Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Ja nie jestem kierowcą więc ideologi nie wyrabiam bo nawet nie zamierzam być kierowcą.

Cytuj:
Moja skrzynia czasem ma problem gdyż przy redukowaniu zamiast to zrobić sygnalizuje błąd i wbija N. Póki co serwisanci nie wiedzą gdzie leży problem gdyż objaw ten pojawia się bez wyraźniej przyczyny, ciągłości czy regularności
Programowanie skrócone jest w dziale mercedes mój post z instrukcją.
Jeśli to nie pomoże to czujnik prędkości obrotowej

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lip 2010, 12:34
Posty: 4
GG: 834670
Samochód: Actros MPII

Cytuj:
Cytuj:
powiem wam calkiem spoko ale trzeba interesowac sie tym, np odlaczysz akumulatory i nie zrobisz nauczania skrzyni to puzniej sie pierdzieli komputerek od sterowania i czasami polowek nie wrzucal albo przy redukowaniu jakies sygnaly ostrzegawsze i sie zastanawial i inny bieg wrzucal albo wogole zaczyna ktorys bieg zgrzytac przy redukcji, zrobilem nauczanie skrzyni i teraz elegancko chodzi i szybciej biegi wrzuca ale z czasem wroci do normy. Po drugie to przesada jest, rozumiem wygoda ale w ta zime przy -20 to jak ruszylem to mieszal biegami ale jak sie zatrzymalem i np. drzwi od paki otworzyc to juz zadnego biego nie chcial wrzucic, musial konkretnie sie nagrzac albo ze 3 razy odpalac go zeby zajarzyl. Kazdy woli to co mu odpowiada... moim zdaniem to sie sprawdza na krotki okres czasu, nie ma to jak manual mimo ze trzeba wachlowac elektronika zawsze przegra z czlowiekiem. Polatajcie takim actrosikiem na rosje za Moskwe mysle ze 150tys. i cos szlak trafi.
Jak ktos odpowie mi ze jego tata jezdzil i wszystko gralo, to niech sie liczy z tym ze sram na niego jak po gorzkiej czekoladzie ...
Myślę że ty nigdy sie z actrosem nie spotkałeś w zimie wiadomo troche ciężej mu biegi wchodzą. Ja robie actrosy cały czas i nie słyszałem żeby gubił biegi po odłączeniu akumulatora. Tak samo jak po programowaniu skrzyni zmienia biegi szybciej programowanie nic niema do tego co ty piszesz. Skrzynia w actrosie to zwykła manualna skrzynia z automatycznym wybierakiem.

a tak wygląda skrzynia z actrosa
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



Wiem, ze to zwykly manual i moze troche mnie ponioslo z tym co wypisywalem, ale actrosem jezdze od maja ubieglego roku i zdarzylo mi sie tej zimy przy duzych mrozach ze przejechalem jakis km. zatrzymalem sie zaciagalem reczny, i po chwili na obrotomierzu te zielone paski od ekonomiznej jazdy swieca sie ciagle jak mialem na luzie i jak chcialem wrzucic jakis bieg to nawet sie nie wyswietlal jak wybieralem joystickiem. Z tymi akumulatorami to gdzies juz wczesniej na forum wyczytalem ktos tak pisal i akurat zgadzaly sie zdarzenia, wiec myslalem ze po odlanczaniu bateri trzeba nauczanie robic. Zwracam honor ogolnie z tym co wypisywalem, nigdy nie wyrazam zlej opini o actrosie, nie jest slaby jak to niektorzy mowia. Prosilbym o odpowiedz na prywatna wiadomosc, chcialbym sie dowiedziec cos o prawidlowym uzytkowaniu. Bym byl bardzo wdzieczny i sory jezeli kogos urazilem


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: