_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
Sprawa jest o tyle prosta i dziwna, że typ nie ma UE nipu i chce zapłacić z vatem
Takie coś znalazłem i dzisiaj było gadane z kierownikiem wydziału komunikacji i też twierdził, żeby tymczasowe blachy wyrabiać.
Tylko to zwyczajnie upierdliwe... https://ubea.pl/Jak-wyglada-sprzedaz-sa ... kul%2C1899
EDIT:
A! I gość chce zapłacić gotówką, a nie przelewem
Bez problemu możesz sprzedać z vatem i nawet dla ciebie jest bezpieczniej z tym że powyżej 15tys netto musi być przelewem . Co zrobisz na fakturze to twoja sprawa. Co do rejestracji to nie masz obowiązku nic robić przed , po sprzedaży zgłaszasz to do w k i tyle . Jeśli poza UE to może być jeszcze kwestia odprawy celnej ale jeśli klient ogarnięty to pewnie sam to zrobi .
A z rzeczywistych spraw. Zakładał ktoś kiedyś żarówki LED do FH (najlepiej 4). Jako że Bolbo ma ten moduł od oświetlenia to żarówki Bosma (które w Scani działają bez zarzutu) spowodowały utratę oświetlenia w całym aucie. Zastanawiam się czy szukać innych np. z Boscha czy olać temat bo i tak nic nie ugram.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7205
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Musiałbyś trafić na takie żarówki led które są wstanie oszukać CAN-BUS aby nie wywalało błędów spalonej żarówki.
W manie próbowałem założyć żarówki Narva i dupa wywala błędy
a nikt sie nie przyczepi jak to założysz do zwykłych lamp?? ja probowalem w FH III powalczyć z lepszym światłem, o ile drogowe sie poprawiły o tyle mijania bez zmian, założyłem jakieś "dużo światła" niby do 120% wiecej h7 ale jak dla mnie dupy nie urywa dobrze ze poniżej 100zł to jeszcze do przeżycia koszty
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7205
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Ja chciałem w drogowe wsadzić i dupa, gdyby nie to że wtedy się nie świeci kontrolka od długich świateł to bym olał że błędy wyświetla
Na mijania mam ori ksenony
a nikt sie nie przyczepi jak to założysz do zwykłych lamp?? ja probowalem w FH III powalczyć z lepszym światłem, o ile drogowe sie poprawiły o tyle mijania bez zmian, założyłem jakieś "dużo światła" niby do 120% wiecej h7 ale jak dla mnie dupy nie urywa dobrze ze poniżej 100zł to jeszcze do przeżycia koszty
Regenerowałem w zeszłym roku w fh poprostu zawsze były slabe te świczki
Tak jak w każdej lampie, gdzie strumień światła jest kształtowany przez soczewkę i przesłonę.
Prawidłowo zamontowane zenony barwy 4300k, znacznie poprawiają ilość światła na drodze, nie oślepiając innych.
Z diodami mam kiepskie doświadczenia. Rozkład światła, Barwa powodująca że w deszczu w nocy jest słabo, sianie zakłóceniami na 3/4 cb radia. Ogólnie wtopa.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7205
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Jak miałeś chińskie ledy to tak mogło być.
Przy firmowych ledach odcięcie snopy światła jest takie samo w żarówkach led co w zwykłych żarówkach.
To się tyczy zakłuceń na CB radio nie zauważyłem.
Co prawda mam dodatkowe halogeny led firmy Wesem i niby posiadają certyfikat że nie sieją zakłuceń.
Ale tak sieją jak piszesz że czasami zwykle radio przestaje grać
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Damian_DAF i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę