wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://wagaciezka.com/

WORD Szczecin
http://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=17328
Strona 2 z 44

Autor:  tabla_k [ 08 wrz 2007, 15:10 ]
Tytuł: 

Tak ja zdawałem w Szczecinie. Powiedzcie czu trudno jest sie wyrobic w czasie na podpiecie sie autem do przyczepy??

Autor:  Pazdz [ 08 wrz 2007, 21:38 ]
Tytuł: 

Co do sprzęgania i rozprzęgania zestawu, to z czasem nie ma problemu. Tylko trzeba pamiętać o takich rzeczach jak np. nie przechodzenia nad dyszlem, czy podstawienie klinów pod koła, etc.

Autor:  Brabus19 [ 13 wrz 2007, 20:13 ]
Tytuł: 

Ja przeczytałem na tej stronce http://redakcja.prawojazdy.com.pl/index ... tykulu=506
że można na kat. C+E wysiąść z pojazdu i ocenic czy dobrze stoimi wzgledem tyczek cofajac na łuku.

Mi dzisiaj nie poszedł wewnetrzny z jazdy u Igielskiego na kat.C i musze 2 godzinki dokupić ( Beznadzieja ). Mówiono mi coś o zamalowanej lini która jest w miejscu gdzie powinno sie zatrzymać cofajac na łuku.

Autor:  Pazdz [ 13 wrz 2007, 20:15 ]
Tytuł: 

Widzę, że Igielski to taki "służbista". Dlatego wolałem iść do szkoły, gdzie można załatwić "to i tamto".

Autor:  Brabus19 [ 13 wrz 2007, 21:09 ]
Tytuł: 

A no słuzbista co zrobić. Nie wiedziałem tego jak szedłem do tej szkoły.

Autor:  tabla_k [ 14 wrz 2007, 14:17 ]
Tytuł: 

Jak ja zdawałem to była linia ale za cholere jej nie zobaczysz z auta ale sa inne sposoby zeby sie dobrzez zatrzymac poszukaj juz gdzies kiedys ktos to opisywał

Autor:  Brabus19 [ 14 wrz 2007, 17:21 ]
Tytuł: 

Znalazłem twoja wypowiedz zeby sugerowac sie tyczkami od kat B.( ale którymi dokładnie) Jesli jest inny sposób to prosze o pomoc. Może byc na PW.

Autor:  slawekjul [ 14 wrz 2007, 17:35 ]
Tytuł: 

Hej., Brabus, nie wiem czy do mnie piszesz ale ja po prostu stałem parę razy za płotem WORDA i patrzyłem gdzie jest kierowca jesli tył Stara dobrze stoi, teraz wiem że nie MOGĄ przednie koła (przy cofaniu po łuku) wjechać na taką krótką, pierwszą dla pasa B, przerywaną linię, trzeba tylko dojechać do tej linii - i wtedy tył Stara stoi idealnie, nawet w lusterka nie musisz patrzeć ! Dobrze jest samemu tam poobserwować "zza płota" egzamin.
Pozdrawiam

[ Dodano: Pią, 14.09.2007, 17:39 ]
Tyczki (stojące dla B) mogą być mylące jak się przkonałem bo za wsze może je egzaminator przestawić 0,5 metra w te lub we wte :D , a tył Stara ma stac dobrze, lepiej sugerowac się tą namalowaną liniią, tej linii najbardziej złośliwy egzaminator nie przesunie !!!!! No chyba że ją zapastują na czarno :D , ale na to nie wpadli hłe, hłe

Autor:  Brabus19 [ 17 wrz 2007, 14:04 ]
Tytuł: 

Mam pytanie w jakiej szkole sie uczyliscie jeździc?? Która najlepsza?? Sam juz wiem ze nie Igielski.

Autor:  Thomsen [ 17 wrz 2007, 16:43 ]
Tytuł: 

Jakiś czas temu uczyłem się u M. Wieczorka ["Efekt"] na Mercedesie 814 i na Manie [L2000 chyba]... z tym że, to szkoła w Stargardzie Szczecińskim. Oceniam ją w szkolnej skali na 4. Jeden instruktor bardzo w porządku, drugi troszkę mniej ...
Nie czytałem opinii o Igielskim, ale mogę polecić Fedeńczaka - choćby z tego powodu że, ma identyczne auto jak na egzaminie :)

Autor:  Brabus19 [ 17 wrz 2007, 16:47 ]
Tytuł: 

Kat. C własnie skonczyłem u Igielskiego ale nigdy wiecej. Więc C+E chciałbym robić w innej szkole.

Autor:  slawekjul [ 17 wrz 2007, 17:58 ]
Tytuł: 

Brabus, ja robiłem kurs C u Etynkowskiego, niby fajnie, instruktor w porządku, tanio, ale niestety po oblanym egzaminie wiem że mogli uczyć trochę inaczej. Np. na kursie nigdy, ale to nigdy nie jeździłem na dolnej i górnej skrzyni biegów, a na egzaminie tego wymagają, ci w nauce jazdy to wiedzą ale albo mają"zje...ne" te skrzynie (jexdziłem rozklekotanym Manem) albo liczą na to że się wykupi dodatkowe godziny jazdy.
W sumie na egzaminie operowanie tą skrzynią mnie rozpraszało, po raz pierszy jechałem z tym przełącznikiem.
Fedeńczak ma podobno takiego samego Stara jak WORD.

Autor:  Brabus19 [ 17 wrz 2007, 18:57 ]
Tytuł: 

U Igielskiego sa 4 Stary.3 z roku 1992-96. Jeden nowszy wyglada jak Man ale nie ma tej skrzyni co na egzaminie. Jest tez żółty olbrzym Man i on ma ta skrzynie ale inaczej uruchamia sie te biegi ( góra i dół). Jeżdziłem tylko 2 godzinki nim bo mi nawet nie powiedzieli ze na egzamie jest inna skrzynia.

Autor:  slawekjul [ 17 wrz 2007, 22:05 ]
Tytuł: 

W WORDzie może jest i ta sama skrzynia ale w starszych Manach (u Etynkowskiego) przełącznik jest przełączany " lewo - prawo" a w WORDzie "góra - dół" , niby drobiazg ale .....
U Etynkowskiego przejeździłem na kursie 30 godz. (instruktor troche obcinał - naprawdę jakieś 25 godz mi wyszło, jak sobie policzyłem) ale ani minuty nie jechałem na dolnej skrzyni a potem na górnej - tak jak wymagają w WORDzie.
Przed 1 oblanym egz. wykupiłem 1 godz w "Marsie" - Star niby identyczny itp itd. ale instruktor naprawdę konkretny, niestety też nie dał mi powajchować "góra - dół", teraz przed 2 podejściem biore 1 godz w "Marsie" (60 zł) i wymuszę już to "wajchowanie" góra-dół.
Obym tylko z płacu wyjechał na egzaminie :roll:

Autor:  lukasz83 [ 18 wrz 2007, 11:56 ]
Tytuł: 

Napisze Wam koledzy , ze dziwie sie o tych skrzyniach biegów w WORD Szczecin. W WORD Poznań jest MAN L2000 i 6 biegowa skrzynia. A zatrzymanie mierzyłem na końcu ostatniej przerywanej linii , tam było tylne koło . :D Jaki jest czas oczekiwania na egzamin , u Was??

Autor:  slawekjul [ 18 wrz 2007, 13:06 ]
Tytuł: 

Od 1 do 1,5 miesiąca. Co do zatrzymania na łuku tyłem to pisałem o tym gdzie ma być przednie koło (żeby tyl dobrze stał), bo lusterka w tym nowym Manie w czasie jazdy się "telepią" i są wypukłe - trudno ocenić na nie odległość z tyłu - stad mój sposób "na przednie koła".

Autor:  tabla_k [ 18 wrz 2007, 14:57 ]
Tytuł: 

W Szczecinie jest w tym Manie skrzynia 8 biegowa, 4 dolna 4 gorna. Ja juz ma C ale powiem wam ze lusterka sa naprawde skopane jest ciezko ocenic odległosc a ta linia z tyłu nie jest szeroka tylko strasznie waska ze prawie jej nie widac i zostaja tylko słupki. Ja zdałem za 3 razem Miałem zajebistego egzaminatora obyscie mieli tyle szczescia co ja. Na miasto to raczej jest spokojnie bo powiem wam szczerze ze oni sami sie boja gdzies w jakies zawijasy puszczac bo jak cos sie stanie to oni maja przej***

Autor:  slawekjul [ 18 wrz 2007, 15:14 ]
Tytuł: 

tabla-k, na czym cię uwalili 2 razy?
Mnie za 1 razem powalił na skręcie w lewo z jednokierunkowej i nie dojechanie do lewego krawężnika, zostawiłem sobie ok. 1 metra ale to było wg niego "niedojechanie", trochę to dyskusyjne ale.... trudno. Zdawałem u takiego kurdupla 1,50 m wzrostu, ja jestem wysoki, może miał kompleksy, jak do mnie mówił na placu to musiał zadzierać głowe, nie chciałbym drugi raz na niego trafić.

Autor:  lukasz83 [ 18 wrz 2007, 15:28 ]
Tytuł: 

To w Szczecinie widze słaby jest wskaźnik zdawalność. W Poznaniu na 20 osób od 1 do 3 nie zdaje. Tak mi mówił koleś w szkole jazdy.

Autor:  jurkiel5 [ 19 wrz 2007, 16:23 ]
Tytuł: 

panowie a może ktoś teraz jest na świeżo po zdanym egzaminie na kat.C?może podzieliłby się jakimiś uwagami , poglądami na temat egzaminu.jak mam taki problem że nigdy nie jeździłem na takiej skrzyni biegów jak w tych samochodach egzaminacyjnych.parę słów o tym please.a poza tym jak to jest z tym cofaniem po łuku?czy samochód przed egzaminem stoi w miejscu zatrzymania przy linii końcowej?czy jest możliwość znalezienia jakiegoś odnośnika do położenia samochodu?liczę na wasze liczne wypowiedzi i rady

Strona 2 z 44 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/