wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://wagaciezka.com/ |
|
Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 http://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41375 |
Strona 2896 z 3555 |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 28 kwie 2020, 8:31 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Mata tu nowe frycowskie cenniki ![]() Za przekroczenie powyżej 21km/h dodatkowy bonus w postaci miesiecznego zakazu jazdy. |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 28 kwie 2020, 9:57 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Luka w brassie dają specjalne zakładki pomiędzy paczki ktore się nakłada na pas i dociąga, jeden pas na jeden rząd i nie ma opcji żeby coś się z tym stało. |
Autor: | Luka [ 28 kwie 2020, 10:20 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Pustaki - prędzej się przewróci paleta niż pojedzie. Dlatego uważam, że ważniejsze są tutaj właśnie pasy niż gumy. No i też nie jest to taki ładunek jak dachówka, da się mocniej dociągnąć, ale fakt z czuciem. Na kątownikach można jeszcze bardziej dociągać. Wygląda że ta firma co wrzuciłem zdjęcia jeździ głównie pod fabryką. To dobra szkoła jak można szybko zabezpieczyć konkretny ładunek, nawet kosztem jakiegoś specjalnego wyposażenia. Ale to co tutaj widzę to mnie mega dziwi. Ale muszą ładować na tego typu sposoby, bo większość aut z Niemiec przyjeżdża z chwytakami, a tak jak mówię, używanie chwytaka ma swoje wady. Tak wygląda z grubsza praca z chwytakiem: https://youtu.be/EatZKVyf1tU |
Autor: | Rossi [ 28 kwie 2020, 19:41 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
ale to nie jest r ng |
Autor: | dies_nefastus [ 28 kwie 2020, 20:31 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj:
ale to nie jest r ng
Thank you captain Obvious.
|
Autor: | Kierownik [ 28 kwie 2020, 20:52 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Link nie działa. Popraw bo ciekaw jestem co tam wymóżdżyłeś. |
Autor: | chodko [ 28 kwie 2020, 21:34 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Palety mają dosunięte do siebie, szczelinę na chwytak w środku robią odciągając jeden rząd palet na zewnątrz takim sprytnym przyrządem i drążkiem.Tak to było w firmie Wessertrans która jeździła dla Ytong również w Ostrołęce , końcówka lat 90. |
Autor: | Luka [ 28 kwie 2020, 21:48 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Na tym zdjęciu widać, że pospinane palety na przyczepie są odsunięte od siebie. https://postimg.cc/y3BWRKSR Co to za przyrząd? Tu widać jak jest załadowane. Bez problemu można zrobić domino, zwłaszcza z pustakami mniejszymi niż 24. https://www.youtube.com/watch?v=OABPKvDBZY0 |
Autor: | Bauer [ 29 kwie 2020, 6:21 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
To ciekaw jestem, co powiedziałyby służby kontrolne na transport kominków wentylacyjnych z pustaka. Palety euro, warstwy wysokie na 1.8m ułożone na środku palety i tylko owinięte folią ochronną. Między paletami (a raczej towarem na palecie) z 20cm luzu. Ani tego pasami pospinać ani nic. Gwałtowne hamowanie i leży część, jak nie wszystko. |
Autor: | RAFUS [ 29 kwie 2020, 9:49 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Na tym filmiku z HH ta folia na pustaku jest termokurczliwa. Wielu producentów tak w produkcji zabezpiecza i cala pleta jest zbita. Rzucając jeden pas przez środek palety trzyma sie wszystko. Przy dużym narożniku jest bajka. Problem robi sie jak juz przy załadunku uszkodzi sie folie, wtedy od naprężneń pęka dalej i cala paleta sie luzuje. Dla mnie bardziej problemem by było gdyby palety były sztukowane i ręcznie streczowane. |
Autor: | Bauer [ 29 kwie 2020, 12:51 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
No i właśnie tak są szykowane palety z kominkami wentylacyjnymi. ![]() |
Autor: | Rossi [ 29 kwie 2020, 13:36 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Bayer, takie cięższe towary powinny być przez załadowcę spięte metalowymi taśmami, albo pasami cordlash/cordstrap do palety. Wtedy już sobie śpiesz, albo same palety gdzie pas idzie po deskach, albo jak się da to na towar, bo już go nie powinno ściągać i/lub przewracać. W praktyce jednak z tym jest różnie, zależy od firmy i trzeba improwizować za pomocą tego co jest pod ręką, typu deski z naczepy, jakieś palety, albo... albo też mieć na to wysprzęglone. Filozofować łatwo, ale zazwyczaj dopiero przy załadunku widzimy jak rzeczywiście wygląda towar i co się da z tym zrobić, a robota już podjęta i trzeba jakoś to zabrać. |
Autor: | Luka [ 29 kwie 2020, 16:26 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj:
Na tym filmiku z HH ta folia na pustaku jest termokurczliwa. Wielu producentów tak w produkcji zabezpiecza i cala pleta jest zbita. Rzucając jeden pas przez środek palety trzyma sie wszystko. Przy dużym narożniku jest bajka. Problem robi sie jak juz przy załadunku uszkodzi sie folie, wtedy od naprężneń pęka dalej i cala paleta sie luzuje.
Fabryczne opakowanie (taśmy + termokurczka) jest w miarę, ale takie bloczki o grubości 5cm ustawiają pionowo. To się chwieje na wózku, na aucie ledwo stoi. Mam doświadczenie w przewracaniu takich palet, nawet pospinanych Dla mnie bardziej problemem by było gdyby palety były sztukowane i ręcznie streczowane. ![]() https://www.castorama.pl/bloczek-komork ... 03111.html |
Autor: | SergiejTG [ 29 kwie 2020, 16:56 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Przyjeżdżam ci na rozładunek, a tu... śruby nie ma ![]() ![]() Sprawdźcie u siebie, bo podobno lubią się odkręcić... |
Autor: | hans [ 29 kwie 2020, 17:19 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Saf? |
Autor: | Bauer [ 29 kwie 2020, 17:21 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Ja po prostu tego ładunku akurat nie spinam w ogóle, bo... nie ma sensu. kominki te są kruche i spięcie pasem kończ się pęknięciem pustaka kominowego. Wystarczyłoby spiąć tak jak pisałes taśmą czy zwykłą bandówką i byłoby o wiele lepiej. Ale jest jak jest. Na dwa lata co to wozimy, tylko raz palety poleciały przez awaryjne hamowanie. |
Autor: | Długi [ 29 kwie 2020, 17:47 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Jest zagadka! Znajomy na taką marszrutę: Torviscosa (I) do Praga (CZ) Nawigacja to ciągnie go przez SLO na Graz i Linz do czeskiej trójki. Łon chce na Udine i Villach i tu powstaje zgrzyt. Dalej iść na Salzburg-Linz czy Graz i Linz... Dajta znać, bo będziemy walczyć do krwi Zara. |
Autor: | ciucma102 [ 29 kwie 2020, 17:59 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Przez Slo jest zakaz dla tranzytu wiec i tak odpada. Z Villach na Salzburg jest krócej i jeden tunel platny więc osobiście bym tędy jechał |
Autor: | Damian_DAF [ 29 kwie 2020, 18:11 ] |
Tytuł: | Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 |
Cytuj: Saf?
Na 90% SAF. BPW i Mercedes mają inaczej rozwiązany wahacz półresora.
|
Strona 2896 z 3555 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |