wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://wagaciezka.com/ |
|
Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 http://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41375 |
Strona 2997 z 3555 |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 25 sie 2020, 11:38 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Zaraz dopytam konkretnie na piśmie i dam znać. |
Autor: | Bauer [ 25 sie 2020, 12:56 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Ktoś jest zorientowany czy na trasie Praga - Rozvadov albo w samych Niemczech jest szansa kupić niemiecką naklejkę ekologiczną na szybę? |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 25 sie 2020, 13:03 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Na rozvadowie możesz kupić, ale za ile to nie pamiętam. |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 25 sie 2020, 13:51 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj:
Nevesu, coś nie do końca. Miałem na testach low decka TGX 470 w starej kabinie i miał 14 biegową skrzynię z retarderem 4100 ze Scanii.
Rzeczywiście coś może być na rzeczy, bo teraz już Pan jest w 95% pewny.No więc albo ciekawostka, albo plotka, sorki. W sumie to pół legenda, pół prawda, pół nieprawda. |
Autor: | hans [ 25 sie 2020, 15:11 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Pół człowiek, pół litra.... ![]() |
Autor: | eRKaZet [ 25 sie 2020, 15:26 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
TGS 26.420, rocznik 2019, kabina dzienna, skrzynia automatyczna ze Scanii. |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 25 sie 2020, 16:18 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Generalnie coś jest na rzeczy: http://www.man-bodybuilder.co.uk/specs/ ... r_2019.pdf http://www.man-bodybuilder.co.uk/specs/ ... r_2019.pdf Zwykły ciągnik 4x2 (ale też mega) wychodził wg specyfikacji na 14 biegowej skrzyni o oznaczeniu 1427 DD i z tego co znalazłem to jest Scania GRS 905. Natomiast każdy inny wynalazek, ciągnik 3 osiowy, solówka, czy 15 litrowy motor ma skrzynie 12 biegową o oznaczeniu 1226DD: http://www.man-bodybuilder.co.uk/specs/ ... r_2019.pdf http://www.man-bodybuilder.co.uk/specs/ ... r_2019.pdf http://www.man-bodybuilder.co.uk/specs/ ... r_2019.pdf I to wg tego jest ZF (5 strona) Kwestia też jak na rynek Polski szły te auta. |
Autor: | Sebastian_92 [ 25 sie 2020, 20:57 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
@korni im nowsze te wieltony tym coaraz bardziej klepane na sztukę ![]() ![]() |
Autor: | Bauer [ 25 sie 2020, 21:05 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
No cóż ostatnio WIELTON dość srogo dostał po dupie bo miała dojść do końcowego etapu transakcja, odbioru sporej ilości naczep dla Linka. Jednak okazało się, że są w nich wady (nie chce zmyślać jakie bo zapomniałem o co dokładnie chodziło) i ostatecznie Link wycofał, się z ich odbioru. Z drugiej strony przypuszczam, że było to zagranie celowe by nie inwestować w naczepy z powodu lockdownu jaki panował z tytułu pseudowirusa. Mimo wszystko, WIELTON miałby szanse być solidnym graczem ale jakość wykonania i dosłowny pierdylnik jaki tam panuje zniechęcają. |
Autor: | Sebastian_92 [ 25 sie 2020, 21:15 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
w zeszłym roku gosciłem u nich na warsztacie, cały dzień jeb...i się, ale cóż ja to zobaczył to widać typowo podejście jest sztuka jest ok, akurat temat skorupy agro robili, gość postawił ultimatum i to był ostatni dzien w którym musiała wyjechać by została przyjeta po 3 czy 4razach naprawianych (tam coś krzywa rama czy mulda była) i i ostatniego dnia dopiero wzieli się za składanie brakujących elementów jak nadstawki plandeka itd, co sie okazało nic do siebie nie pasowało latanie i wiercenie na szybko gdzie bądź poobijanie itd. ogólnie masakra patrząc z boku zero poszanowania dla klienta i jjego sprzętu |
Autor: | Mihu [ 25 sie 2020, 21:19 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Nie zawsze podstawowym kryterium wyboru danego producenta jest cena ![]() Aczkolwiek sam coraz częściej myślę nad zakupem nowej naczepy i jakoś nieszczególnie spoglądam w stronę Wieltona. Szkoda bardzo, bo do niedawna lubiłem ich wyroby i bardzo chętnie zainwestowałbym pieniądze w polską markę. Ale ilość przypadków wtop jakościowych mocno zniechęca. |
Autor: | korni8808 [ 25 sie 2020, 21:25 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
U nas kolejne zamówienie idzie już jedyną słuszną drogą do Schmitza. |
Autor: | Atego [ 25 sie 2020, 21:38 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Z czystej ciekawości, czemu Schmitz, a nie Krone? |
Autor: | korni8808 [ 25 sie 2020, 21:48 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Minusy Krone to: rdza, obsługa kłonic, słabe paletstopy(płaskownik), słabe mocowania poprzeczek dachu, miękki dach(problemy z rozladunkiem środkowej części naczepy) , kiepskie podnoszenie dachu(wypadające słupki z prowadnic), duże problemy z poskładaniem źle załadowanej naczepy. |
Autor: | Bauer [ 25 sie 2020, 21:49 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Patrząc w tamtym roku na nowego Schmitza z ocynkowana ramą i chyba wszystkimi podzespołami będącymi przykręcone, a nie spawane, to sama jakość wykonania jak i estetyka, to przepaść do Wieltona na korzyść niemieckiej marki. Nie wiem jak wygląda eksploatacja ale śmiem zaryzykować stwierdzenie, że na przestrzeni lat taniej użytkować nowego czy używanego Schmitza jak bujać się z Wieltonem. |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 25 sie 2020, 21:53 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj:
Minusy Krone to: rdza, obsługa kłonic, słabe paletstopy(płaskownik), słabe mocowania poprzeczek dachu, miękki dach(problemy z rozladunkiem środkowej części naczepy) , kiepskie podnoszenie dachu(wypadające słupki z prowadnic), duże problemy z poskładaniem źle załadowanej naczepy.
Połowę z tego co mówisz da się też odnieść do chłodni, te naczepy to po prostu jest nieporozumienie.
|
Autor: | Długi [ 25 sie 2020, 22:29 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
TYLKO ZREMB WROCŁAW! |
Autor: | Damian_DAF [ 25 sie 2020, 22:51 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Jeździłem z chłodnią Krone ponad 2 lata i nic oprócz uszkodzenia światła LED w tylnej lampie, nic się z nią nie działo. Co do rdzy, w starszych chłodniach, które były we firmie, tylne belki zderzaka korodowały. |
Autor: | Sebastian_92 [ 25 sie 2020, 23:18 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
@korni zamykanie drzwi w szmicie po jakims tam czasie nie sprawia problemu?? bo np w kronce ile lat by nie miała jak by skorodowana nie była to cyk i zamknięte bez spinania na krzyż, nie to co te aluminiowe drzwi zawiasy słupki w wieltonce, spinane i zamknąć problem ![]() |
Strona 2997 z 3555 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |