Cytuj:
Jak pracuje hołota z podejściem "nie moje, nie trzeba szanować"... Może i nie jego, ale to jest jakby nie patrzeć jego miejsce pracy i trzeba szanować...
Otóż nie do końca, każda naczepa przypisana jest do konkretnego przewoźnika, a kierowcy przy wyjeździe wpisują na karcie uszkodzenia danej naczepy (rysy, brak obrysówki, zepsuta winda, itp.) podobnie po powrocie więc wiadomo kto co zrobił. Naczep jest 3 rodzaje (wszystkie Schmitz)
-21 palet oznaczone 91xx (2 osie ze skrętną osią ster. od siodła)
-27 palet oznaczone 92xx (reszta tak samo, tylko winda chowana pod spód)
-33 palety ozn. 93xx (13.6m 3 osie winda chowana)
Wszystkie mają z tyłu rolety i windy Baer, agregaty Thermo king.
Parę fotek:
![Obrazek](http://images30.fotosik.pl/176/588cc81941d1441cm.jpg)
![Obrazek](http://images31.fotosik.pl/179/80c3ae97a6f8f5fdm.jpg)
![Obrazek](http://images25.fotosik.pl/175/356c337a66ac97c4m.jpg)
Dodam tylko, że dany typ naczepy jedzie w takie miejsce gdzie się mieści, tzn. jak jest bardzo ciasno to leci solówka lub 91-ka, troche lepiej to 92-ka, jak dobry podjazd to 93-ka.