wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://wagaciezka.com/ |
|
Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 http://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41375 |
Strona 3199 z 3555 |
Autor: | Rossi [ 19 sie 2021, 23:25 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
W Iweko dłużej jak sprzęgło wytrzymują. Tyle, że sprzęgła potrafią wytrzymać ponad bańkę. Także tego... |
Autor: | Luka [ 20 sie 2021, 5:12 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
W scanii e6, to ponoć sprzęgło drugie łożysko objeździ. |
Autor: | Kermiter [ 20 sie 2021, 5:37 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj:
Łożysko oporowe w Streamline powiedziało dość przy 558tkm. Liczyłem chociaż na 100tkm więcej
Daleko od chałupy padło? Będzie film u mobilnej? ![]() ![]() |
Autor: | Mihu [ 20 sie 2021, 9:17 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Padło koło Drezna, więc w sumie niedaleko. Zjechała o własnych siłach w trybie awaryjnym (to fajny patent w Scanii) i stoi już na warsztacie. Ale przyznam, że w pierwszym odruchu dzwoniłem do Darka z pytaniem o możliwości, ale właśnie szykował się do wyjazdu na urlop ![]() Rossi, te milionowe przebiegi to dla automatów też? |
Autor: | Rossi [ 20 sie 2021, 10:06 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Nie też, ale tylko. W manualach to normalnie 600-700kkm, choć za dużo takich nie mieliśmy. |
Autor: | Kermiter [ 20 sie 2021, 11:13 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Czeekaj. Z Drezna wrócił do DOA w trybie serwisowym z walnietym lożyskiem sprzęgła? |
Autor: | Mihu [ 20 sie 2021, 12:24 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Dokładnie tak. Jeszcze w Chemitz zrobił przepinkę naczep. |
Autor: | łukasz [ 20 sie 2021, 15:35 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
To już nie te auta co kiedyś.U mojego ojca poszło ostatnio sprzęgło w FH460 ,650tys.Auto od nowości w jednych rękach... |
Autor: | Damian_DAF [ 20 sie 2021, 19:48 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Dam znać jak w moim manualu pójdzie sprzęgło, póki co, ma się dobrze. ![]() |
Autor: | chodko [ 20 sie 2021, 19:56 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj:
Padło koło Drezna, więc w sumie niedaleko. Zjechała o własnych siłach w trybie awaryjnym (to fajny patent w Scanii) i stoi już na warsztacie.
Jak działa ten tryb awaryjny ? |
Autor: | łysy68 [ 20 sie 2021, 20:17 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Czy dk 19 w okolicy Lublina w kierunku Kraśnika można przejechać |
Autor: | Twaróg [ 20 sie 2021, 22:05 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Od Lublina do Kraśnika jest przejezdne tylko że w budowie eSki. Google może pokazywać że zamknięte ze względu na remonty. Przykładowo zamykają gdzieś kawałek starej nitki robią obok tzw bajpasy i wujek google już wtedy glupieje |
Autor: | łysy68 [ 20 sie 2021, 22:17 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Dzięki kolego w poniedziałek rano ruszam |
Autor: | Mihu [ 21 sie 2021, 12:30 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj:
Jak działa ten tryb awaryjny ?
Działa tak, że auto jedzie normalnie tyle tylko, że odpalane jest na załączonym biegu. W czasie jazdy może nie działać automat, więc konieczna może być manualna zmiana biegów. Tryb awaryjny włącza się odpowiednią sekwencją czynności. Czasami aby auto ruszyło w trybie awaryjnym konieczne jest wypięcie elektroniki sterującej siłownikiem sprzęgła.
|
Autor: | Polin [ 21 sie 2021, 14:34 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Pytanie z innej beczki ale może ktoś będzie wiedział, mam do pomalowania pistoletem kilka plastikowych elementów a chwilowo nie mam kompresora, czy da się podpiąć pistolet do malowania do powietrza z ciągnika żeby to w miarę działało? Żeby było jasne nie mówimy tu o precyzyjnym lakierowaniu tylko o „psiknięciu” kilku plastikowych pojemników do odświeżenia. |
Autor: | Bauer [ 21 sie 2021, 14:48 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Jak najbardziej. Musisz jedynie mieć przejściówkę z butli na szybkozłączkę, reduktor ciśnienia i malować na odpalonym aucie. |
Autor: | Polin [ 21 sie 2021, 15:27 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Reduktor mam, taki z manometrem który wpina się miedzy przewód a pistolet. Wąż tez jest z szybkozłączką bo mam tam wpięty pistolet do pompowania kół wiec będzie chyba ok |
Autor: | łysy68 [ 21 sie 2021, 17:39 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Do znawców Iveco 10 litrowy silnik euro 5 z ad blu eev i do tego automat 12 biegowy as tronic jakaś opinia na co uważać czy jak pisał Rossi " milion kilometrów bez dotykania" |
Autor: | Rossi [ 21 sie 2021, 20:18 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Aż tak to nie, to że sprzęgło trochę wytrzymuje jeszcze o niczym nie świadczy. Jak się trochę zna te samochody to źle nie jest, ale nauka kosztuje. Czasu i pieniędzy. EEV są już stosunkowo dopracowane, ale na dzień dzisiejszy mają taki przebieg, że większość z osprzętu silnika z turbo na czele będzie już do wymiany, o ile już nie zostało wymienione. Turbosprężarka często przy 600-700kkm ogólnie jest jeszcze sprawną, ale zmienna geometria siada i turbo przeładowuje. Przy adblue jak już to czujniki nox sporadycznie padają, tak raczej chodzi. W instalacji elektrycznej najczęściej przecierają się i gniją kable od tylnych lamp. Jak się zapuści takie Iveco, albo takie kupi to szybko robi się skarbonka. Początki z tą marką często bywają jednak zniechęcające. |
Autor: | davo76 [ 21 sie 2021, 21:54 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Aj tam ogólnie niema źle. Ja bym się chętnie przesiadł spowrotem na Stralisa. Z ciągników to jeżdżę na bieżąco FM i seria G, generalnie trzęsie w jednym i drugim jakoś Iveco jest sprężyste mimo komfort jazdy był w nim lepszy. Może to kwestia przyzwyczajenia ale gdybym dziś szukał auta dla siebie to prędzej bym kupił Stralisa niż jakieś premium marki bo tam większość rzeczy jest przereklamowane. I ta legendarna awaryjność Iveco, przez 12 lat miałem jedna większą awarie pompa adblue... Jak ma się coś zepsuć to czy to będzie Scania czy Iveco to i tak padnie. Może Scania jest mniej skomplikowana w niektórych miejscach, ostatnio wymieniałem poduchę kabiny i jest to dużo prostsze niż w Iveco, ale co z tego skoro gumy na drążkach wywalone w aucie co ma 361 przebiegu a w Stralisie wytrzymały ori do bańki... Ja bym tu mógł pisać do rana za i przeciw ale z ekonomicznego punktu widzenia wolę Stralisa. |
Strona 3199 z 3555 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |