Cytuj:
Życzę powodzenia z takimi eksperymentami to na pewno turbina będzie do wymiany. Turbina nie może pracować bez obciążenia czyli w roszczelnionym układzie dolotowym do kolektora ponieważ turbina dostanie za duże obroty co może skutkować uszkodzeniem mechanicznym jej.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
No po godzinnej pracy na wysokich obrotach to mogłoby się coś jaj stać ale nie po kilkusekundowej.
Cytuj:
Po za tym jak by była wilgoć miedzy intercoolerem a kolektorem ssącym to i tak wszystko przeleci bez ściągania przewodu z intercoolera do silnika i zostanie wszystko spalone.
Jeszcze chyba nie widziałeś co może nazbierać się w intercool-erze ja widziałem wylatujące kawałki lodu wielkości jabłka i strumienie wody ,skoro uważasz że to może zostać przepalone przez silnik to spoko bo mi się wydaje że raczej będzie mu ciężko
Najprostrzym i skutecznym sposobem jest zagrzanie intercoolera np przez nadmuch ciepłego powietrza z zewnątrz i przedmuchanie go za pomocą turbiny przy odkręconej gumie z kolektora ssącego i skierowania jej w bok ,no oczywiście można go wyciągnąć i przeczyścić na zewnątrz, lub też niech silnik sam sobie radzi jak Ci to sugeruje kolega MAN