Jako że ja nie jednym volvem jeździłem to mam opinię taką:
1. Rolki napinacze nie sa wadliwe. Je się poprostu wymienia co 300kkm, np na Dayco. Wtedy unika się problemu, i gupiej gadki o wadliwości.
2. Który to jest ten "główny" zawór, a który to tzw europa? Ten główny to pewnie ten pod osuszacz, kup nowy, nie regenerwany, wymień i zapomnij na kolejne 900kkm.
Zaworu tzw Europa w tym aucie nie ma, takie info dla Ciebie, ale jak Ci się psuł to wisz, pewnie wadliwy był

.
3. Łożyska kół w starym chinczyku były bez szału, ale do 800kkm dojeżdżały. W dwulampie są inne większe i tematu nie ma.
4. Sprzęgło jeśli dojechało do 600kkm, no to sory. A ile myślałeś że to przejedzie? W Actrosie 400, w Kani 500kkm i wyjęte prawie zatarte łożysko...
Fh dwulampa, to jest ogólnie mega wóz. Wygodny, cichy, oszczędny, i bezawaryjny. Mówię to ja, który przesiadł się na najlepszą Kanie, i odczucia mieszane generalnie.