gru 2015, 18:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1611
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Cytuj:
Używałeś tego auta w wyscigach ciężarówek??
Niestety nie, a szkoda :lol: . Za to ciekawy jestem skąd masz takie skojarzenia :?:
Cytuj:
Sorry, ale ja rozumiem, nie bo nie,bo prawo tak mówi, bo lobby producentów opon, lobby gumiarzy itd itd ,ale na Boga - żaden kierowca w jeździe tego nie odczuje (mówię o bliźniaku bo tego temat się tyczy i dołożeniu opony choć trochę podobnej , a nie jodły z koparki z typową autostradówką).
Oczywiście że jest odczuwalne i to nie chodzi o lobby producentów, prawo itp., a o stan tych opon wysokości, rodzaj bieżnika (i tu nie trzeba jodły porównywać z szosówka wystarczy M+S), zmienne warunki nawierzchni (deszcz, śnieg, lód, drogi górskie itp.), ogólny stan techniczny pojazdu. A odczucia są większe przy ruszaniu, hamowaniu i wchodzeniu w zakręty. Pamiętaj jedno że jeśli Ty tego nie odczuwasz to nie znaczy że inni tego nie czują, pomińmy to że do wszystkiego szybko można się dostosować i zmienić do tego styl jady. Ta rozmowa i tak jest bez sensu jeśli ktoś nie czuje kapcia na bliźniaku i jedzie do wystrzału drugiej opony itp. sytuacje to jak może odczuwać co się dzieje z jego pojazdem.
Dlaczego takie skojarzenie?? No cóż lekki tył 170km/h na mokrym asfalcie ... Tam rozumiem, że wszystko czuć, ale nikt mi nie powie, że w normalnych warunkach eksploatacji, na ciężarówce dmc 40t czuć inną, jedną opone na bliźniaku.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 22 gru 2015, 23:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2014, 20:02
Posty: 14

Cytuj:
Cytuj:
Z różnymi patologiami oponiarskimi miałem do czynienia, ale najgorszą było montowanie opon na jednej osi z różnymi bieżnikami (po awarii opony)...
Nie no Wilk! Ty już coś jeździłeś czy dopiero co prawko odebrałeś???
Chłop się ratował z opresji aby do domu dojechać, a ty piszesz, że to najgorsza patologia???
Ta twoja wiedza to albo z neta albo od instytutu parkingowego :)


Post Wysłano: 23 gru 2015, 1:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Miałem sobie odpuścić odpowiadanie na ten post, ale jednak się skuszę.
Cytuj:
Chłop się ratował z opresji aby do domu dojechać, a ty piszesz, że to najgorsza patologia???
Na to odpowiem Ci pytaniem, czy umiesz czytać ze zrozumieniem :?: Bo według mnie nie bardzo przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. Drugie pytanie wiesz ile czasu jeździłem w takim układzie opon po tej awarii, więc skąd Ci się wziął jakiś chłop :?:
Cytuj:
Nie no Wilk! Ty już coś jeździłeś czy dopiero co prawko odebrałeś???
Cytuj:
Ta twoja wiedza to albo z neta albo od instytutu parkingowego :)
Co do pierwszego pytania Ci co mnie znają wiedzą ile siedzę w tej branży, a Tobie Kolego kolorowy nie będę się spowiadał bo nie widzę w tym najmniejszego sensu. Co do drugiego pytania sprawdziłem Twoją wiedzę na podstawie 9 wcześniejszych postów i nie znalazłem tam choć najmniejszej znajomości branży transportowej, ani oponiarskiej. Więc nie zarzucaj mi braku wiedzy jeśli sam jej nie masz. Następna sprawa naucz się pisać po Polsku (Ty, Twoje od dużej litery, a ilość pytajników dużo mi o Tobie mówi :wink: ) i czytać ze zrozumieniem za nim będziesz wysuwał jakieś tezy.
Na koniec napiszę że jeśli nie czujecie swoich maszyn to nie jest mój problem, ale wasz. Przepraszam za Off- top w tym temacie.

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 23 gru 2015, 10:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

To ja się dołącze jeszcze , bo widze , że rozmowa jest typowa jak Polak z Polakiem i jak katolik z katolikiem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Panowie zdrowych, spokojnych, koleżeńskich Świąt Bożego Narodzenia :D

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 24 gru 2015, 18:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2683
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Ja ostatnio mialem wkoncu okazje sprawdzic cisnienie w oponach na zimno na bazie na dosc dokladnym sprzecie i 4 miesieczny TGX, 6x Continental 6x 7.5 atm :? biorac pod uwage ze kola pompowali w lipcu w czasie upałów jest to mozliwe zeby byla taka rożnica przy ostatniej temp ~5st. C ?

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 24 gru 2015, 20:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Tak, możliwe dlatego nie wolno zaniedbywac zwłaszcza na zimę w dół.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 25 gru 2015, 12:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Kermiter twój awatar rozwala system :lol:


Post Wysłano: 02 sty 2016, 18:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Cytuj:
Ten kierowca musiał być głuchy i nic nieczuły, do tego jechał cały czas na wprost bez startowania od zera. Dla czego tak piszę taka opono daje takie dźwięki że szok :shock: , obcieranie i klepanie.
No, to ja chyba też byłem głuchy i nieczuły i dojechałem ze Śląska do Legnicy praktycznie bez powietrza w wewnętrznym kole. :mrgreen: Klepać zaczęło dopiero po uzupełnieniu powietrza.
Cytuj:
Następna sprawa naucz się pisać po Polsku (Ty, Twoje od dużej litery, a ilość pytajników dużo mi o Tobie mówi :wink: )
Na koniec napiszę że jeśli nie czujecie swoich maszyn to nie jest mój problem, ale wasz.
Przyganiał kocioł garnkowi...:)

"[…] ma Pani rację – jedynie formy odnoszące się do adresata (Ty, Ciebie, Twój, Wy, Wasz, Państwo, Pański itp.) zapisuje się w polskich listach wielką literą. Formy wskazujące na nadawcę (ja, my, mnie, mój, nasz itp.) zapisuje się małą literą."
Żródło: http://www.rjp.pan.pl

Przepraszam za Off-top :)


Post Wysłano: 08 sty 2017, 21:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Ja ostatnio mialem wkoncu okazje sprawdzic cisnienie w oponach na zimno na bazie na dosc dokladnym sprzecie i 4 miesieczny TGX, 6x Continental 6x 7.5 atm :? biorac pod uwage ze kola pompowali w lipcu w czasie upałów jest to mozliwe zeby byla taka rożnica przy ostatniej temp ~5st. C ?
tak odgrzebując i uczulając, te 20% z linka to fakt :
http://motoryzacja.interia.pl/samochody ... Id,2334193

art o osobówce ale procentowo się też zgadza z ciężarówką. Biorac pod uwagę cięższe warunki pracy w ciężarówce i w związku z tym rozgrzewanie opon w trasie przyjąć można spadek na mrozach o około 10% nawet po rozgrzaniu co daje "utratę" około bara z pompowania późnym latem czy jesienią do warunków dzisiejszych.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 31 paź 2017, 0:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Posprawdzali ciśnienia ? Spadła temp i już się trafiają rodzynki po 7-7,5 bara :wink:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 18 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: