wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://wagaciezka.com/ |
|
Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 http://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41375 |
Strona 2998 z 3555 |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 25 sie 2020, 23:33 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Jak ktoś nie dociągnie daszku to jest [wycenzurowano]. ![]() |
Autor: | Rossi [ 26 sie 2020, 0:21 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Od czasów pojedynczych zawiasów problemów z zamykanie drzwi w Schmitzach nie ma, no chyba, że ma aluminiowe słupki to wtedy problemy mogą, ale nie muszą się pojawić. U mnie firma się definitywnie przedstawiła z Krone na Schmitza głównie z powodu rdzy. Teraz z zaprzyjaźnionej firmy przeprowadzają do nas Kromki w wieku około 5 lat do remontu i chłopaki z warsztatu je skrobią i malują żeby wytrzymały drugie 5. Najgorzej jest w środku multilocków. POgólnie rama zanim dojedzie ze Słowacji do Verlte to już jest ruda i nikt się tym nie przejmuje. Ze dwie czy trzy Szmitki mamy kupione jako mniej niż roczne powypadkowe. Tam się po prostu odkręca i wymienia uszkodzone elementy jak klocki lego i naczepa wraca do stanu fabrycznego, bez cięcia gięcia i prostowania. Krone swoje zalety ma, np. przednią ścianę, która potrafi utrzymać ładunek przy wypadku, ale ogólnie szef miał tego dość. Co do Wieltona to firma polska, ale zamówić jakieś części do niej u producenta to jest porażka, gdzie np. w EWT Stryków dzwonisz w piątek wieczorem, że coś potrzebujesz i jeszcze tego samego dnia możesz odebrać część. |
Autor: | smotylo [ 26 sie 2020, 6:53 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Ale ten schmitz jakiś bardzo giętki chyba jest? Czesto widać załadowane wygięte jak banany w mojej konfiguracji identycznej również drzwi aluminiowe dodane w krone i jest lżejsza o 229 kg od schmitza. Krone ma sporo wad ale to że jest prosta po załadowaniu a o dziwo lżejsza od schmitza no i ściana przednia spowodowały że wolałem krone i nie wiem czemu ten schmitz jest taki polecany duża zaleta to że jest w ocynku i stary dobrze wygląda |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 26 sie 2020, 7:50 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj:
Jeździłem z chłodnią Krone ponad 2 lata i nic oprócz uszkodzenia światła LED w tylnej lampie, nic się z nią nie działo. Co do rdzy, w starszych chłodniach, które były we firmie, tylne belki zderzaka korodowały.
No w naszych też koła jeszcze nie poodpadały, ale wszystko przed nami ![]() W porównaniu do Schmitza są to przekombinowane naczepy, wykonane marnie (popuchnięte panele, czy rozklejający się dach to to norma i to w kompletnie bezwypadkowych egzemplarzach). Jedna jest tak sztywna, że nie ma opcji zamknąć drzwi jak auto stoi minimalnie chociaż krzywo, może trzeba drzwi spinać pasami na krzyż ?? Odpadające paleciary, ściana działowa wykonana z papieru, zamknięcia do paleciar już w części mamy przerobione bo się rozpadły. Generalnie co się nie popsuje, odpadnie to słychać tylko, że ten typ tak ma. Z tego co słyszałem to przyszła teraz nowa partia naczep i dziwnym trafem powrót do Schmitza. A no i ruda, nie znasz dnia ani godziny jak coś odpadnie ![]() |
Autor: | patrykbor [ 26 sie 2020, 8:02 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Panowie czy odcinek drogi s2 między s8 i A2 jest obięte zakazem ? |
Autor: | ociu [ 26 sie 2020, 8:04 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Osobiście co do schmitza mam mieszane uczucia, strasznie giętka naczepa, aczkolwiek stabilna na drodze, tu mam 08 rok, w porównaniu do wieltona 14 rok przepaść jeżeli chodzi o warunki jezdne. Ciężko chodzą słupki i dach, drzwi się ciężko zamykają, ale mam już standardowo pęknięte słupki, trzeba ją od prawej na lewo ściągnąć, zamknąć lewe drzwi, potem lekko dociągnąć prawy pas i zamknąć prawe. Bez pasów na X zapomnij że zamkniesz drzwi. Multilock też kijowy, jak od pasa ma wrażenie, że zaraz wypadnie i już parę razy mi wyleciał... Ale.... Jakość wykonania i prostota budowy kładzie na kolana. W sobotę robiliśmy tarcze, jedna oś w dwie osoby, od 8 do 13 nie było tematu, łącznie z wymianą gumek i talerzyków na zaciskach i przerwą na kawę i ciacho. Wszytko rozkręcane, proste i ocynkowane. Baja... Największym minusem tej naczepy jestem wiotkość i delikatność. Pękają profile trzymające szyny do słupków, plusem w minusie jest to, że łatwo i prosto się je odkręca. Samemu robiłem i idzie to ogarnąć, fotki nie pokaże, ale jest zdjęcie jak osobówką na pasie odciągam szynę, podniesioną na lewarku samochodowym, tak żeby zeszła z uchwytu od słupka ![]() Wazzup byłby dumny ![]() Jak tylko mam możliwość, spinam na środkowych słupkach naczepę na X, żeby nie latała na górnych szynach. Krone... Odciągam tylko i zamykam w nich drzwi... Ale dla mnie, to szrot na kołach... |
Autor: | piotrek_ [ 26 sie 2020, 8:12 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj:
Panowie czy odcinek drogi s2 między s8 i A2 jest obięte zakazem ?
Od węzła Opacz do węzła z dk92, bodajże to jest Warszawa Zachód, zakazu nie ma
|
Autor: | Samodzielny [ 26 sie 2020, 10:55 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
7 zmian w pracy kierowcy od 20 sierpnia 2020 r. (Pakiet mobilności) Ktoś coś o tym powie ? Dotyczy krajowkarzy ? Mózgi co nas rozliczaja twierdzą, ze mogę dobić ale czy jak w pon i wtorek zrobiłem 10h to mogę [wycenzurowano] jeszcze w czwartek 10h ? Tu jakiś art. https://kadry.infor.pl/kadry/indywidual ... nosci.html |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 26 sie 2020, 11:07 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Jak zjeżdżasz na bazę to możesz o godzine wydłużyć, ale musisz zrobić 24H, jak wykręcisz 45h to nawet 2. Jak nie masz już 10tek, to wydłużasz 9-tke, czyli możesz w sumie 10 albo 11h jechać. |
Autor: | Samodzielny [ 26 sie 2020, 11:33 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
No a czas pracy ? Muszę się zmieścić w tych 24h ? Aż to takie dziwne ze można sobie godzinę wydłużyć tak o, nawet taki zwykły krajowkarz/kominiarz. W sumie zjeżdżam bo piątek wolny wiec niby na legalu ![]() |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 26 sie 2020, 11:36 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Też się z automatu wydłuża. Tylko koniecznie zrób wydruk i napisz co robiłeś. |
Autor: | f12 [ 26 sie 2020, 12:03 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Przed wykorzystaniem dodatkowego czasu jazdy, należy zrobić 30 minutową przerwę. Należy też pamiętać, że tygodniowy oraz dwutygodniowy czas prowadzenia nie ulega zmianie. |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 26 sie 2020, 12:07 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Tylko jak wydłużasz o 2h musisz zrobić 30 minut. Tygodniowy też ulega zmianie, ale to muszę zweryfikować. Zaraz powinienem dostać materiały odnośnie pakietu to potwierdzę. |
Autor: | davo76 [ 26 sie 2020, 12:08 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
A moja Kronka ma 16 lat i słupki obsługuje jedna ręka w drugiej trzymając telefon na uchu, podobnie plandekę i tylne drzwi. Jedynie to dach ciężko uciągnąć jedna ręka bo od lat targania wiatrem zrobiły się dołeczki od rolek i po prostu trzeba rozpędzić. Jak dla mnie wadą tej naczepy są drzwi, raz że są za ciężkie a dwa że podkład odpryskuje od ocynku, po tym widać wiek naczepy bo nawet plandeki mam fabryczne bez sznit. W drugiej starszej Krone są aluminiowe drzwi i wyglądają dużo świeżej... Gdybym teraz kupował to tylko Krone BPW lub DCA/JOST ponieważ jeżdżę nią 14 lat i dopiero teraz robiłem jakiś remont, wymieniona 1 płyta od wystrzału - tak by dalej było wszystko ori. Spawanie jakichś poprzeczek piasek i malowanie, to jest bezobsługowy sprzęt. Raz na 15 lat stanąć porobić porządnie to chyba nie wielki problem. |
Autor: | Rossi [ 26 sie 2020, 12:59 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
No nie wiem czy jakbyś zaczął ciężko wozić czy by nie zaczęły się płyty zarywać, czy poprzeczki są na tyle mało zmęczone życiem, że byłyby w stanie je utrzymać. Z drugiej strony w takich 16-letnich to miało co gnić, teraz te słowackie odchudzone ramy góra po 5 latach trzeba zdejmować płyty, wszystko czyścić i malować żeby był z tego jakiś pożytek. Jeździłem długi czas starym parchem 2004 rok i oprócz zacisków jednotłoczkowych które wiecznie stawały, to ogólnie też to dawało radę, ale tyle co się naoglądałem tych naczep to już bym wolał Wieltona. |
Autor: | davo76 [ 26 sie 2020, 13:08 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Mamy Mega liner 2016 rok i wygląda nieźle rdzy prawie zero a jeździła na Szwecję, trudno powiedzieć od czego to zależy... W tej nowej fakt, są jakieś inne zaciski, w tych starych Knorr na dwóch tłoczkach są nie do zdarcia |
Autor: | ociu [ 26 sie 2020, 13:13 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Wielton nie wiem co chciał ugrać odchudzając ten tył ramy... To jest lipa. I przedliftowe mające ściany z dykty... Ja nie wiem jak oni uzyskali xl15... Generalnie jakbym miał stawać przed kupnem kolejnej naczepy, to raczej wielton.....ale po lift. Dach edscha, słupki też, mocna podłoga, jedyny minus, że pływa w koleinach, brakuje zastrzałów między uchwytami od osi... Chyba że schwarzmuller, ale ciężko wyłapać coś fajnego w rozsądnej kasie... |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 26 sie 2020, 13:25 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj:
Należy też pamiętać, że tygodniowy oraz dwutygodniowy czas prowadzenia nie ulega zmianie.
Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że tygodniowy i dwutygodniowy też się wydłuża.
|
Autor: | Samodzielny [ 26 sie 2020, 15:19 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Kto to wymyślił i po co nie mam pojęcia ![]() |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 26 sie 2020, 15:42 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Nie wiem, ale dostałem w końcu ustawę i jest tak: Cytuj: Art. 12 akapit 2 i n. Pod warunkiem że nie zagraża to bezpieczeństwu ruchu drogowego, w wyjątkowych okolicznościach kierowca może także odstąpić od art. 6 ust. 1 i 2 oraz art. 8 ust. 2, przekraczając dzienny i tygodniowy czas prowadzenia pojazdu o maksymalnie jedną godzinę, aby dotrzeć do centrum operacyjnego pracodawcy lub swojego miejsca zamieszkania w celu wykorzystania tygodniowego okresu odpoczynku.
Czyli tygodniowy można przekroczyć, ale dwutygodniowego już nie.
Na tych samych warunkach kierowca może przekroczyć dzienny i tygodniowy czas prowadzenia pojazdu o maksymalnie dwie godziny, pod warunkiem że wykorzystał on przerwę trwającą nieprzerwanie 30 minut bezpośrednio przed tym dodatkowym czasem prowadzenia pojazdu niezbędnym, aby dotrzeć do centrum operacyjnego pracodawcy lub swojego miejsca zamieszkania w celu wykorzystania regularnego tygodniowego okresu odpoczynku. |
Strona 2998 z 3555 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |