Cytuj:
Witam ponownie kolegę.
Zacząłem walkę z obrotami w tym aucie ale niestety nie ma żadnych postępów. Czy mogę Cię prosić abyś w wolnej chwili zerknął u siebie który przewód w tej brązowej wtyczce jest od podnoszenia obrotów a który od opuszczania ?
Będę wdzięczny. Podejrzewam że uwalony jest sterownik i dla tego nie działa.
I jeszcze jedno pytanie: to auto ma dwie przystawki
Dowiedz się więcej . Na jednej lata hydraulika a na drugiej pompa wody wysokiego ciśnienia (URACA). Możliwe jest aby przystawka od hydrauliki była na stałe załączona? Po odpaleniu silnika od razu hydraulika działa. Trochę to niebezpieczne w moim przekonaniu. Na desce są dwa włączniki od przystawek, i ta od pompy po załączeniu wyświetla informację PTO na liczniku a dugi włącznik niczego nie pokazuje.
Cześć!
Co do obrotów, z tego co opisujesz, wygląda na to, że problem może być rzeczywiście związany ze sterownikiem. Jeśli chodzi o przewody w brązowej wtyczce, to zazwyczaj jeden z nich jest odpowiedzialny za podnoszenie obrotów, a drugi za ich opuszczanie. Niestety, bez dokładnego schematu elektrycznego trudno mi podać, który przewód za co odpowiada. Najlepiej byłoby sprawdzić to multimetrem, porównując z innymi przewodami lub schematem.
Odnośnie przystawki hydraulicznej, teoretycznie jest możliwe, aby była na stałe załączona, ale to rozwiązanie rzeczywiście nie jest zbyt bezpieczne, zwłaszcza jeśli hydraulika działa natychmiast po uruchomieniu silnika. Może to świadczyć o problemie z samym układem sterującym przystawkami. Jeśli jeden z włączników nie wyświetla żadnej informacji, może to oznaczać problem z czujnikami lub samym włącznikiem.
Warto sprawdzić, czy przystawka hydrauliczna nie jest przypadkiem mechanicznie zablokowana w pozycji "załączona". W takim przypadku wyłączenie jej na desce nie przyniesie efektu, bo problem leży w samej przystawce.
Daj znać, jak udało Ci się rozwiązać problem, albo jak mogę jeszcze pomóc!