wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://wagaciezka.com/

Volvo FH16
http://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=8044
Strona 2 z 3

Autor:  Martin [ 30 cze 2007, 10:32 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Czysta rozpusta FH16 do ciągania naczepek z węglem i koksem
Jeżeli stać tą firmę to czemu nie ma ciągać naczep z węglem :lol:
Cytuj:
Jedynie co bym w nim zmienił to halogeny dałbym nad Globem.
Uwierz kolego, że takie rozwiązanie w dalekosiężnymi o wiele zwiększa widoczność w nocy niż te na dachu :wink:

Autor:  VOLVOFH12 [ 30 cze 2007, 18:01 ]
Tytuł: 

Czyli tak odpowiem na pytanie firma znajduje sie w Kaliszu woj. Wlkp i najczęściej śmiga na trasach Kalisz Katowice

Autor:  P_Adams [ 01 sie 2007, 10:35 ]
Tytuł: 

Kiedyś kolega mi powiedział, że jeździł Volvo FH16 660KM Euro 6. Myślałem, że wybuchnę ze śmiechu. Jak można gadać takie głupoty. Próbowałem mu delikatnie wytłumaczyć, że ten silnik spełnia normę Euro 4, ale on sie upierał, że 6 :evil: Co Wy na to :?: :?:

Zdjęcia usunięte z powodu braku źródła. / Łukasz

Autor:  eRKaZet [ 01 sie 2007, 13:44 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Co Wy na to
Głupoty gada, przecież to Euro 4, pewnie pierwszy raz w trucku siedział, chce zaszpanować, spróbuj mu to wytłumaczyć, albo pokazać stronę producenta.

Autor:  Łukaszz [ 02 sie 2007, 18:02 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Kiedyś kolega mi powiedział, że jeździł Volvo FH16 660KM Euro 6. (...) Co Wy na to :?: :?:
Totalna bzdura. Zacznijmy od tego, że Volvo w modelu FH16 nie stosuje silników z normą Euro5, tylko najwyżej Euro4, a co dopiero Euro6, które nie jest nie nawet w seryjnej produkcji! Na koniec jedno zdjęcie mojego autorstwa:

Obrazek
Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Autor:  Levuss [ 02 sie 2007, 19:45 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Cytuj:
Kiedyś kolega mi powiedział, że jeździł Volvo FH16 660KM Euro 6. (...) Co Wy na to :?: :?:
Totalna bzdura. Zacznijmy od tego, że Volvo w modelu FH16 nie stosuje silników z normą Euro5, tylko najwyżej Euro4, a co dopiero Euro6, które nie jest nie nawet w seryjnej produkcji! Na koniec jedno zdjęcie mojego autorstwa:
Dokładnie przy takiej mocy zastosowanie normy E5 jest trudne.E6 na pewno już niedługo będzie standardem i trzeba tylko czekać jak nowe "mocarze" będą spełniały te i wyższe normy.Qrde coraz więcej widzi się na fotkach FH 16 580-660 naprawdę jeździ tego ogromna ilość a takie zestawy oko cieszą.

Autor:  K92 [ 02 sie 2007, 21:22 ]
Tytuł: 

Piękne te Volvo z fotki od Łukaszza nie ma co się dziwić że Litwini tak wyprzedzają mają czym :roll:
Cytuj:
Qrde coraz więcej widzi się na fotkach FH 16 580-660 naprawdę jeździ tego ogromna ilość a takie zestawy oko cieszą.
Szkoda tylko że mi jakoś jeszcze nie było dane spotkać takich zestawów

Autor:  P_Adams [ 03 sie 2007, 14:02 ]
Tytuł: 

Zachwalał tak ten samochód. W sumie to miał rację, bo FH16 to super maszyna. Ale po pierwsze 660-konnych maszyn jest w PL kilka, pewnie na jednej dłoni można policzyć. A poza tym to niemożliwe, żeby on takim jeździł, ja widziałem raz w real 580KM i 660KM więc... :/

Autor:  łukasz [ 17 sie 2007, 18:11 ]
Tytuł: 

Wątpię żeby FH16 Euro-6 pozostało w tej samej specyfikacji co do mocy i momentu.Moim zdaniem zanim bedziemy mieli ten silnik z normą E-6 będzie miał conajmniej ponad 700km i 3500Nm momentu obrotowego,a póki co trzeba się zadowolić ''skromnymi...'' 540,580 i 660 konikami... :mrgreen:

Autor:  Volvo FH12 [ 17 sie 2007, 21:41 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ale po pierwsze 660-konnych maszyn jest w PL kilka, pewnie na jednej dłoni można policzyć
Nie wiem z tego co wyczytalem na forum samo Ricoe ma 10 sztuk nie wiem czy się nie myle ale cos mi siętakiego o uszy obiło :)

Autor:  Toreba [ 17 sie 2007, 21:53 ]
Tytuł: 

Cytuj:
samo Ricoe ma 10 sztuk nie wiem czy się nie myle ale cos mi siętakiego o uszy obiło Smile
Czy 10 sztuk ma Ricoe to tego nie wiem ale całkiem możliwe jak na Ricoe. :) Jedno takie Volvo masz opisane na Wadze Ciężkiej.
viewtopic.php?t=9889&start=0
To jest jednak potęga.Nie dość, że Made In Sweden to jeszcze sam znaczek Volvo cieszy oko. :mrgreen:

Autor:  kanar [ 18 sie 2007, 12:09 ]
Tytuł: 

Jedna z Zamojskich firm transportowych "PANAS" posiada w swoim taborze Volvo FH16, a oto i fotka :)

Obrazek

zdjęcie może nie najlepszej jakości ale zawsze coś :)

Autor:  Toreba [ 18 sie 2007, 15:09 ]
Tytuł: 

ObrazekObrazekObrazek
(C) volvo.com

Autor:  michal_550 [ 15 lis 2007, 21:01 ]
Tytuł: 

Ja tez dodam ciekawe zdjęcia FH16 bo do transporu drewna na codzień jezdzi nim mój ojciec.
ObrazekObrazek

Autor:  łukasz [ 11 sty 2008, 17:47 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH16

Panowie i Panie zachęcam do kupna najnowszego numeru Polskiego Trakera 01/2008r,gdyż jest tam test VOLVO FH16 Globetrotter XL 660... :mrgreen: 8) :twisted: Dodam tylko,że czas rozpędzania tego zestawu(40t) od 0-80km/h wynosi 36,1s...!!!

Autor:  skoczek69 [ 11 sty 2008, 18:15 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH16

Łukasz jeśli masz możliwość to czy mógłbyś zapodać skan ?

Autor:  Jacek [ 11 sty 2008, 18:39 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH16

Również polecam zakup styczniowego PT. Ciekawy, obszerny artykuł.
Tyle jest na ich stronie :)
Etapy testu:

1. droga pomiędzy bramkami Kraków - Katowice
dystans 49,3 km
śr. zuż. paliwa 31,29 l/100 km
śr. prędkość 78,39 km/h
temp. 15oC

2. droga ekspresowa Katowice - Częstochowa
dystans 69,0 km
śr. zuż. paliwa 35,53 l/100 km
śr. prędkość 73,3 km/h
temp. 14oC

3. droga ekspresowa Częstochowa - Katowice
dystans 66,4 km
śr. zuż. paliwa 35,9 l/100 km
śr. prędkość 71,0 km/h
temp. 15oC

4. droga pomiędzy bramkami Katowice - Kraków
dystans 49,6 km
śr. zuż. paliwa 31,91 l/100 km
śr. prędkość 77,0 km/h
temp. 15oC

średnio łącznie z postojami i dojazdami
dystans 240,1 km
zużycie paliwa 34,56 l/100 km

1. próba górska, droga krajowa Kraków - Myślenice (roboty drogowe)
dystans 21,8 km
śr. zuż. paliwa 51,97 l /100 km
śr. prędkość 70,12 km/h
temp. 12oC

2. próba górska, droga krajowa Myślenice - Kraków (roboty drogowe)
dystans 22,4 km
śr. zuż. paliwa 42,31 l/100 km
śr. prędkość 72,12 km/h
temp. 11oC

średnio łącznie z postojami i dojazdami
dystans 44,4 km
zużycie paliwa 47,30 l/100 km

W czasie testu drogowego zużycie AdBlue kształtowało się na poziomie. ok. 1 l/100 km.

A rozpędzanie Scanii R620 0-80 km/h 38,7 s.

Autor:  MAN F8 19.361 [ 11 sty 2008, 20:09 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH16

Stosunkowo rzadko się spotyka FH16 na drodze, ale za to jak się go juz spotka to nie sposób go nie zauważyć, ten zestaw do przewozu drewna bardzo ładny, trzeba przyznać, że teraz jest niezły sprzęt, nie to co kiedyś... :wink:

Autor:  Usunięty użytkownik 4606 [ 12 sty 2008, 1:14 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH16

Jeśli ktoś chce artykuł z PT o w.w Volviaczku to pisac na pw maile :D

Autor:  Dudek [ 12 sty 2008, 1:16 ]
Tytuł:  Re: Volvo FH16

To do sklepu trzeba isc a nie skanowac. 7zł to nie jest majatek :]

Strona 2 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/